Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Eriksen fik faktisk i sin første tid på landsholdet lidt ris fra Olsen for at løbe for meget, i stedet for at kanalisere hans energi til offensive aktioner, så lå han og stemplede op i pres i fuld sprint.

Jeg er slet, slet ikke nervøs, han sætter sig benhårdt på en 8'er og Falk ryger ned på en 6'er. Alternativt henter vi en 6'er også og så ryger Ejdum ud af start-11'eren som 1. reserve og suppleant i tilfælde af skader. Men det er nok overkill. Falk på 6'eren er fint, hvis 8'erne hedder Eriksen og Ejdum.
    Altså med den spille stil er det ikke utænkeligt at vi skal roterer en del så jeg ville ikke være nervøs for hvordan og hvorledes. Eriksen er desuden flere niveauer over ALLE i superligaen både på kuglen men også i låget! Men tvivler på at det kommer til at ske men gør det så springer vi da bare julegaverne over i år for den ville ikke kunne toppes :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
      Jeg er snart ligeglad om det bliver Eriksen der kommer eller Magne Sturød der gør comeback. Jeg har bare brug for at få dulmet de transferabstinenser, som har bulret derudaf siden meldingen, i mandags, om at vi var detaljer fra 3 markante forstærkninger, kom frem
      Sturød er et vildt shout-out til en tæt på ligegyldig spiller med fedt hår! :D

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Vi har alle labret den tv2 transfer historie i os og trykket f5 og håbet hver evig eneste fucking dag .... Hvem siger ikke at tv2 blot har fucket det op og så håber vi uden grund....fååårk altså
        Jeg frygter også det er en praktikant der har fået lov at rode med et "ufarligt" stofområde .
        Der var 2 afsendere på og det var ikke lige nogle jeg kendte i forvejen fra OB dækningen på tv2

Comment

Sturød er et vildt shout-out til en tæt på ligegyldig spiller med fedt hår! :D
          Ja, hans OB karriere levede aldrig helt op til håret
          Er der i øvrigt nogen der kan huske Boabib Bouden der kortvarigt var i OB. Mindes ham primært fordi jeg syntes at det lignede, at han havde hårnet på og fordi han forsøgte sig med saksespark i noget der må have været Ca. halvdelen af de kampe han fik for OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Ja, hans OB karriere levede aldrig helt op til håret
            Er der i øvrigt nogen der kan huske Boabib Bouden der kortvarigt var i OB. Mindes ham primært fordi jeg syntes at det lignede, at han havde hårnet på og fordi han forsøgte sig med saksespark i noget der må have været Ca. halvdelen af de kampe han fik for OB
            Bobo! Han var legendarisk, hold kæft en cirkusartist - ikke ret meget pondus og bidrag til holdet i ham, men han var en af Brinks utallige fejlskud fra perioden.

Jeg husker Bengt Sæternes, der fik 1 kamp - gik i stykker - tog hjem til Norge. Eller Emmanuel Clottey. Eller Anders Jochumsen.

Comment

Bobo! Han var legendarisk, hold kæft en cirkusartist - ikke ret meget pondus og bidrag til holdet i ham, men han var en af Brinks utallige fejlskud fra perioden.

Jeg husker Bengt Sæternes, der fik 1 kamp - gik i stykker - tog hjem til Norge. Eller Emmanuel Clottey. Eller Anders Jochumsen.
              Det skal siges at Jochumsen altså kun var på amatørkontrakt på det daværende 2. hold og blev lånt til førsteholdet mod et meget beskedent honorar. Onde tunger påstår til stadighed at honoraret var pommes frites.

