Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det forlyder til at BIF går efter Tonni Adamsen, så det lyder ikke til at de går efter Uhre. FCK,FCN og FCM er nok ikke interesseret
    Randers,Viborg og Vejle har vel hvad de skal have af angribere. Så er der ikke mange hold at slås med hvis han vil til DK

Jeg ved dog intet om Uhre er på vej. Bare ift de rygter der har været
    Enig. Den står måske mellem os og AGF, HVIS Uhre vil hjem til DK.

Men GF er jeg ikke sikker på er på jagt efter en 9’er.

De har en klar 9’er i Patrick, og har nogle i baghånden. Derudover har jeg lige hørt CV sige i en podcast, at man ikke skal forvente store investeringer her til sidst i vinduet.

Jeg ved intet, men Uhre og OB kunne sagtens blive en ting, især hvis de gerne vil have børnene hjem i børneinstitutioner.

Comment

hold op hvor ville det være rart hvis der snart landede et par forstærkninger, så de kunne nå et par træningspas og få en 15-20 min i kampen mod AGF, også så man havde lidt mere at skyde med mod FCK, da næste uge er en kort en af slagsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hmmm... de købte sidste år en meget dyr lejlighed med havudsigt i Århus
        Men var det ikke et "søsterkøb" mener at hans søster bor i den.

Comment

Jeg hører lige nu Bolds+ podcast.

De hører at Gretarsson, ikke er på tale pt.

Mathias Rasmussen er vidst heller ikke, der er ikke noget bud, men Danmark kunne godt være et sted han kigger hen.

Uhre er ikke grebet ud af den blå luft, men heller ikke her skulle der være noget pt. Han tjener trods alt 2 millioner dollars om året.

De tror dog vi er meget tæt på at præsentere noget. De tør også godt love at vi får en forsvarsspiller med fart i fødderne ind.

Jenner kunne godt komme til Utrecht på leje i første omgang.

Husk på, at tingene kan gå hurtigt, og det er noget som de har hørt fra deres kilder.
          Last edited by Brogaard99; i dag, 20:02.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Mathias Rasmussen er vidst heller ikke, der er ikke noget bud, men Danmark kunne godt være et sted han kigger hen.

Uhre er ikke grebet ud af den blå luft, men heller ikke her skulle der være noget pt. Han tjener trods alt 2 millioner dollars om måneden.

De tror dog vi er meget tæt på at præsentere noget. De tør også godt love at vi får en forsvarsspiller med fart i fødderne ind.

Husk på, at tingene kan gå hurtigt, og det er noget som de har hørt fra deres kilder.
            Arghhhh. Det er vidst 2 mill dollar om året

Jenner har udløb om ca 10 måneder. Hvorfor dog leje?

Comment

Arghhhh. Det er vidst 2 mill dollar om året

Jenner har udløb om ca 10 måneder. Hvorfor dog leje?
              2 mill dollar om året, er det ikke ca 2 mill kr om måneden? ca 24 mill kr om året - lyder til de har rodet rundt i valutaerne.

Ellers ville han hive i nærheden af 150 mill kr om året - det godt nok mange penge for Uhre

Comment

Uhre er ikke grebet ud af den blå luft, men heller ikke her skulle der være noget pt. Han tjener trods alt 2 millioner dollars om året.

jeg hører lige Fyens podcast om OB - de hører ingen ting. Nu ved jeg ikke hvilke kilder Bold har - men tyder generelt bare på der er blevet tætnet helt enormt meget på de vandrør.

Og når vi hører noget - som med Falk, så er det fordi det er lige oppe over.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

2 mill dollar om året, er det ikke ca 2 mill kr om måneden? ca 24 mill kr om året - lyder til de har rodet rundt i valutaerne.

Ellers ville han hive i nærheden af 150 mill kr om året - det godt nok mange penge for Uhre
                  Du har sgu heller ikke styr på det

2 mill dollar er 13 mill kroner. Ca 1,1 mill dkr om måneden
                  Stadig en slat

Comment

Du har sgu heller ikke styr på det

2 mill dollar er 13 mill kroner. Ca 1,1 mill dkr om måneden
                    Stadig en slat
                    haha ja hvad gik der lige galt der

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg hører lige Fyens podcast om OB - de hører ingen ting. Nu ved jeg ikke hvilke kilder Bold har - men tyder generelt bare på der er blevet tætnet helt enormt meget på de vandrør.

Og når vi hører noget - som med Falk, så er det fordi det er lige oppe over.
                      Fyens rammer jo intet. Det er næsten det samme som at spørge en kat

Det er kun hvis Leif ligepludselig hører noget, men der husker jeg stadig da han meldte JJT på vej hjem. Det skete aldrig.

Fyens er ikke det første medie jeg hører…

Comment

Fyens rammer jo intet. Det er næsten det samme som at spørge en kat

Det er kun hvis Leif ligepludselig hører noget, men der husker jeg stadig da han meldte JJT på vej hjem. Det skete aldrig.

Fyens er ikke det første medie jeg hører…
                        Måske lige aggressivt nok, men med Troels Bechs indtog i Ådalen, ville jeg sætte mine penge på SFÅ-drengene og TV2 Fyn.

Comment

Working...
                        X