Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvad ville folk sige til German onugkha
    og er han overhovedet realistisk for os?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Måske en del nye millioner på vej i kassen. Celtic vil have Breum. Vi får ca 27% at en evt transfer

https://bold.dk/fodbold/stillinger/h...b-breum-afvist
      Sky skriver også, at klubberne fortsætter forhandlingerne, så mon ikke de nærmer sig hinanden og ender omkring 4 millioner GBP + klausul

Comment

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
        Hvad ville folk sige til German onugkha
        og er han overhovedet realistisk for os?
        jeg ved ikke hvor godt han ville passe ind på Zornigers OB hold (jeg kender for lidt til ham) min forestilling om ham er at han nok ikke er den der presser hårdest.

Syntes heller ikke nødvendigvis alderen taler for ham. Mon ikke også han tjener pænt i FCK, er vi villige til at smide den løn efter ham? Omvendt kan man sige han kender ligaen - og vi skal have nogle folk ind, FCK vil af med ham - så noget taler da for.

Men ikke min ønske signing...

Er der slet ikke nogle der har hørt bare et eller andet vandrør dryppe lidt? Jeg mangler nyt...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sky skriver også, at klubberne fortsætter forhandlingerne, så mon ikke de nærmer sig hinanden og ender omkring 4 millioner GBP + klausul
          Det kunne man da håbe. Små 10 mill i kassen ville da være fint

Vi skal også ud og forstærke os hvis man anser Sdj som et hold vi skal slutte over. De spiller virkelig god fodbold. Bedre end os pt
          De var klart bedst mod AGF og dominerer til tider FCM som lever på den individuelle kvalitet af bla Franculino. Han er 2 niveauer over superligaen.
          Puh et godt hold. Dem får vi store problemer imod mm vi virkelig får hentet noget mere klasse ind

og ja det lyder nok dumt når de er bagud 4-1.
          Last edited by fmprOB; i dag, 19:21.

Comment

Vi skal også ud og forstærke os hvis man anser Sdj som et hold vi skal slutte over. De spiller virkelig god fodbold. Bedre end os pt
            De var klart bedst mod AGF og dominerer til tider FCM som lever på den individuelle kvalitet af bla Franculino. Han er 2 niveauer over superligaen.
            Puh et godt hold. Dem får vi store problemer imod mm vi virkelig får hentet noget mere klasse ind

Zorniger har så også kun haft holdet i 2 gældende kampe, og har vel ikke trænet dem 2 mdr endnu. Der er fremskridt at spore - det er positivt.

Men ja vi skal 100% have styrket truppen, nu er Ejdum allerede gået i stykker (ved ikke hvor slemt det står til) men vi er som sagt kun 2 kampe inde i den nye sæson, og skaderne begynder allerede at melde deres indtog. Og det er særligt midtbanen og i angrebet at vi er tynde lige pt.

Uanset om Breum bliver solgt og der falder lidt mere mønt af til OB - så kan jeg ikke forestille mig det er økonomien der gør vi ikke har signet flere endnu - dertil har OB trods alt solgt ganske pænt på det seneste, plus sparede lønkroner fra sidste sæson.

Troels og Nagel har gjort det flot indtil nu - meeeen de kan snart ikke trække den længere før de næste par tilgange lander (og måske et par afgange - evt nogle leje ophold)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Zorniger har så også kun haft holdet i 2 gældende kampe, og har vel ikke trænet dem 2 mdr endnu. Der er fremskridt at spore - det er positivt.

Men ja vi skal 100% have styrket truppen, nu er Ejdum allerede gået i stykker (ved ikke hvor slemt det står til) men vi er som sagt kun 2 kampe inde i den nye sæson, og skaderne begynder allerede at melde deres indtog. Og det er særligt midtbanen og i angrebet at vi er tynde lige pt.

Uanset om Breum bliver solgt og der falder lidt mere mønt af til OB - så kan jeg ikke forestille mig det er økonomien der gør vi ikke har signet flere endnu - dertil har OB trods alt solgt ganske pænt på det seneste, plus sparede lønkroner fra sidste sæson.

Troels og Nagel har gjort det flot indtil nu - meeeen de kan snart ikke trække den længere før de næste par tilgange lander (og måske et par afgange - evt nogle leje ophold)
              Enig. Det afhænger nok ikke af et Breum salg.
              Men det vil helst sikkert gøre en forskel hvis man er lidt i tvivl om det skal være ham til 4 eller 6 mill hvor den dyre er bedst. Eller om der skal hentes 2 eller 3

Men det kunne godt se ud som at vi har den bedste superliga nogensinde. Og hvad der var nok for 2-3 år siden kan koste en nedrykning i år

Og nu står der 6-1. Fuldstændig misvisende ift spillet på banen. Men kampe afgøres i felterne
              Last edited by fmprOB; i dag, 19:40.

Comment

…du må vist have fået for meget saaaafffttt ang. Søderjyske

Comment

Ved sku ikke om jeg er enig…. Synes de gør det fint i felterne, men det virker til de mangler de der topstpillere, som vi har, ligenu lever de på den kontinuitet, som andre hold ikke har. Det er jo stort set samme opstilling.

Ser dem få det svært, når andre hold har fået truppen helt på plads.

At lukke 6 mål ind, er altså ikke særligt flot.. De har scoret 2 superliga mål. 1 mål direkte serveret fra AGF målmanden, og så et mål fra en ydervinkel, efter store FCM forsvarsbrøllere. Uagtet om det er Franculino eller ej, har FCM haft mange kæmpe chancer.

Men det jo bare min måde at vurdere tingene på

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

…du må vist have fået for meget saaaafffttt ang. Søderjyske
                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Ved sku ikke om jeg er enig…. Synes de gør det fint i felterne, men det virker til de mangler de der topstpillere, som vi har, ligenu lever de på den kontinuitet, som andre hold ikke har. Det er jo stort set samme opstilling.

