Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
På interviewet syntes jeg bestemt at han sagde mellem linjerne at Theo Sander er ny første målmand. Eller skal jeg have ny styrke i de briller?
Men Sander skal jo også præsterer ellers spiller han ikke.
Men Hansen har udløb næste sommer (?) og er jo ved at være oppe i årene, gør TS det godt - så kan man potentielt have en ny første keeper, ihvertfald nogle år - og et potentielt pænt salg med tiden.
Tror ikke Sander starter inde de første par kampe - men ved første mindre skade eller sygdom til Hansen, eller mindre gode præstationer og så sker skiftet nok - medmindre Sander er markant bedre så kommer det hurtigere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
han gør alt hvad han kan for ikke at sige det
Men Sander skal jo også præsterer ellers spiller han ikke.
Men Hansen har udløb næste sommer (?) og er jo ved at være oppe i årene, gør TS det godt - så kan man potentielt have en ny første keeper, ihvertfald nogle år - og et potentielt pænt salg med tiden.
Tror ikke Sander starter inde de første par kampe - men ved første mindre skade eller sygdom til Hansen, eller mindre gode præstationer og så sker skiftet nok - medmindre Sander er markant bedre så kommer det hurtigere.
Nægter at tro på en 20 årig reserve, skal vi sige 3-4 valg i FCK valser direkte ind på vores hold.
Så skulle jeg kende Zorniger dårligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Helt enig. Nu har de trænet 5 uger med Martin Hansen som 1.valg.
Nægter at tro på en 20 årig reserve, skal vi sige 3-4 valg i FCK valser direkte ind på vores hold.
Så skulle jeg kende Zorniger dårligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er nu ret sikker på det i udgangspunktet er planen. Jeg nægter at tro på at Theo Sander er gået med til en deal med os, hvis ikke han har fået håndslag på det er ham vi satser på. Så kan det selvfølgelig forekomme at han ikke præstere godt nok, eller at MH finder sin anden ungdom, men jeg er ret sikker på det er Theo der står på søndag. Ellers skal der være nogle klare mekanismer i målmandsspillet i Zornigers system, som skal ind under huden først. De småting tror jeg dog man tager med i en "gratis" kamp på heden, hvor ingen forventer noget af os.
Om et par uger måske. Så har han fået muligheden for at vise sig frem. Og MH har fået muligheden for at tage kampen op.
Selv om MH har vist sig at være en god 2. målmand (noget jeg tvivlede på han kunne affinde sig med) så tror jeg det vil skabe noget uro hvis Sander bliver bragt i spil bare sådan uden videre.
Comment
-
Nægter at tro på han starter på søndag. Ville være uansvarligt i min verden.
Om han kan spille sig på holdet fremadrettet må tiden vise.
Hvis trænerteamet vurderer at han allerede er 5% hurtigere og 10 % bedre med fødderne end MH osv.., så er det da bare på kassen med ham.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er nu ret sikker på det i udgangspunktet er planen. Jeg nægter at tro på at Theo Sander er gået med til en deal med os, hvis ikke han har fået håndslag på det er ham vi satser på. Så kan det selvfølgelig forekomme at han ikke præstere godt nok, eller at MH finder sin anden ungdom, men jeg er ret sikker på det er Theo der står på søndag. Ellers skal der være nogle klare mekanismer i målmandsspillet i Zornigers system, som skal ind under huden først. De småting tror jeg dog man tager med i en "gratis" kamp på heden, hvor ingen forventer noget af os.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Måske kan han allerede se det er et for uambitiøst projekt? Hvem ved om han gider det i længden.
Nu skinner solen og der er skønt i Ådalen, men om 3 måneder er vi på kunstbane i 6 måneder.
Sgu spændt på hvordan Zorniger reagerer på det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvordan uansvarligt? I forhold til konkurrencesituationen eller hvad?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSå skal vi lige have defineret "satser på ham" .. imø gør OB allerede det bare det at de har lavet en aftale med ham og yderligere har en købsoption med i lejeaftalen. Her og nu på den korte bane tror jeg ikke AZ bruger andre end dem han mener er den bedste til at løse opgaven, og MH har jo helt sikkert en "AZ attitude" med meget vildskab og ærlighed i sin personlighed. Det er imø en sund konkurrencesituation så "may the best man win" :)
Så kan det da godt være at 2-3 træningspas inden første kamp er for lidt, til at han står på søndag. Jeg ville bare kaste mine penge i Theos retning, hvis jeg skulle oddse på hvem af ham og MH der står i Herning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Fordi han nærmest ikke kan navnene på spillerne i truppen på søndag. Synes det ville være fint, at han lige trænede næste uge med for at skabe et minimum af relationer, inden han tager over. Men jeg er enig i, at det er ham der skal satses på. Vi skal jo finde ud af, om der skal smides millioner efter ham.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Jeg er ikke enig i, at det er Theo Sander, der skal satses på. Jeg synes, man skal satse på den bedste spiller, uanset hvem det er.Det er klart, at han ikke skal stå, hvis han viser sæbehandsker til træning. Jeg er dog overbevist om, at han er et kæmpe talent, som vi kan få rigtig meget glæde af på sigt. Jeg stoler på at Bjerring kan få ham gjort klar i løbet at lidt tid til at tage buret foran MH. Men det bliver spændende lige meget hvad. I øvrigt vigtigt at MH ikke bare er sikret pladsen, nu Myhra er ude. Så lige meget hvor den lander, er det en bedre samlet situation end før Sander kom til.
- Likes 1
Comment
-
Jeg tror også, at Sander er tiltænkt pladsen. Givet at han lever op til forventningerne.
Jeg ved godt, at OBs bevæggrunde er sportslige, men jeg er også glad på Myhras vegne, da det alt andet lige må være en lettelse for ham, at der nu er styr på posten, og han kan koncentrere sig om at komme sig uden at skulle føle, at han svigter holdet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt fairDet er klart, at han ikke skal stå, hvis han viser sæbehandsker til træning. Jeg er dog overbevist om, at han er et kæmpe talent, som vi kan få rigtig meget glæde af på sigt. Jeg stoler på at Bjerring kan få ham gjort klar i løbet at lidt tid til at tage buret foran MH. Men det bliver spændende lige meget hvad. I øvrigt vigtigt at MH ikke bare er sikret pladsen, nu Myhra er ude. Så lige meget hvor den lander, er det en bedre samlet situation end før Sander kom til.
Uanset hvad stiller Zorniger vel med det stærkeste hold. Ellers er der noget der er rygende galt i klubben.
Comment
Comment