Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægJeg er snart ligeglad om det bliver Eriksen der kommer eller Magne Sturød der gør comeback. Jeg har bare brug for at få dulmet de transferabstinenser, som har bulret derudaf siden meldingen, i mandags, om at vi var detaljer fra 3 markante forstærkninger, kom frem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Vi har alle labret den tv2 transfer historie i os og trykket f5 og håbet hver evig eneste fucking dag .... Hvem siger ikke at tv2 blot har fucket det op og så håber vi uden grund....fååårk altså
Der var 2 afsendere på og det var ikke lige nogle jeg kendte i forvejen fra OB dækningen på tv2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Sturød er et vildt shout-out til en tæt på ligegyldig spiller med fedt hår! :D
Er der i øvrigt nogen der kan huske Boabib Bouden der kortvarigt var i OB. Mindes ham primært fordi jeg syntes at det lignede, at han havde hårnet på og fordi han forsøgte sig med saksespark i noget der må have været Ca. halvdelen af de kampe han fik for OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Ja, hans OB karriere levede aldrig helt op til håret
Er der i øvrigt nogen der kan huske Boabib Bouden der kortvarigt var i OB. Mindes ham primært fordi jeg syntes at det lignede, at han havde hårnet på og fordi han forsøgte sig med saksespark i noget der må have været Ca. halvdelen af de kampe han fik for OB
Jeg husker Bengt Sæternes, der fik 1 kamp - gik i stykker - tog hjem til Norge. Eller Emmanuel Clottey. Eller Anders Jochumsen.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Bobo! Han var legendarisk, hold kæft en cirkusartist - ikke ret meget pondus og bidrag til holdet i ham, men han var en af Brinks utallige fejlskud fra perioden.
Jeg husker Bengt Sæternes, der fik 1 kamp - gik i stykker - tog hjem til Norge. Eller Emmanuel Clottey. Eller Anders Jochumsen.
- Likes 1
Comment
-
Ja, Sæternes var skadet i røven, mener jeg det var, det meste af tiden han var her. Desværre for han kunne ellers have været spændende at se i topform. Mener han havde lægge som bundgarnspæleClottey skulle have haft god fart. Bare ærgerligt at vi aldrig nåede at se noget til den. Dengang var det virkelig fedt, når der blev hentet en eller anden nobody som man aldrig havde hørt om. Så kunne man virkelig drømme stort. Siden er skepsissen vokset sig mere dominerende i forhold til ukendte spillere
Comment
-
I flg. bold.dk har Uhre afvist en MLS klub fordi der er interesse fra SL
https://bold.dk/fodbold/klubber/phil...ra-superligaen
Last edited by manner; i dag, 11:33.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI flg. bold.dk har Uhre afvist en MLS klub fordi der er interesse fra SL
https://bold.dk/fodbold/klubber/phil...ra-superligaensiden 1887
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
Jeg elsker selv rygter, og deadline-day er juleaften for mig, så jeg har heller ikke lige fået sovet endnu, selvom jeg har været på natarbejde :D"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Hvorfor ikke?
I værste fald sker der en masse hype omkring holdet (vi ridder på en bølge i øjeblikket) og folk får lov til at drømme en stund.
Hvad er det lige præcis af negative effekter det har, at folk går totalt i selvsving i positivitet?
Shhh. Let people enjoy things.
Der går sgu GF i den. Vi er ikke meget anderledes efterhånden.
Vi er et oprykkerhold. Vi har fået ørerne i maskinen én gang, og vi vil få det igen.
screw down a little bit the expectations
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ja fordi når så der ikke kommer tilnærmelsesvis de navne som mange forventer, så starter lynchstemningen, og skuffelser vælter ud over holdet. Den dårlige stemning breder sig.
Der går sgu GF i den. Vi er ikke meget anderledes efterhånden.
Vi er et oprykkerhold. Vi har fået ørerne i maskinen én gang, og vi vil få det igen.
screw down a little bit the expectations
Logikken, at der nok skal gå Odense i den, og at miljøet omkring klubben vil reagere negativt, er måske funderet korrekt i 10 års skuffelseskarrousel. Men der er altså intet omkring klubben i de senere år, der skulle retfærdiggøre en så lille tillid til klubbens evne til modgang og skuffelse.
Screw down a little bit the expectations - altså, du ser ikke ironien i at fremhæve dette citat som årsag til IKKE at forvente for meget? :)Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Det er en OK holdning at have, men jeg er simpelthen rygende uenig.
Logikken, at der nok skal gå Odense i den, og at miljøet omkring klubben vil reagere negativt, er måske funderet korrekt i 10 års skuffelseskarrousel. Men der er altså intet omkring klubben i de senere år, der skulle retfærdiggøre en så lille tillid til klubbens evne til modgang og skuffelse.
Screw down a little bit the expectations - altså, du ser ikke ironien i at fremhæve dette citat som årsag til IKKE at forvente for meget? :)
Man må meget gerne begejstres. Vi vil jo alle se OB med succes.
Det er mere når i skal "samles op igen" efter ekstrem skuffelse over at den forventede spiller ikke kom, eller at det ikke blev til top 3, 4 eller 6.
Det er nok bare realisme jeg efterlyser. Så man kan reagere med rette, enten på fantastisk succes eller det modsatte.
Som det er nu, så er jeg positiv over det OB jeg ser lige nu. De spiller godt og har fornyet energi.
Jeg tror på overlevelse
Comment
Comment