Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg ser en del kampe fra 2. Bundesliga i Tyskland, og jeg vil sige, at stort set alle spillere kan forstærke de fleste hold i Superligaen. Så hvis man har kendskab til Tyskland, så er der en overflod af gode spillere man kan forme som man vil,

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg ser en del kampe fra 2. Bundesliga i Tyskland, og jeg vil sige, at stort set alle spillere kan forstærke de fleste hold i Superligaen. Så hvis man har kendskab til Tyskland, så er der en overflod af gode spillere man kan forme som man vil,
      Der kan du tage segunda i Spanien med, og endda toppen af den 3. bedste række. Der render rigtig mange som lige nøjagtig ikke er gode
      nok til den bedste spanske række. Jeg følger CD Tenerife en del som lige er rykket ned i den 3. bedste række i Spanien med et årligt
      budget på ca 15 mio Euro.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Ahhhh Jeg ser også rigtig meget 2 BL, både på tv og på stadion(Er også Hertha fan). Jeg kan se ret mange spillere fra den nederste del af tabellen, der ikke bare vader ind hos top 3 i DK, eller OB for den sags skyld. Men ingen tvivl om der findes spillere i rækken med højt niveau, som måske gerne vil ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

Ahhhh Jeg ser også rigtig meget 2 BL, både på tv og på stadion(Er også Hertha fan). Jeg kan se ret mange spillere fra den nederste del af tabellen, der ikke bare vader ind hos top 3 i DK, eller OB for den sags skyld. Men ingen tvivl om der findes spillere i rækken med højt niveau, som måske gerne vil ud.
          De er ikke formet så godt taktisk, men der mange teknisk og fysisk gode spillere. Jeg kan ikke huske hvem der sagde "giv mig spillere der kan løbe, så skal jeg nok lære dem resten". Men det er rigtigt - især når det er Zorniger der er træner.

Comment

https://x.com/geo_tsar/status/194768...YxPoNolgPMgCtg

No Way, det her er rigtigt. Han skal ikke nærme sig striwerne. Han må være tiltænkt 10’eren vel? Men hvorfor?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

No Way, det her er rigtigt. Han skal ikke nærme sig striwerne. Han må være tiltænkt 10’eren vel? Men hvorfor?
              Det må simpelthen være en and
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

-
                Last edited by Online; i går, 17:00.

Comment

Kan ikke forestille mig at det er en mand AZ har tålmodighed til at bruge sin tid på...
                  https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Det tror jeg roligt, vi kan slå hen. Jeg kan ikke komme på mange, der ville passe dårligere til klubbens projekt end omtalte personage.

Comment

måske ikke gå SÅ meget op i transfer rygter...en tilfældig twitter bruger - den giver jeg ikke meget for.

Og da slet ikke når det virker SÅ komplet urealistisk - han ville passe så dårligt ind.

Glem det og kom videre

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Kan ikke forestille mig at det er en mand AZ har tålmodighed til at bruge sin tid på...
                        Sisto til OB. Løber mig koldt ned ad ryggen når jeg læser det. Virker som en rigtig dårlig ide.

Tror dog ikke Zorniger tænker sådan der. Jeg tror han ønsker at arbejde med de bedst mulige spillere og han tror nok selv på, at han kan tage de mest dovne spillere og gøre dem til de flittigste.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

måske ikke gå SÅ meget op i transfer rygter...en tilfældig twitter bruger - den giver jeg ikke meget for.

Og da slet ikke når det virker SÅ komplet urealistisk - han ville passe så dårligt ind.

Glem det og kom videre
                          Jeg håber helt sikkert ikke det sker (frygter det), men tør sgu ikke afvise det på den måde. Mærkeligt han nævner lige Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg håber helt sikkert ikke det sker (frygter det), men tør sgu ikke afvise det på den måde. Mærkeligt han nævner lige Odense.
                            det ville være en rigtigt dårlig ide - og derfor kan jeg simpelthen ikke forestille mig at Troels, eller Nagel eller Zorniger skulle sige go' for den.

Han var en gang go' men det er længe siden, personligheden ville da være med til at ødelægge hvad man har bygget op...

Jeg frygter det ikke - for kan simpelthen ikke se der skulle være noget realistisk i det. Og slet ikke så længe rygtet bygger på en enkelt (for mig) ukendt twitter bruger.

- begynder nogle af de danske transfer guruer at bringe Sisto op...ja så tager vi den til den tid

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Sisto til OB. Løber mig koldt ned ad ryggen når jeg læser det. Virker som en rigtig dårlig ide.

Tror dog ikke Zorniger tænker sådan der. Jeg tror han ønsker at arbejde med de bedst mulige spillere og han tror nok selv på, at han kan tage de mest dovne spillere og gøre dem til de flittigste.
                              Zorninger ønsker spillere med en tom harddisk eller som ønsker at lære (BP)

Sisto har indtil nu været notorisk stædig og insisterende på sine egne veje

Comment

Shiiiit jeg håber det er en and…..

Comment

Working...
                                X