Ser dem få det svært, når andre hold har fået truppen helt på plads.

At lukke 6 mål ind, er altså ikke særligt flot.. De har scoret 2 superliga mål. 1 mål direkte serveret fra AGF målmanden, og så et mål fra en ydervinkel, efter store FCM forsvarsbrøllere. Uagtet om det er Franculino eller ej, har FCM haft mange kæmpe chancer.

Men det jo bare min måde at vurdere tingene på
                    Kan jo godt se at det ser dumt ud nu. Men det er baseret på 2 kampe.. Og begyndte at skrive da der stod 2-1.
                    Men det kan være at jeg lige finder denne påstand frem igen om 8-10 kampe eller bliver gjort fuldstændig til grin

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Jeg tror man har været relativt rundhåndet, for at få de tre hidtidige signede markspillere, da man simpelthen har vurderet dem nødvendige, for at kunne gøre sig gældende. Nu har man vist sig at være fint med i de første kampe, med en relativt skadesfri trup. Derfor tror jeg man lurepasser lidt på de næste, for at budgettet heller ikke løber løbsk. Så kan det godt være at man relativt hurtigt bliver nødt til at trykke på knappen, hvis eksempelvis Falk brækker armen til træning i morgen, men generelt forestiller jeg mig at man har en meget god fornemmelse af hvad der skal suppleres med, men der er også kasse der skal stemme, og uagtet at vi har lavet store salg, og muligvis vinder yderligere på et Breum-salg, så har vi også hørt TB nævne at fyringen af SK og ansættelsen af Zorniger, var en ekstraordinær investering. Mon ikke lønnen til Falk er i tilsvarende kategori. Kender vi Thorborg ret, så fortsætter vi ikke uhæmmet ned af den sti.

Comment

Men det vil helst sikkert gøre en forskel hvis man er lidt i tvivl om det skal være ham til 4 eller 6 mill hvor den dyre er bedst. Eller om der skal hentes 2 eller 3

Men det kunne godt se ud som at vi har den bedste superliga nogensinde. Og hvad der var nok for 2-3 år siden kan koste en nedrykning i år

Og nu står der 6-1. Fuldstændig misvisende ift spillet på banen. Men kampe afgøres i felterne
                        må sige tilgangen af Zorniger har gjort at jeg ikke er SÅ bekymret for nedrykning. Havde Krogh stadig styret tropperne var det en anden sag. Jeg har en god følelse og kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne blande os i kampen om top 6 pladserne. MEN og det er væsenligt - det kommer meget an på hvor mange og hvor gode nye signings der bliver lavet. For den nuværende trup er simpelthen ikke bred nok.

Og i mit hoved så er det at man bringer Zorniger og siden Falk ind også en erklæring om et vist ambitionsniveau - både på kvaliteten men også på antal signings. Jeg kunne sagtens se os lave en 4-5 ekstra signings.Der er stor opbakning, man har fået noget momentum - det er da nu det skun skal laves der bringer os i det "forjættede" top 6 land - og måske mere...

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tror man har været relativt rundhåndet, for at få de tre hidtidige signede markspillere, da man simpelthen har vurderet dem nødvendige, for at kunne gøre sig gældende. Nu har man vist sig at være fint med i de første kampe, med en relativt skadesfri trup. Derfor tror jeg man lurepasser lidt på de næste, for at budgettet heller ikke løber løbsk. Så kan det godt være at man relativt hurtigt bliver nødt til at trykke på knappen, hvis eksempelvis Falk brækker armen til træning i morgen, men generelt forestiller jeg mig at man har en meget god fornemmelse af hvad der skal suppleres med, men der er også kasse der skal stemme, og uagtet at vi har lavet store salg, og muligvis vinder yderligere på et Breum-salg, så har vi også hørt TB nævne at fyringen af SK og ansættelsen af Zorniger, var en ekstraordinær investering. Mon ikke lønnen til Falk er i tilsvarende kategori. Kender vi Thorborg ret, så fortsætter vi ikke uhæmmet ned af den sti.
                          dét har jeg heller ingen forventning om. Alle de signings der bliver lavet vil ikke være på Falk niveau - både kvalitetsmæssigt og økonomisk. Dét kommer ikke til at ske.

Men mindre kan også gøre det - og for mig giver det INGEN mening hvis man bruger så mange penge på at bringe Falk tilbage, og hente Zorniger ind - for så at forsøge at spare sig til lige at overleve. For mig er det et klart tegn på ambitioner - det betyder ikke at man er på vej mod medaljer i år - men man skal da begynde at bygge op til at kunne kæmpe med i toppen igen. Og det starter med en top 6 - som måske kan blive til mere.

Og en 3-4 kvalitets signings så er det ikke helt urealistisk.

Comment

Kan huske jeg havde en diskussion med en herinde omkring FCM. Han mente de kørte flotte gennemspillede angreb, og jeg mener de pumper dødbolde.
                            Den diskussion behøves vel ikke længere, når FCM skal score, så kommer det 9 ud af 10 gange fra en dødbold. De spiller direkte efter at få dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Sålænge Thorborg smiler på stadion, så skal der nok være penge til de rigtige spillere :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Kan huske jeg havde en diskussion med en herinde omkring FCM. Han mente de kørte flotte gennemspillede angreb, og jeg mener de pumper dødbolde.
                                Den diskussion behøves vel ikke længere, når FCM skal score, så kommer det 9 ud af 10 gange fra en dødbold. De spiller direkte efter at få dem.
                                Enig. Men der var vidst 3 scoringer idag i åbent spil for FCM..

Comment

Working...
                                X