Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg håber godt nok også at man har været ærlig om de fysiske rammer for træning i Ådalen. Så vi ikke står med en bitter AZ om 3 måneder
    Zorniger er voksen og professionel. Han har selvfølgelig sat sig ind i forholdene inden ansættelse. Alt andet ville være useriøst.
    og hvis han bliver ked af sit job om et halvt eller et helt år, så må han 'suck it up' og huske på sin kontrakt.

Lad os nu lade være med at gøre zorniger til en gud eller en frelser. Ligesom der blev gjort med Bjørn w i hans start.
    ingen er over klubben.

Comment

Nu blev vi rygtet med Tim Freriks. Jeg kan godt se han passer ind som type og det kan blive fint, men tror ikke jeg er den eneste, der tænker, kunne vi dog ikke finde en med mere potentiale.

Nu nævner jeg Oliver Ross, pris lige præcis 5 millioner. Har siddet og kigget lidt YouTube. Der ligner han en der skulle spille 10’er i vores system, så kan Fiete bare komme frem igen. Jeg har aldrig selv set Ross spille, der er umiddelbart ikke mange mål i ham og når jeg læser på AaB’s debat, så er de ikke voldsomt begejstret for ham. Han har været inde omkring U-landsholdene. Tænker egentlig ikke han vil være til større gavn end Freriks i næste sæson, men der kunne være noget mere perspektiv og potentiale, måske, bare en tanke….

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Helt fair Det er klart, at han ikke skal stå, hvis han viser sæbehandsker til træning. Jeg er dog overbevist om, at han er et kæmpe talent, som vi kan få rigtig meget glæde af på sigt. Jeg stoler på at Bjerring kan få ham gjort klar i løbet at lidt tid til at tage buret foran MH. Men det bliver spændende lige meget hvad. I øvrigt vigtigt at MH ikke bare er sikret pladsen, nu Myhra er ude. Så lige meget hvor den lander, er det en bedre samlet situation end før Sander kom til.
        Enig. Og så er der stadig muligheden for, at Myhra bliver frisk igen.

Comment

Der blev skrevet et eller andet sted, at Martin Hansen også var syg og at det derfor hastede med at få en ny keeper ind. Men han er måske blevet rask igen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Nu blev vi rygtet med Tim Freriks. Jeg kan godt se han passer ind som type og det kan blive fint, men tror ikke jeg er den eneste, der tænker, kunne vi dog ikke finde en med mere potentiale.

Nu nævner jeg Oliver Ross, pris lige præcis 5 millioner. Har siddet og kigget lidt YouTube. Der ligner han en der skulle spille 10’er i vores system, så kan Fiete bare komme frem igen. Jeg har aldrig selv set Ross spille, der er umiddelbart ikke mange mål i ham og når jeg læser på AaB’s debat, så er de ikke voldsomt begejstret for ham. Han har været inde omkring U-landsholdene. Tænker egentlig ikke han vil være til større gavn end Freriks i næste sæson, men der kunne være noget mere perspektiv og potentiale, måske, bare en tanke….
            Jeg kan kun huske at have set Freriks én gang, og det var sæsonens sidste kamp. Og her var han virkelig god. Hvis han kan fås til en acceptabel pris, kunne jeg godt se ham som konkurrent til de øvrige angribere i stedet for at hente en stor profil, hvis det betyder, at man også kan styrke holdet på andre positioner.
            ​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Der blev skrevet et eller andet sted, at Martin Hansen også var syg og at det derfor hastede med at få en ny keeper ind. Men han er måske blevet rask igen?
              Han trænede med i går

Comment

Det er derfor man taler om sund konkurrence - man bliver hurtigere rask

Comment

Hansen trænede med igår og træner også idag.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                  X