Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Jeg hørte podcasten vores liga i går der sagde Troels at vi skulle have 1 eller 2 mere måske 3 mere som han sagde det det er et stykke vej fra de 5 zorninger vil have :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kommer jo helt sikkert også an på hvem der ellers smutter. 1 målmand og 2-3 marksspillere er målet hvis pengene er der tror jeg
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Jeg tænker bare at han skal stoppe med at sætte antal på :) det ville være meget nemmere bare at sige at vi stadigvæk er aktive :)
Når jeg hører Troels Bech sige: "jeg tror vi skal have tre forstærkninger", er det jeg reelt hører: "vi ved godt truppen skal forstærkes, men vi er heller ikke desperate og skifter et helt hold".
Og det her med Zorniger, der vil have 5 og Troels, der siger et andet tal er jo helt klassisk tovtrækning. Ender nok et sted imellem.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Enig. Men fra starten har han jo også (helt tydeligt med overlæg) været uklar omkring de 3 han har nævnt. Så man kunne tolke det forskelligt ift. hvordan det afhang af salg af startere og ikke startere. Tror generelt ikke man skal lægge for meget konkret i de tal der kommer ud.
Når jeg hører Troels Bech sige: "jeg tror vi skal have tre forstærkninger", er det jeg reelt hører: "vi ved godt truppen skal forstærkes, men vi er heller ikke desperate og skifter et helt hold".
Og det her med Zorniger, der vil have 5 og Troels, der siger et andet tal er jo helt klassisk tovtrækning. Ender nok et sted imellem.
Den sidste bliver enten, en defensiv forstærkning eller en offensiv. Det kommer an på hvilken formation Zorniger foretrækker efter de første par kampe.
Troels går under for at gøre presset på sig selv mindre.
Zorniger går højere for at give pres på Troels. Vil jo være underligt at sige han vil have 2..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Fint salg, men videresalgsklausul eller ej kommer den vel ikke i spil.
Men en aftale lavet mellem 3 klubber hvor der selvfølgelig er skrevet noget ind hvis han bliver så god at han sælges videre for mere end 5 mill euro
- Likes 1
Comment
-
Vi kommer længere og længere væk fra de der 30 mill
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ikke nødvendigvis - 1 mill dollars her og nu som der står. Jeg ved ikke hvor stor FC Dallas økonomi er - men vel ikke unormalt at transfers spredes ud over tid, så det er en mulighed - og så kommer der så div. bonus - sikkert for spilletid osv.
Jeg har dog aldrig hørt om en kontrakt der er opbygget af 20% transfer og 80% bonusser… Fuldstændig vanvittigt i min verden…
Når det er sagt er jeg rigeligt tilfreds med de 6,4 mill vi får alene. Det er en ok transfer. Bare lidt træls når første melding var 30 mill. Ham fra tipsbladet skulle lige have trukket den en time eller to til han fik lidt flere facts. Men det er fint. All is good
Comment
-
De store sportsgrene i USA er jo kendt for at store kontrakter er bygget op af rigtig mange bonusser. Det ser vi i NBA,NFL osv. Så det kommer slet ikke bag på mig
Jeg har dog aldrig hørt om en kontrakt der er opbygget af 20% transfer og 80% bonusser… Fuldstændig vanvittigt i min verden…
Når det er sagt er jeg rigeligt tilfreds med de 6,4 mill vi får alene. Det er en ok transfer. Bare lidt træls når første melding var 30 mill. Ham fra tipsbladet skulle lige have trukket den en time eller to til han fik lidt flere facts. Men det er fint. All is good
Så jeg tror som sådan ikke, det er Tipsbladet, der skal have stokkeprygl, men derimod amerikanske sportsjournalister og Bolds tvivlsomme kildekritik.
- Likes 2
Comment
Comment