Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
    Hvad med en Victor Nelsson på leje. Ser ikke ud til at få spilletid hos galatasaray. Var udlejet til Roma sidste sæson, men fik ikke særlig meget spilletid og er nu tilbage hos galatasaray, hvor han fik 7 min i deres sidste træningskamp den 2. August. Her i første kamp i sæsonen den 8 august var han slet ikke udtaget, da gala vandt 3-0
    Han er også rygtet til Verona, hvilket vel gør situationen endnu sværere for Slots !

... og pænt dyr !

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...victor-nelsson
    Last edited by Online; i går, 11:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg kan ikke helt slippe tanken om den midterforsvarer mon er Slotsager. Evt. leje resten af sæsonen. Det er ikke helt hylden med(eller over) Falk og Arp, men i forsvaret ville det da være hylden over det vi har.

Han har jo også selv åbnet op for det.
      Det må jeg desværre sige jeg ikke er enig i. Slotsager er en god knægt og imponerede stort med hans ro på banen fra dag 1. Men siden har han ikke rigtigt formået at lægge. Han havde en skidt sæson i nedrykningssæsonen (sammen med mange andre) og var bænket i starten af sæsonen i 1. division (fortjent baseret på præstationer, i mine øjne). Jeg er ikke sikker på han går og præsterer bedre end mange af de nuværende stopper hvis han kommer ind nu. Det JBA har vist i starten af sæsonen synes jeg måske faktisk er bedre end det Slotsager viste i den sidste tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg kan ikke helt slippe tanken om den midterforsvarer mon er Slotsager. Evt. leje resten af sæsonen. Det er ikke helt hylden med(eller over) Falk og Arp, men i forsvaret ville det da være hylden over det vi har.

Han har jo også selv åbnet op for det.
        Vi skal holde os fra at leje synes jeg. Men Slotsager tilbage på en 3 årig kunne være fantastisk. Tror dog ikke han er klar til at skulle vende hjem endnu og Verona vil nok ikke sælge ham til os igen for små penge

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det må jeg desværre sige jeg ikke er enig i. Slotsager er en god knægt og imponerede stort med hans ro på banen fra dag 1. Men siden har han ikke rigtigt formået at lægge. Han havde en skidt sæson i nedrykningssæsonen (sammen med mange andre) og var bænket i starten af sæsonen i 1. division (fortjent baseret på præstationer, i mine øjne). Jeg er ikke sikker på han går og præsterer bedre end mange af de nuværende stopper hvis han kommer ind nu. Det JBA har vist i starten af sæsonen synes jeg måske faktisk er bedre end det Slotsager viste i den sidste tid.
          Jeg tror Slotsager har et gear mere som kan forløses af en dygtigere træner.

Comment

Kan egentlig godt være enig med dig om JBA... og Slots generelt. Sad nok mest bare med tankerne på da han var bedst, det så sgu lovende ud.

... men ser jeg på rygtet "mindst én midterforsvarer" forstået som at der kan komme to, vil jeg ikke blive overrasket hvis Slots på leje er den ene.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Vi skal holde os fra at leje synes jeg. Men Slotsager tilbage på en 3 årig kunne være fantastisk. Tror dog ikke han er klar til at skulle vende hjem endnu og Verona vil nok ikke sælge ham til os igen for små penge
              Ikke uenig. Det der leje er heller ikke så meget mig.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Julius skal bare på en lang kontrakt såfremt det er muligt, og så skal han spille fra start. Han er voldsomt god, det synes jeg heller ikke Slotsager var/er, han kan selvfølgelig have udviklet sig siden, men han vil ikke være en forstærkning i forhold til dem OB har nu, jeg tror også Yaya stille og roligt vinder spilletid. Det er midtbanefolk OB mangler, medmindre McCoy kan afløse som igår, hvor iøvrigt både ham og Hansborg virkelig kom ind og gav luft til holdet, McCoy trækker endda gult kort.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Michael Uhre er mit bedste bud på en af de 3. Det har lige været fremme han ikke forlænger i USA, jeg ved OB i hans sønderjyske tid var ude efter ham, og så passer han jo perfekt ind i AZ stil med en pressende angriber med fart.

Så er der ham islændingen fra Sje, som måske også kunne være en af de 3.

Og så er det spændende hvem den tredje kunne være. Men ja vildt der slet ikke slipper noget ud fra OB mere. Hverken Arp eller Ganaus var rygtet før det skete. Og det samme nu med de 3.

I øvrigt er mine gæt kun rene fornemmelser, har ingen rygter hørt om dem
                  Min Bif-ven bliver rasende, hvis han ryger til OB

Comment

Hvad med Mathias Ross

Han står uden klub efter han forlod Galatasaray for en måneds tid siden.

Har samme agent som Falk
                    Last edited by Online; i går, 12:04.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Julius skal bare på en lang kontrakt såfremt det er muligt, og så skal han spille fra start. Han er voldsomt god, det synes jeg heller ikke Slotsager var/er, han kan selvfølgelig have udviklet sig siden, men han vil ikke være en forstærkning i forhold til dem OB har nu, jeg tror også Yaya stille og roligt vinder spilletid. Det er midtbanefolk OB mangler, medmindre McCoy kan afløse som igår, hvor iøvrigt både ham og Hansborg virkelig kom ind og gav luft til holdet, McCoy trækker endda gult kort.
                      Yaya gør det godt når han får chancen. Han er måske en bedre kamp spiller end træning spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Hvad med Mathias Ross

Har samme agent som Falk
                        Zorninger siger han vil have en venstrebenet forsvarsspiller så henter Troels forhåbentlig ikke en højrebenet ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Hvad med Mathias Ross

Har samme agent som Falk
                          Også spændende men står som højrebenet på transfermarkt

Comment

Mine nerver holder ikke til det!

(Hold nu op det er fedt)
                            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Også spændende men står som højrebenet på transfermarkt
                              Jamen, så er der en (skadet) venstrebenet Kristian Pedersen

Victor Lindelöf ville da klæde bagkæden, men også højrebenet. Men er vel Falk-niveau.

Last edited by Online; i går, 12:21.

Comment

Mikkel Kaufmann har ikke stor fremgang i sin Tysklandskarriere.

En stærk, hurtig og pressende angribertype, med kvaliteter på låget og efterhånden en del erfaring på trods af, han kun er 24 år. Sådan lidt en moderne Kenneth Zohore.

Comment

Working...
                                X