Comment

Eller legendariske Timmi Johansen….gudespiller

Comment

Ja, Sæternes var skadet i røven, mener jeg det var, det meste af tiden han var her. Desværre for han kunne ellers have været spændende at se i topform. Mener han havde lægge som bundgarnspæle Clottey skulle have haft god fart. Bare ærgerligt at vi aldrig nåede at se noget til den. Dengang var det virkelig fedt, når der blev hentet en eller anden nobody som man aldrig havde hørt om. Så kunne man virkelig drømme stort. Siden er skepsissen vokset sig mere dominerende i forhold til ukendte spillere

Comment

I flg. bold.dk har Uhre afvist en MLS klub fordi der er interesse fra SL

https://bold.dk/fodbold/klubber/phil...ra-superligaen
                    Last edited by manner; i dag, 11:33.
                    Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      I flg. bold.dk har Uhre afvist en MLS klub fordi der er interesse fra SL

https://bold.dk/fodbold/klubber/phil...ra-superligaen
                      Man kan håbe det er AGF eller BIF
                      siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Jeg elsker selv rygter, og deadline-day er juleaften for mig, så jeg har heller ikke lige fået sovet endnu, selvom jeg har været på natarbejde :D
                        Satme mange bløde pakker de seneste år ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Hvorfor ikke?

I værste fald sker der en masse hype omkring holdet (vi ridder på en bølge i øjeblikket) og folk får lov til at drømme en stund.

Hvad er det lige præcis af negative effekter det har, at folk går totalt i selvsving i positivitet?

Shhh. Let people enjoy things.
                          Ja fordi når så der ikke kommer tilnærmelsesvis de navne som mange forventer, så starter lynchstemningen, og skuffelser vælter ud over holdet. Den dårlige stemning breder sig.

Der går sgu GF i den. Vi er ikke meget anderledes efterhånden.
                          Vi er et oprykkerhold. Vi har fået ørerne i maskinen én gang, og vi vil få det igen.

screw down a little bit the expectations

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Ja fordi når så der ikke kommer tilnærmelsesvis de navne som mange forventer, så starter lynchstemningen, og skuffelser vælter ud over holdet. Den dårlige stemning breder sig.

Der går sgu GF i den. Vi er ikke meget anderledes efterhånden.
                            Vi er et oprykkerhold. Vi har fået ørerne i maskinen én gang, og vi vil få det igen.

screw down a little bit the expectations
                            Det er en OK holdning at have, men jeg er simpelthen rygende uenig.

Logikken, at der nok skal gå Odense i den, og at miljøet omkring klubben vil reagere negativt, er måske funderet korrekt i 10 års skuffelseskarrousel. Men der er altså intet omkring klubben i de senere år, der skulle retfærdiggøre en så lille tillid til klubbens evne til modgang og skuffelse.

Screw down a little bit the expectations - altså, du ser ikke ironien i at fremhæve dette citat som årsag til IKKE at forvente for meget? :)
                            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                              Eller legendariske Timmi Johansen….gudespiller
                              Eller Søren Jensen.

Eller Pontus Segerström

eller Denni Conteh

Eller Srdjan Radonjic

Eller Allan “Lungen” Nielsen

Eller ja….. I forstår. Der har sateme været meget og mange igennem

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Det er en OK holdning at have, men jeg er simpelthen rygende uenig.

Logikken, at der nok skal gå Odense i den, og at miljøet omkring klubben vil reagere negativt, er måske funderet korrekt i 10 års skuffelseskarrousel. Men der er altså intet omkring klubben i de senere år, der skulle retfærdiggøre en så lille tillid til klubbens evne til modgang og skuffelse.

Screw down a little bit the expectations - altså, du ser ikke ironien i at fremhæve dette citat som årsag til IKKE at forvente for meget? :)
                                For at starte med slutningen, nej jeg ser ikke ironien. Ricardo var en klog mand, og måske netop fordi han sagde som han gjorde, og havde den tilgang, endte det som det gjorde.

Man må meget gerne begejstres. Vi vil jo alle se OB med succes.
                                Det er mere når i skal "samles op igen" efter ekstrem skuffelse over at den forventede spiller ikke kom, eller at det ikke blev til top 3, 4 eller 6.

Det er nok bare realisme jeg efterlyser. Så man kan reagere med rette, enten på fantastisk succes eller det modsatte.

Som det er nu, så er jeg positiv over det OB jeg ser lige nu. De spiller godt og har fornyet energi.
                                Jeg tror på overlevelse

Comment

Working...
                                X