Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Synes I OB skal have en holdning til hvilke klubber vi sælger til eller er det 100% spillerens ansvar sammen med deres rådgiver at vælge?
    Jeg vil da som udgangspunkt mene det fuldstændig er spillerens eget ansvar og valg.

Men altså, hvis OB går ind og siger, "nej, Jens Peter, du kommer ikke til at spille i Kharkiv i denne omgang" .... så kan det jo give fin mening.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      napoli skulle osse være interesseret i Luca

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s0xcfrd633ymrb
      https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...riber-pa-plads

Forvirring i navne??
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det formoder jeg... Højlund har jo været rygtet til Napoli, så lettere mærkeligt, hvis de ville foretrække en jævnaldrende dansker fra 1. Division/SL.

Comment

Theo Sander er tæt på!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...pa-theo-sander

Comment

Spændende. Ikke den foretrukne for mig. Men spændende.

Måske lidt mere potientiale i ham , endTrott.

Og vel også et klart bevis på Myhra ikke kommer til at stå mere. Desværre.

Comment

Giver rigtig god mening. Håber der kommer en realistisk frikøbsklausul med

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Theo Sander er tæt på!
                  Ja, dog leje, håber på en rimelig option på eventuelt køb. Om ikke andet stopper Martin næste sommer (mener jeg).

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Spændende. Ikke den foretrukne for mig. Men spændende.

Måske lidt mere potientiale i ham , endTrott.

Og vel også et klart bevis på Myhra ikke kommer til at stå mere. Desværre.
                    Never say never men ja. Myhra er nok færdig i OB desværre.
                    Træls for Myhra mest men også træls for OB med den store investering man lavede i ham

Comment

Et eller andet sted er det godt med et ungt talent der kan udvikle sig, men hvor stiller det vores egen talent på pladsen? Og så kun på en lejeaftale, havde dog håbet vi havde valgt fra en højere hylde

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                        Et eller andet sted er det godt med et ungt talent der kan udvikle sig, men hvor stiller det vores egen talent på pladsen? Og så kun på en lejeaftale, havde dog håbet vi havde valgt fra en højere hylde
                        Sander er langt foran Eskildsen IMO.

Jeg syntes det er et scoop hvis vi har mulighed for at købe ham bagefter realistisk set

Comment

Mere her
                          Der skulle være købsoption og falde på plads til i morgen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mere her
                            Der skulle være købsoption og falde på plads til i morgen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
                            Perfekt imo. Giver os også en bagdør, hvis han ikke gør det godt, men i de kampe vi mødte ham i sidste sæson, var han noget træls for os.

Er også tilfreds med, det ikke lige blev en med tysk pas og det skal ikke overfortolkes og fejlfortolkes til at jeg ikke kan lide tyskere. Har bare ikke behov for at se et nyt “Brøndby”, med jeg ved ikke hvor mange, med tysk pas.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Never say never men ja. Myhra er nok færdig i OB desværre.
                              Træls for Myhra mest men også træls for OB med den store investering man lavede i ham
                              Er ret overbevist om, at man forsikrer fodboldspillere såfremt en skade eller sygdom fører til et karierrestop, i hvert fald den transfer man har betalt, som
                              så selvfølgelig afskrives henover kontraktperioden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Perfekt imo. Giver os også en bagdør, hvis han ikke gør det godt, men i de kampe vi mødte ham i sidste sæson, var han noget træls for os.

Er også tilfreds med, det ikke lige blev en med tysk pas og det skal ikke overfortolkes og fejlfortolkes til at jeg ikke kan lide tyskere. Har bare ikke behov for at se et nyt “Brøndby”, med jeg ved ikke hvor mange, med tysk pas.
                                Meget enig. Syntes virkelig han var god sidste sæson. Så en del 1. Div og der var han også klasse

Men tænk lige over at nu har vi handlet 2 gange i FCK(personer der har respekt i FCK og ikke flops), 1 gang i bundesligaen og 1 gang i 2. Bundesliga
                                Det er altså noget af et kvantespring vi har taget. Endda som oprykkere.

Alle der kommer til kan selvfølgelig ikke slå lige meget igennem og alle blive succesfulde. Men jeg elsker den nye kurs

Comment

Working...
                                X