Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Når man ser en kamp som Randers-AGF går det rigtig op for en at vi stadig mangler nogle kvalitetsspillere for at kunne lege med på den lange bane. De har hver deres halvleg idag.
    Men når de skifter ud virker det ikke som om at de går væsentligt ned i kvalitet som vi gør

Vi skal bruge minimum 1 angriber mere. Faktisk helst 2
    Så skal vi have en kvalitets midtbanespiller ind der kan give os noget bredde der sammen med Trybull og Bonde(Kunne dog godt lyde til at der går et par måneder med ham)

Vi kunne også godt bruge en venstreback mere der er bedre en Sørensen. Men ville faktisk hellere have en ekstra angriber(altså 2 i alt) mere hvis jeg skulle vælge.

OB må ud og bekende kulør på transfermarkedet og vise at denne hype der er omkring OB ikke er et fatamorgana og man rent faktisk vil bruge nogle penge for at få de rigtige spillere.

Vi har vel solgt for 60+ millioner i 2025(og måske mere på vej) og brugt ca 2 mill i transfers. Så er der helt sikkert brugt nogle millioner på sign on fee`s og agenter. Men i det store hele bør der være plads til at bruge minimum 10 mill her den sidste måneds tid hvis det bliver nødvendigt.

Gør man det kan det blive en rigtig rigtig sjov sæson
    altså enig med dig - men har du på noget tidspunkt været i tvivl om at der skal noget mere kvalitet ind?

Jeg tænker vi skulle bruge en angriber da Luca stadig var en del af holdet. Nu skal vi have to ind. En midtbane er et must - men også her kunne man sagtens bruge to.

En venstre back...jo måske, jeg vil hellere have en midtstopper mere - en med noget fart i...det er en mangel.

Jeg tror på man kigger efter spillere fra en højere hylde end vi er vandt til, jeg kan ikke forestille mig at man bruger den slags penge som der er bundet op i Falk og Zorniger - hvis man regner med at fedte sig igennem en sæson med et par ekstra 1 divisionsspillere. De signings man har lavet vidner om nogle ambitioner og et ønske om at rykke klubben, nok også derfor det tager lidt ekstra tid nu - man har fået en trup der kan klare starten af sæsonen på plads.

Jeg håber bare ikke de tager sig alt for god tid. Hvis man landede en midtbane og en angriber i næste uge, ville man sikre lidt mere bredde og så kunne man trække de sidste signings et par uger mere. Men der skal findes noget mere snart.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså enig med dig - men har du på noget tidspunkt været i tvivl om at der skal noget mere kvalitet ind?

Jeg tænker vi skulle bruge en angriber da Luca stadig var en del af holdet. Nu skal vi have to ind. En midtbane er et must - men også her kunne man sagtens bruge to.

En venstre back...jo måske, jeg vil hellere have en midtstopper mere - en med noget fart i...det er en mangel.

Jeg tror på man kigger efter spillere fra en højere hylde end vi er vandt til, jeg kan ikke forestille mig at man bruger den slags penge som der er bundet op i Falk og Zorniger - hvis man regner med at fedte sig igennem en sæson med et par ekstra 1 divisionsspillere. De signings man har lavet vidner om nogle ambitioner og et ønske om at rykke klubben, nok også derfor det tager lidt ekstra tid nu - man har fået en trup der kan klare starten af sæsonen på plads.

Jeg håber bare ikke de tager sig alt for god tid. Hvis man landede en midtbane og en angriber i næste uge, ville man sikre lidt mere bredde og så kunne man trække de sidste signings et par uger mere. Men der skal findes noget mere snart.
      Nej har aldrig været i tvivl.
      Må bare indrømme at jeg får et realitets check når jeg ser de fleste superliga hold spille. Altså om hvor MANGE der bør komme ind for at vi har en konkurrence dygtig trup. Ikke så meget start 11. For den er udemærket. Men plads 12-17 er vi virkelig bagud når jeg ser de fleste skifte ud.

Men for første gang i mange mange år er jeg helt tryg ved situationen og stoler på de mennesker der har har til opgave at lave os et fedt OB hold.
      Og det glæder jeg mig bare til at følge

Comment

Nej har aldrig været i tvivl.
        Må bare indrømme at jeg får et realitets check når jeg ser de fleste superliga hold spille. Altså om hvor MANGE der bør komme ind for at vi har en konkurrence dygtig trup. Ikke så meget start 11. For den er udemærket. Men plads 12-17 er vi virkelig bagud når jeg ser de fleste skifte ud.

Men for første gang i mange mange år er jeg helt tryg ved situationen og stoler på de mennesker der har har til opgave at lave os et fedt OB hold.
        Og det glæder jeg mig bare til at følge
        helt enig.

Syntes de første udskiftere til forsvaret ser fine ud i McCoy og Askou, der er jeg ikke så bekymret. Men på midtbanen og i angrebet - der man vel helst vil kunne skifte ud - der er bare ikke meget at komme med.

Edit: men har vi jo vidst hele tiden - TB valgte at skubbe "problemerne" foran sig ved ikke at handle mere sidste sommer, eller i vinters. Der har været grunde til man gjorde det - vanskeligheder med at rekruterer de rigtige spillere, muligheden for at give akademisterne noget spilletid. Alt sammen valide grunde, men konsekvensen ser vi nu. Askou og McCoy ser så ud til at have grebet chancen og er tæt på at være klar til at starte. Ejdum har etableret sig, samme med Luca - så meget så han blev solgt. Og Martin ser ud til at være på vej - men mangler lidt endnu.
        Last edited by mhbp; 25-07-2025, 23:03.

Comment

Tror mere på han ender i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Hvorfor?

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Jeg synes han kunne være en fin indskifter i angrebet men 2 mio euro er for meget tænker jeg. Lad Horsens få ham til den pris

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg synes han kunne være en fin indskifter i angrebet men 2 mio euro er for meget tænker jeg. Lad Horsens få ham til den pris
                Hvor har du de 2 mio euro fra?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvor har du de 2 mio euro fra?
                  Tænker han har læst kommentar sporet på bold.dk
                  Det kommer de ikke i nærheden af at få. Men han skal nok blive dyr

Comment

Tænker han har læst kommentar sporet på bold.dk
                    Det kommer de ikke i nærheden af at få. Men han skal nok blive dyr
                    Okay, ønsketænkning fra en EfBfan.

Mon ikke han ligger omkring de fire-fem millioner kroner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Okay, ønsketænkning fra en EfBfan.

Mon ikke han ligger omkring de fire-fem millioner kroner.
                      Jo det tænker jeg også. Der omkring

Comment

Kunne sagtens leve med en solid venstrebenet tysk centerback med god fart, Mathias Greve til 8eren og så ham hollænderen fra Esbjerg til at supplere i angrebet.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Kunne sagtens leve med en solid venstrebenet tysk centerback med god fart, Mathias Greve til 8eren og så ham hollænderen fra Esbjerg til at supplere i angrebet.
                          Greven sker ikke. Det jeg ret sikker på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Greven sker ikke. Det jeg ret sikker på.
                            Tror jeg heller ikke på, og håber også på noget bedre. Det sagt tror jeg faktisk at Greve ville tjekke mange af Zornigers bokse af som 8er.

Comment

Tim er lige blevet indskiftet for EfB og scorede efter et minut på banen

Comment

Working...
                              X