Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
    Mødte lige hende som tidligere fortalte at Jenner og en anden er fortid i klubben. Det har de længe været, efter eget ønske. Hun fortalte, at OB har fået tilbudt en del spillere - både via agenter og egen scout - men Troels vil ikke betale hvad de koster…..
    der har også været drøftet om Helveg udelukkende skulle koncentrerer sig om forsvaret og de spillere, men det vil Troels heller ikke være med til
    Syntes nu at man har vist at man er villig til at betale hvis prisen matcher kvaliteten. Så det tager jeg helt roligt..

Men der er mega inflation i spillermarkedet og alle klubber vil sætte rekord hver gang de sælger en profil.
    De bedste 1. Div spillere bliver handlet op i mod 5-10 mill kroner og det er møg dyrt at handle internt i ligaen

Så vores budgetter er også nød til at stige 10%+ hvert år for bare at være på niveau. Det er sgutte nemt. Men det stikker selvfølgelig lidt at se rivaler som Viborg og VB pt der får meget ud af lidt(ihverfald mindre budgetter end os).

Men der må snart gerne ske noget der skubber lidt til kvaliteten i truppen så vi ikke laver en for stor flaskehals sidst i vinduet. Der er kun lidt over 3 uger til lukketid

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes nu at man har vist at man er villig til at betale hvis prisen matcher kvaliteten. Så det tager jeg helt roligt..

Men der er mega inflation i spillermarkedet og alle klubber vil sætte rekord hver gang de sælger en profil.
      De bedste 1. Div spillere bliver handlet op i mod 5-10 mill kroner og det er møg dyrt at handle internt i ligaen

Så vores budgetter er også nød til at stige 10%+ hvert år for bare at være på niveau. Det er sgutte nemt. Men det stikker selvfølgelig lidt at se rivaler som Viborg og VB pt der får meget ud af lidt(ihverfald mindre budgetter end os).

Men der må snart gerne ske noget der skubber lidt til kvaliteten i truppen så vi ikke laver en for stor flaskehals sidst i vinduet. Der er kun lidt over 3 uger til lukketid
      jeg tænker at eks. Freriks som Viborg har hentet - der burde vi kunne være med økonomisk, så enten ville han ikke OB eller også så kigger OB efter et højere niveau

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker at eks. Freriks som Viborg har hentet - der burde vi kunne være med økonomisk, så enten ville han ikke OB eller også så kigger OB efter et højere niveau
        Ja der kan vi sagtens være med. Men det er jo også bare muligt at vi blev fravalgt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Men Zorniger har jo også gjort det klart, at den her sæson handler om overlevelse. Så din lugtesans fejler ikke noget. Det er nok nærmere realitetssansen du skal arbejde lidt med.

Selvfølgelig giver tilgange som Zorniger, Falk og Arp også lugt af noget større, der rammer din lugtesans også rigtig, for ambitionen er jo også større, men vi tager jo altså bare ikke alle skridt på 2 måneder.

Debatten går jo noget i ring herinde efterhånden, så det er svært ikke at sidde og sige det samme igen og igen.

Tror det bedste jeg kan sige er. Vi er lige rykket op, vi har allerede taget store skridt. Nu handler det også om at have lidt tålmodighed.

naturligvis - men der er også behov for at drømme, inden realiteterne rammer sådan for alvor.

Men jeg er helt med på jeg er lidt over det hele. Jeg accepterer fuldt ud at første sæson handler om overlevelse og om at bygge op.

Men Zorniger, Falk og Arp samt snakken om at man kun vil hente "profiler" (eller hvordan det nu blev formuleret) det rimer bare ikke på "overlevelse" eller ren rugbrød og en 9. plads. Så der tager drømmeren over. Jeg håber, og lader mig begejstre. Og bliver så frustreret når de ikke kan då fingeren ud og bringe de spillere ind der skal til hvis vi skal lave noget sjovt.

Så rammer realiteterne med Vejle kamp og småskader, og så tager frygten for endnu en tur i 1 division, eller bare en rigtig grim kamp om at undgå nedrykning, over. Og så bliver jeg frustreret over de ikke bringer de spillere ind der skal til for at, som min. sikre overlevelse. Du kan godt se der er et mønster ikke

Så ja - debatten går nok lidt i ring. Jeg tror måske det er lidt fordi man ikke rigtigt ved hvor OB er - hvad er mål og ambitioner? Man siger overlevelse, henter så toptræner og spillere, det signalerer noget andet. Så sælger man sin topscorer og har ellers ikke (offenligt) rørt en finger i en 3 ugers tid.

Så det er lidt schrödingers OB. Potentielt kan vi stadig nå at spille med om både top 6 og nedrykning - alt efter hvad man gør over de næste par uger.

Comment

Ja der kan vi sagtens være med. Men det er jo også bare muligt at vi blev fravalgt
            helt sikkert - i OB ville han være 3. valg - skulle nok få sin spilletid, men nok primært som indskifter. Med Viborg skal af Ementa så bliver han nok starter...

- kan også være OB slet ikke har været interesseret...endnu en mulighed

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

helt sikkert - i OB ville han være 3. valg - skulle nok få sin spilletid, men nok primært som indskifter. Med Viborg skal af Ementa så bliver han nok starter...

- kan også være OB slet ikke har været interesseret...endnu en mulighed
              Og man vil vel næsten hellere spille i Viborg pt hvis man skal være helt ærlig som uden bias?
              Vi er et oprykkerhold som nogle liige skal se an først.
              Så vores muligheder om et par uger kunne sagtens være påvirket lidt af hvordan det går rent sportsligt og hvor godt vi nu spiller
              Så hjælper det heller ikke at man vil gå med livrem,seler og snor om livet inden man henter en spiller. Og så tjekke dem efter en gang eller 2 ekstra

Den tid hvor vi i superligaen bare kunne overbyde det halve af ligaen er overstået

Comment

Så det er lidt schrödingers OB. Potentielt kan vi stadig nå at spille med om både top 6 og nedrykning - alt efter hvad man gør over de næste par uger. [/QUOTE]

Schrödingers OB Tak for det sprogbillede

Comment

Åhh nej det ender galt. Der er ikke styr på en sk..
                  TB ser da også mere og mere presset ud.
                  Vi ender med at tilbyde AJ en kontrakt sæsonen ud. Går op og lægger mig

Comment

Working...
                  X