Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Hvis vi i fællesskab bliver ved med at omtale vores spillere som kæmpe talenter og wow tilgange kan det være at vi skræmmer trolden væk!

kan man iøvrigt ikke få en funktion på forum der blokkere for citater fra brugere som man har blokkeret?
    Jeg gør det gennem et script, det kan godt lade sig gøre både at blokere brugerens indlæg, samt når andre brugere citerer fra den, i øvrigt uden den citerende brugers indlæg så skjules. Jeg har også en version af scriptet som bare laver alle indlæg blanke, hvor brugere citerer fx, og nu kommer jeg bare med et vildskud, entusiastens (tænkt eksempel, igen), samt alle entusiastens indlæg.
    Last edited by Loneranger; i går, 20:20.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det kan vi helt sikkert have. I mine øjne er jeg sikker på at Falk havde været fast starter i alle andre superligaklubber end fck og måske fcm. En spiller af en sådan kaliber synes jeg er WOW for en klub som vores. Så er det givetvis naturligt nok set udefra at han kommer til OB qua hans fortid, men det ændre ikke på at han nok er den mest profilerede spiller vi har hentet siden sølvårene
      Jeg kan sagtens se at nogle bliver provokeret af når jeg skriver, derfor skriver jeg også sjældent og udelukkende når jeg synes det er interessant at høre hvad I synes, hvordan I ser det ene og det andet.

Jeg forsøger aldrig at provokere og udelukkende at være relevant og det er 100% fair at svare eller lade være ... kan sagtens forstå at folk bliver provokeret af en, helt åbent erklæret, tidligere fan ... men hvis det kan foregå, at skrive her som tidligere fan, uden trolderi så burde det jo være muligt :).

Navnet er stensikkert wow, der hvor jeg ser det som mindre wow er at han altså er noget forbi sit bedste.
      Den anden del af det var at det lidt blev fremstillet som mere end en transfer, men lad os se, måske kan Falk stadig og måske er Arp bedre end sine stats.

Ved ikke om han starter hos Brøndby eller FCN og så er det store spørgsmålstegn hvor meget han kan holde til.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg kan sagtens se at nogle bliver provokeret af når jeg skriver, derfor skriver jeg også sjældent og udelukkende når jeg synes det er interessant at høre hvad I synes, hvordan I ser det ene og det andet.

Jeg forsøger aldrig at provokere og udelukkende at være relevant og det er 100% fair at svare eller lade være ... kan sagtens forstå at folk bliver provokeret af en, helt åbent erklæret, tidligere fan ... men hvis det kan foregå, at skrive her som tidligere fan, uden trolderi så burde det jo være muligt :).

Navnet er stensikkert wow, der hvor jeg ser det som mindre wow er at han altså er noget forbi sit bedste.
        Den anden del af det var at det lidt blev fremstillet som mere end en transfer, men lad os se, måske kan Falk stadig og måske er Arp bedre end sine stats.

Ved ikke om han starter hos Brøndby eller FCN og så er det store spørgsmålstegn hvor meget han kan holde til.
        Du skriver med en forloren objektivitet og altid som kaptajn bring down, der lige skal gøre opmærksom på at OB ikke køber Superligaens bedste spillere og at vores talenter ikke er noget at råbe hurra for.
        Jeg tror godt vi alle ved det, men i modsætning til dig har vi investeret hjertet i klubben og debattere vores helte derefter

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

Jeg gør det gennem et script, det kan godt lade sig gøre både at blokere brugerens indlæg, samt når andre brugere citerer fra den, i øvrigt uden den citerende brugers indlæg så skjules. Jeg har også en version af scriptet som bare laver alle indlæg blanke, hvor brugere citerer fx, og nu kommer jeg bare med et vildskud, entusiastens (tænkt eksempel, igen), samt alle entusiastens indlæg.
          Vil du ikke lige skrive en nem guide til hvordan man konkret skjuler, når andre citerer fra en blokeret bruger?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Du skriver med en forloren objektivitet og altid som kaptajn bring down, der lige skal gøre opmærksom på at OB ikke køber Superligaens bedste spillere og at vores talenter ikke er noget at råbe hurra for.
            Jeg tror godt vi alle ved det, men i modsætning til dig har vi investeret hjertet i klubben og debattere vores helte derefter
            ... og det er jo også helt fair og forståeligt, jeg spørger jo bare når jeg ser noget anderledes.

