Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Pas lidt på med at tro, at Troels, eller nogen andre for den sags skyld, altid rammer de helt rigtige ord, når man udtaler sig. F.eks. om VM-plads.
    nu er vm jo blevet udvidet ret kraftigt - så kan jo også være spillere fra "mindre" nationer...en dansker inde omkring landsholdet - det har jeg svært ved at se. Men måske en Islænding...en nordmand eller svensker i periferien af landsholdet måske.

Altså Myhra har da været inde omkring det norske landshold.

Måske noget østeuropæisk...eller noget mere eksotisk - Mickelson er jo også landsholdsspiller for Thailand. Måske King vender tilbage fra Australien

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

På X, går der rygter om vi er tæt på Uhre.

Han lyder dog meget dyr, i mine ører.
      Kan se Uhre kun har kontakt til 31/12-2025. Så kunne godt være han kunne lokkes hjem nu og at de ikke vil kræve en stor overgangssum.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg elsker hvor ofte Troels siger: “dét vil vi ikke udtale os om”, hvorefter Zorninger nogenlunde går ud og bekræfter specifikke positioner/typer :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg

Kan se Uhre kun har kontakt til 31/12-2025. Så kunne godt være han kunne lokkes hjem nu og at de ikke vil kræve en stor overgangssum.
          uuu jeg kunne nu godt tænke mig vi kunne hente lidt yngre erfarne spillere. Syntes det enten er meget ungt - egne akademister eller på vej mod fodboldpension.

Uhre fylder 31 lige om lidt...og så har jeg aldrig været den store fan.

Comment

De vil gerne af med ham, da han tager en DP-plads, men ikke bruges særligt meget.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nu er vm jo blevet udvidet ret kraftigt - så kan jo også være spillere fra "mindre" nationer...en dansker inde omkring landsholdet - det har jeg svært ved at se. Men måske en Islænding...en nordmand eller svensker i periferien af landsholdet måske.

Altså Myhra har da været inde omkring det norske landshold.

Måske noget østeuropæisk...eller noget mere eksotisk - Mickelson er jo også landsholdsspiller for Thailand. Måske King vender tilbage fra Australien
              Ja, min pointe var også, at det jo kan betyde mange andre ting end det er udlagt her. Det kan endda betyde, at VM-spillerne er dem der sætter gang i transfermøllen, som betyder at andre spillere bliver tilgængelige.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Ja, min pointe var også, at det jo kan betyde mange andre ting end det er udlagt her. Det kan endda betyde, at VM-spillerne er dem der sætter gang i transfermøllen, som betyder at andre spillere bliver tilgængelige.
                Præcis min tanke. Jeg tror TB taler om transfervinduemekanismerne generelt, mens der herinde bliver tolket som om han taler helt konkret om spillere på vej til OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Præcis min tanke. Jeg tror TB taler om transfervinduemekanismerne generelt, mens der herinde bliver tolket som om han taler helt konkret om spillere på vej til OB.
                  Helt enig. Tror også man skal passe på med at fortolke på hvert enkelt ord i de udtalelser som om TB dropper små hints til de spillere man forhandler med.

Comment

uuu jeg kunne nu godt tænke mig vi kunne hente lidt yngre erfarne spillere. Syntes det enten er meget ungt - egne akademister eller på vej mod fodboldpension.

Uhre fylder 31 lige om lidt...og så har jeg aldrig været den store fan.
                    Nu er vores tre starter i offensiven Noah 24, Arp 25 og Groot 27. Det ville ikke gøre mig noget hvis vi fik en ældre spiller ind da det vil give os en sindssyg offensiv.

Og nogle gange er 31 ingen alder, Patrick Mortensen fx. nu 36 år.
                    Og så var der mulighed for at have en i truppen de næste 3 år der også passer til spillestilen og ikke allerede er på vej videre/sælges efter 3 gode kampe
                    .

Comment

Håber vitterligt ikke at Uhre er på vej til OB.....

Comment

Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                        Håber vitterligt ikke at Uhre er på vej til OB.....
                        Har det på samme måde. Han var god i Brøndby og en fed spillertype. Men han havde også en helt klar spidskompetence i hans fart og timing i løb i dybden. Det er sværere at excellere i som 30+. Og så ligner det han kommer fra en sløj sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Har det på samme måde. Han var god i Brøndby og en fed spillertype. Men han havde også en helt klar spidskompetence i hans fart og timing i løb i dybden. Det er sværere at excellere i som 30+. Og så ligner det han kommer fra en sløj sæson.
                          Sløj sæson ?

Aldersfascisme ? har vores talenter vist noget der berettiger, at vi ikke skal have lidt mere erfaring i truppen ?

Comment

Nu er vores tre starter i offensiven Noah 24, Arp 25 og Groot 27. Det ville ikke gøre mig noget hvis vi fik en ældre spiller ind da det vil give os en sindssyg offensiv.

Og nogle gange er 31 ingen alder, Patrick Mortensen fx. nu 36 år.
                            Og så var der mulighed for at have en i truppen de næste 3 år der også passer til spillestilen og ikke allerede er på vej videre/sælges efter 3 gode kampe
                            .
                            der ødelagde du så lidt min pointe men syntes trods alt der har været en tendens; BP, Bonde, Burgy og Falk - Trybull (som måske så er på vej videre) og så har mange af dem der har været nævn været lige omkring eller plus 30. Islænding fra Sønderjyske og nu Uhre.

Men nej alderen alene behøver isoleret set ikke være et problem. Uhre levede ret meget af sin fart som jeg husker ham - ved ikke hvordan det ser ud nu.

Comment

der ødelagde du så lidt min pointe men syntes trods alt der har været en tendens; BP, Bonde, Burgy og Falk - Trybull (som måske så er på vej videre) og så har mange af dem der har været nævn været lige omkring eller plus 30. Islænding fra Sønderjyske og nu Uhre.

Men nej alderen alene behøver isoleret set ikke være et problem. Uhre levede ret meget af sin fart som jeg husker ham - ved ikke hvordan det ser ud nu.
                              Er stadigvæk hurtig !

https://www.youtube.com/watch?v=2_poMuMPswo

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                okay - vi ser om han dukker op, gør han så kommer jeg til at heppe på ham. Lige nu er han ikke en jeg håber vi lander...

Comment

Working...
                                X