Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
ALEX er det dig……?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg mener at man i dialogen med Sander og FCK har fortalt at han som udgangspunkt er vores førstemålmand, hvilket AZ selvfølgelig har nikket ja til. Der er utvivlsomt andre udmærkede bejlere til Theo Sander, og den altoverskyggende hensigt hensigt med en udlejning er både for Sander og FCK, at han skal ud og spille noget førsteholdsfodbold. Derfor tror jeg aldrig han havde sagt ja til os, hvis ikke vi har været rimelig klare i spyttet om det også bliver ham som til en start skal stå, og så bliver det op til MH at slå ham af.
Så kan det da godt være at 2-3 træningspas inden første kamp er for lidt, til at han står på søndag. Jeg ville bare kaste mine penge i Theos retning, hvis jeg skulle oddse på hvem af ham og MH der står i Herning.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har ikke set/læst noget om dialogen mellem OB/FCK og Sander og imø vil det da også være spektakulært hvis han nærmest er lovet en startplads, og det vil være i modsætning til hvad jeg forstår som "rimeligt". Det kan sagtens være det falder sådan ud, men det skal bare være på baggrund af faglige/saglige vurderinger fra AZ og Bjerring.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Theo Sander er hentet som afløser for Myhra, og er dermed udset til at skulle være 1. Keeper, om han bliver kastet ind i den første i Herning er jeg lidt spændt på.
Leif Rasmussen mener i dagens avis, at Sander i første omgang er hentet ind som førstereserve.. Jeg tror også Hansen spiller i morgen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Jeg synes ikke, man kan sætte det op sådan. Hvad hvis Hansen ville have slået Myhra af som førstemålmand, upåagtet Myhra sygdom? Spillere bliver vel ikke hentet ind som personlig erstatning for en anden spiller men til holde i konkurrence med de øvrige spillere, og hvor den bedste spiller.
Leif Rasmussen mener i dagens avis, at Sander i første omgang er hentet ind som førstereserve.. Jeg tror også Hansen spiller i morgen.
sætter sig på den plads. Han var i Hvidovre ca på niveau med Djukic, som OB også har kigget på, dog tror jeg potentialet i Sander vinder, men lad os se. Fint
med konkurrence, Myhra er åbenbart helt ude i forhold til kampe. At Leif skriver i hans avis gør den ikke til en bibel, som AZ udtalte, så kender keeperne situationen, og det er det der tæller. Men vi bliver jo alle klogere når holdet bliver sat.Last edited by jojo; i dag, 08:51.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Så må der gerne snart komme noget ind. Vi må da ihvertfald have nogle penge at handle for.
Som minimum:
-Mangler en forsvarsspiller.
-Mangler en defensiv midtbanespiller.
-Mangler en angriber.
Selvom man har kendt til Myhra’s udfordringer så tænker jeg dog at tilgangen af Theo er “udenfor kategori” så det er tre spillere ud over dette.
Jeg har længe været for mindst en midtbanespiller efter at Manneh og Bonde ikke har været til rådighed samt en central forsvarsspiller.
De tre spillere er så blevet Falk, Arp og Ganaus.
Så langt så godt men så har OB så solgt Luca og DonD så der mangler vel mindst to spillere.
Umiddelbart tror jeg at Grot var tænkt som en 1:1 erstatning for Luca hentet i god tid da man kunne og så er Ganaus og Arp kommet til så umiddelbart ikke på toppen der mangler mest men systemet er skiftet fra en topangriber til to så ….
Der mangler stadig en midtbanespiller og i mine øjne en central forsvarsspiller - håber at det bliver to start11 spillere. Og at man så rykker en af de flere talentfulde VB op fra akademiet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Alt efter hvordan man anskuer det så har TB sagt at der skulle hentes 3 spillere og jeg anskuer det som værende efter at Mihajlo og Michelson forlod truppen og Magnus samt Marcus er blevet rykket op fra akademiet.
Selvom man har kendt til Myhra’s udfordringer så tænker jeg dog at tilgangen af Theo er “udenfor kategori” så det er tre spillere ud over dette.
Jeg har længe været for mindst en midtbanespiller efter at Manneh og Bonde ikke har været til rådighed samt en central forsvarsspiller.
De tre spillere er så blevet Falk, Arp og Ganaus.
Så langt så godt men så har OB så solgt Luca og DonD så der mangler vel mindst to spillere.
Umiddelbart tror jeg at Grot var tænkt som en 1:1 erstatning for Luca hentet i god tid da man kunne og så er Ganaus og Arp kommet til så umiddelbart ikke på toppen der mangler mest men systemet er skiftet fra en topangriber til to så ….
Der mangler stadig en midtbanespiller og i mine øjne en central forsvarsspiller - håber at det bliver to start11 spillere. Og at man så rykker en af de flere talentfulde VB op fra akademiet.
- Likes 2
Comment
Comment