Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jo måske. Mystisk skade?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægMå indrømme at jeg også har meget svært ved at se Trybull passe ind med det tempo vi gerne vil spille vores kampe i
Så en fornuftig og erfaren trup spiller, tænker jeg han kan bruges som. Zorniger får ikke kun spillere der passer 100% ind i hans system allerede efter et vindue - så må man få det til at fungere bedst muligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg tvivler på han vil være i nærheden af en start plads - men håber dog han kan gøre et arbejde, han er en "voksen" spiller og kan vi ikke bruge ham - så skal han sendes videre og listen af spillere Troels skal ud og finde bliver lige én længere.
Så en fornuftig og erfaren trup spiller, tænker jeg han kan bruges som. Zorniger får ikke kun spillere der passer 100% ind i hans system allerede efter et vindue - så må man få det til at fungere bedst muligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Ja, og lad os da håbe at han rent mentalt er et sted, hvor han godt kan se at han er det sted i sin karriere, hvor han må acceptere en leder/mentor rolle hvis han vil spille på det her niveau
Tænker det er ligesom med Martin Hansen. Sander kommer ind - og udefra set tænker de fleste at han er bragt ind som 1. keeper, det er måske også tanken - men Hansen har jo taget kampen op og har umiddelbart ingen planer om at overgive pladsen.
Og sidder Ejdum nu ude - så tænker jeg da kampen om spilletid er åbnet helt op, da det vil være Grubbe som TT skal "slås" med - og typemæssigt minder de vel en del mere om hinanden.
- Likes 1
Comment
-
Pt. er der et så stort niveaumæssigt spring fra de 12-14 bedste spillere at en skade eller karantæne til en af dem vil være en kæmpe udfordring. Håber vi lander nogle tilgange snart. Samtidig er det et lidt spændende tankeeksperiment - hvor længe er vi (også os fans) villige til at vente på de helt rigtige A++ spillere? Hvis vi ved at vente kunne sprænge banken for eksempelvis Eriksen d. 31.08, vil det så være værd at krige den videre med det nuværende hold den næste måned? Hvis transferstilheden er et udtryk for at vi simpelthen stræber efter så dygtige spillere at OB nødvendigvis må vente til sin plads i fødekæden er det ikke entydigt skidt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægPt. er der et så stort niveaumæssigt spring fra de 12-14 bedste spillere at en skade eller karantæne til en af dem vil være en kæmpe udfordring. Håber vi lander nogle tilgange snart. Samtidig er det et lidt spændende tankeeksperiment - hvor længe er vi (også os fans) villige til at vente på de helt rigtige A++ spillere? Hvis vi ved at vente kunne sprænge banken for eksempelvis Eriksen d. 31.08, vil det så være værd at krige den videre med det nuværende hold den næste måned? Hvis transferstilheden er et udtryk for at vi simpelthen stræber efter så dygtige spillere at OB nødvendigvis må vente til sin plads i fødekæden er det ikke entydigt skidt.men jo vi kan vente .. dog hr Fiete allerede fået to gule kort så hvor længe går “den” ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jeg er sulten …men jo vi kan vente .. dog hr Fiete allerede fået to gule kort så hvor længe går “den” ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker han kun har 7-8 strafpoint pt. Så han kan godt få 2 milde gule kort uden at ryge i karantæne. Syntes satme den var tynd i dag den han fik"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Måske en del nye millioner på vej i kassen. Celtic vil have Breum. Vi får ca 27% at en evt transfer
https://bold.dk/fodbold/stillinger/h...b-breum-afvist
Comment
Comment