Jeg angiver bestemt ikke at være objektiv, men jeg stiller, eller forsøger i hvert fald at stille, objektive spørgsmål her.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vil du ikke lige skrive en nem guide til hvordan man konkret skjuler, når andre citerer fra en blokeret bruger?
              Jo, gerne. Det kan være jeg lige skal lave en separat tråd til det så vi ikke hijacker tråden her totalt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

... og det er jo også helt fair og forståeligt, jeg spørger jo bare når jeg ser noget anderledes.

Jeg angiver bestemt ikke at være objektiv, men jeg stiller, eller forsøger i hvert fald at stille, objektive spørgsmål her.
                Hvis du vil diskutere folks definition af ordet Wow er der klog på sprog hver fredag kl 11 på p1

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

Jo, gerne. Det kan være jeg lige skal lave en separat tråd til det så vi ikke hijacker tråden her totalt.
                  https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...ing-af-citater

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kan næsten kun være Hansborg. Jeg hører han er godt sur på det hele og vil væk
                    Han er jo heller ikke god nok til superligaen. Sådan er det bare.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han er jo heller ikke god nok til superligaen. Sådan er det bare.
                      Kontrakten udløber også til vinter, ville være meget mærkeligt hvis der ikke skete noget med ham..
                      siden 1887

Comment

Tak! Kompleks omgang - men ok, internetfora i det hele taget er jo efterhånden en anakronisme. Jeg giver det et skud - vil være en fornøjelse reelt at kunne ignorere.

Comment

Ærgerligt, at et debatforum skal transformeres til et ekkokammer

Jeg taler meget med mange fra andre kulturer, religioner, politiske ståsteder m.m. På den måde lærer jeg nyt, udvikler mig og får afprøvet egne argumenter og standpunkter.

Partilederrunder op til et valg giver jo ikke mening (i min verden), hvis kun én fløj er repræsenteret i debatten.

Synes denne verden bliver fattigere og går i den forkerte retning, når der bliver sagt "fake news" og folk blokeres fordi de ikke afspejler ens egne holdning.

Hvis Entusiastens gerne vil komme med sine holdninger, så skal han da have lov til det. Ingen er tvunget til at svare !

Det næste er vel, at der bliver krævet, at man på nyhedsmedierne, kun ser artikler/vurderinger, som afspejler ens egne holdninger...

Go' søndag til alle

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Tak! Kompleks omgang - men ok, internetfora i det hele taget er jo efterhånden en anakronisme. Jeg giver det et skud - vil være en fornøjelse reelt at kunne ignorere.
                            Ville være endnu bedre med et par ADMINs. Men efter flere forsøg er det stadig ikke lykkedes at fravriste det fra nogen af de gamle inaktive

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ville være endnu bedre med et par ADMINs. Men efter flere forsøg er det stadig ikke lykkedes at fravriste det fra nogen af de gamle inaktive

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ærgerligt, at et debatforum skal transformeres til et ekkokammer

Jeg taler meget med mange fra andre kulturer, religioner, politiske ståsteder m.m. På den måde lærer jeg nyt, udvikler mig og får afprøvet egne argumenter og standpunkter.

Partilederrunder op til et valg giver jo ikke mening (i min verden), hvis kun én fløj er repræsenteret i debatten.

Synes denne verden bliver fattigere og går i den forkerte retning, når der bliver sagt "fake news" og folk blokeres fordi de ikke afspejler ens egne holdning.

Hvis Entusiastens gerne vil komme med sine holdninger, så skal han da have lov til det. Ingen er tvunget til at svare !

Det næste er vel, at der bliver krævet, at man på nyhedsmedierne, kun ser artikler/vurderinger, som afspejler ens egne holdninger...

Go' søndag til alle
                                Principielt enig men at kunne skrue ned for en plade der er gået i hak er en fin løsning for min sjælefred.
                                Den der evige repetition af ens yndlings kæphest er trættende. Det beriger ikke min verden at høre folks gentagelser.
                                Laaaangt de fleste debattører kommer med ting, jeg er uenig i fra tid til anden, og det er super fint, og laaaangt de fleste har alsidige indlæg.
                                At slukke for enkelte debattører for at få ro i sindet er fuldt forståeligt.
                                Jeg har ikke blokeret nogle brugere selv indtil nu men jeg har fuld forståelse for dem der har valgt det

Edit: og i øvrigt er det jo nøjagtigt sådan aviser er lavet. Nogen læsere er til information og nogen til Berlingske og det giver forskellige vinkler og debat sektioner
                                Last edited by laffe; i dag, 11:16.

Comment

Working...
                                X