Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/nyheder/offi...r-kjerrumgaard

Symbolspiller? … Tror bare jeg ligger noget andet i det end hvad TB siger …
    En karakter, et symbol på OB, på akademiet, på det vi gerne vil.... vel.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror ikke Zorniger får alt hvad han vil have i dette vindue
      Nej mon dog det hele går op i en højere enhed lige fra start.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Tror ikke Zorniger får alt hvad han vil have i dette vindue
        Jeg hørte podcasten vores liga i går der sagde Troels at vi skulle have 1 eller 2 mere måske 3 mere som han sagde det det er et stykke vej fra de 5 zorninger vil have :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Jeg hørte podcasten vores liga i går der sagde Troels at vi skulle have 1 eller 2 mere måske 3 mere som han sagde det det er et stykke vej fra de 5 zorninger vil have :)
          Så får vi da 1 mere. Han kommer sikkert i morgen :)
          siden 1887

Comment

Kommer jo helt sikkert også an på hvem der ellers smutter. 1 målmand og 2-3 marksspillere er målet hvis pengene er der tror jeg

Comment

Kommer jo helt sikkert også an på hvem der ellers smutter. 1 målmand og 2-3 marksspillere er målet hvis pengene er der tror jeg
              Jeg tænker bare at han skal stoppe med at sætte antal på :) det ville være meget nemmere bare at sige at vi stadigvæk er aktive :)

Comment

Jeg tænker bare at han skal stoppe med at sætte antal på :) det ville være meget nemmere bare at sige at vi stadigvæk er aktive :)
                Enig. Men fra starten har han jo også (helt tydeligt med overlæg) været uklar omkring de 3 han har nævnt. Så man kunne tolke det forskelligt ift. hvordan det afhang af salg af startere og ikke startere. Tror generelt ikke man skal lægge for meget konkret i de tal der kommer ud.

Når jeg hører Troels Bech sige: "jeg tror vi skal have tre forstærkninger", er det jeg reelt hører: "vi ved godt truppen skal forstærkes, men vi er heller ikke desperate og skifter et helt hold".

Og det her med Zorniger, der vil have 5 og Troels, der siger et andet tal er jo helt klassisk tovtrækning. Ender nok et sted imellem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Enig. Men fra starten har han jo også (helt tydeligt med overlæg) været uklar omkring de 3 han har nævnt. Så man kunne tolke det forskelligt ift. hvordan det afhang af salg af startere og ikke startere. Tror generelt ikke man skal lægge for meget konkret i de tal der kommer ud.

Når jeg hører Troels Bech sige: "jeg tror vi skal have tre forstærkninger", er det jeg reelt hører: "vi ved godt truppen skal forstærkes, men vi er heller ikke desperate og skifter et helt hold".

Og det her med Zorniger, der vil have 5 og Troels, der siger et andet tal er jo helt klassisk tovtrækning. Ender nok et sted imellem.
                  Jeg tror faktisk vi får 4. Målmand, 6’er, Offensiv spiller.

Den sidste bliver enten, en defensiv forstærkning eller en offensiv. Det kommer an på hvilken formation Zorniger foretrækker efter de første par kampe.

Troels går under for at gøre presset på sig selv mindre.

Zorniger går højere for at give pres på Troels. Vil jo være underligt at sige han vil have 2..

Comment

Stort tillykke til Luca,akademiet,OB og ikke mindst Dalum IF som får nogle tiltrængte penge i kassen
                    Fint salg, men videresalgsklausul eller ej kommer den vel ikke i spil.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-til-fc-dallas

så skulle Deedson også være på plads

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-til-fc-dallas

så skulle Deedson også være på plads
                        Vi kommer længere og længere væk fra de der 30 mill

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fint salg, men videresalgsklausul eller ej kommer den vel ikke i spil.
                          Selvfølgelig er en sådan en da skrevet ind i kontrakten. Man ved på forhånd at det er Watford han skal til på leje nu og købes næste år. Det er fastlag. Så 100% at uanset om Udinese eller Watford så får OB nogle procenter når han skal sælges fra en af de 2 klubber. Det er jo ikke en regel eller lov der skal følges.
                          Men en aftale lavet mellem 3 klubber hvor der selvfølgelig er skrevet noget ind hvis han bliver så god at han sælges videre for mere end 5 mill euro

Comment

Vi kommer længere og længere væk fra de der 30 mill
                            ikke nødvendigvis - 1 mill dollars her og nu som der står. Jeg ved ikke hvor stor FC Dallas økonomi er - men vel ikke unormalt at transfers spredes ud over tid, så det er en mulighed - og så kommer der så div. bonus - sikkert for spilletid osv.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ikke nødvendigvis - 1 mill dollars her og nu som der står. Jeg ved ikke hvor stor FC Dallas økonomi er - men vel ikke unormalt at transfers spredes ud over tid, så det er en mulighed - og så kommer der så div. bonus - sikkert for spilletid osv.
                              De store sportsgrene i USA er jo kendt for at store kontrakter er bygget op af rigtig mange bonusser. Det ser vi i NBA,NFL osv. Så det kommer slet ikke bag på mig

Jeg har dog aldrig hørt om en kontrakt der er opbygget af 20% transfer og 80% bonusser… Fuldstændig vanvittigt i min verden…

Når det er sagt er jeg rigeligt tilfreds med de 6,4 mill vi får alene. Det er en ok transfer. Bare lidt træls når første melding var 30 mill. Ham fra tipsbladet skulle lige have trukket den en time eller to til han fik lidt flere facts. Men det er fint. All is good

Comment

De store sportsgrene i USA er jo kendt for at store kontrakter er bygget op af rigtig mange bonusser. Det ser vi i NBA,NFL osv. Så det kommer slet ikke bag på mig

Jeg har dog aldrig hørt om en kontrakt der er opbygget af 20% transfer og 80% bonusser… Fuldstændig vanvittigt i min verden…

Når det er sagt er jeg rigeligt tilfreds med de 6,4 mill vi får alene. Det er en ok transfer. Bare lidt træls når første melding var 30 mill. Ham fra tipsbladet skulle lige have trukket den en time eller to til han fik lidt flere facts. Men det er fint. All is good
                                Den amerikanske artikel citerer Farzam, men glemmer at citere bonusserne, der er nævnt i førnævntes.

Så jeg tror som sådan ikke, det er Tipsbladet, der skal have stokkeprygl, men derimod amerikanske sportsjournalister og Bolds tvivlsomme kildekritik.

Comment

Working...
                                X