Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB-back måber over tyske angribere: Fiete Arp er voldsom

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...arp-er-voldsom

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hahaha... og I siger jeg har et "had" mod TB... hvad er det her så... ALT hvad BW gjorde var åbenbart bare lort og gjorde intet rigtigt ?

Selvfølgelig kunne han beslutte noget og gav bl.a. det tilbud til Slots som TB valgte at trække tilbage... men det taler vi selvfølgelig ikke om mere
      Er det ikke offentligt kendt at Wesström allerede var dead man walking på daværende tidspunkt, og at han reelt ikke havde noget indflydelse fra vinter-vinduet og frem?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

helt oprigtigt spørgsmål; hvad får dig til at konkludere det? Grot har vi et rimeligt kendskab til - han så god ud i foråret plus fra hans tid i Viborg. De to andre - jeg har kun set en smule i træningskampene - lækkert det er muligt at se dem, men lad os bare sige at kamera vinklen ikke altid var den bedste til at give et godt overblik. Og på den meget begrænsede baggrund syntes jeg ikke de har overbevist om at de nok skal løfte byrden efter Luca...

Det er tidligt, holdet skal lige finde hinanden, og med de tre oppe foran mener jeg ikke vi står i en akut angriber mangel - sådan skal det ikke forstås. Men jeg mener stadig der skal hentes en angriber ind - når Luca sælges.
        Jeg synes faktisk selv jeg har givet svaret i indlægget ved at skrive at man måske kan styrke holdet bedre ved at tilføje bedre spillere på andre positioner for at bringe de tre nævnte bedre i spil til det de er købt til. Grot blev hurtigt en gevinst for os hvor han viste et fint niveau også han har potentiale til mere med bedre spillere omkring sig end vi så sidste sæson tror jeg ... iøvrigt så mener jeg ikke at konkludere noget når jeg skriver at det ligner en kompetent trio, men det er du måske uenig med mig i? Jeg skriver yderligere at løsningen måske ligger i akademiet eller en tilføjelse hertil.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, stærkt arbejde af BW, så der ikke gik Slots i den

https://ob.dk/nyheder/2024/februar/l...laenger-med-ob
          Ja, det kunne fanme også lige passe han heller ikke havde fået forlænget med Luca. Det gik heldigvis godt.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg synes faktisk selv jeg har givet svaret i indlægget ved at skrive at man måske kan styrke holdet bedre ved at tilføje bedre spillere på andre positioner for at bringe de tre nævnte bedre i spil til det de er købt til. Grot blev hurtigt en gevinst for os hvor han viste et fint niveau også han har potentiale til mere med bedre spillere omkring sig end vi så sidste sæson tror jeg ... iøvrigt så mener jeg ikke at konkludere noget når jeg skriver at det ligner en kompetent trio, men det er du måske uenig med mig i? Jeg skriver yderligere at løsningen måske ligger i akademiet eller en tilføjelse hertil.
            nej det har du nok ret i, det var nok en stramning fra min side

Jeg tænker bestemt også holdet kan styrkes andre steder - måske det kan hjælpe angrebet.

Jeg spurgte mest fordi det jo kunne være du har set noget (overværet træninger eller lign.) der giver troen på dem. Mit kendskab til dem er begrænset - syntes de er blevet omtalt positivt - så er på ingen måde ude i at det er en Tyler Burey-situation vi er havnet i. Jeg kender bare ikke vores to nye tyske venner, og ret beset har de vel endnu ikke rigtigt bevist sig - heller ikke i deres tidligere klubber.

Derfor undrer jeg mig lidt når vores transfer vindue hidtil omtales SÅ positivt som jeg syntes det gør engang imellem.

For mig at se er den største transfer vores nye træner, og det er bestemt ikke en lille ting - jeg er ret spændt på hvad det kan blive til. Falk skal nok kunne rykke os.

Og det tror jeg også Arp og Ganaus vil kunne - men når vi snakker om at sælge vores topscorer fra sidste sæson, så er jeg nok bare lidt mere forbeholden.

Men man har handlet i god tid - nok fordi man viste et salg af Luca ikke var helt umuligt, så nu skal Troels ikke ud og slukke nogle brande - vi har spillere der kan tage os igennem de første par runder - så kan vi også lige få dem set lidt bedre an, men en angriber mere bør være på listen (og tænker da også de må have nogle kandidater linet op)

Comment

nej det har du nok ret i, det var nok en stramning fra min side

Jeg tænker bestemt også holdet kan styrkes andre steder - måske det kan hjælpe angrebet.

Jeg spurgte mest fordi det jo kunne være du har set noget (overværet træninger eller lign.) der giver troen på dem. Mit kendskab til dem er begrænset - syntes de er blevet omtalt positivt - så er på ingen måde ude i at det er en Tyler Burey-situation vi er havnet i. Jeg kender bare ikke vores to nye tyske venner, og ret beset har de vel endnu ikke rigtigt bevist sig - heller ikke i deres tidligere klubber.

Derfor undrer jeg mig lidt når vores transfer vindue hidtil omtales SÅ positivt som jeg syntes det gør engang imellem.

For mig at se er den største transfer vores nye træner, og det er bestemt ikke en lille ting - jeg er ret spændt på hvad det kan blive til. Falk skal nok kunne rykke os.

Og det tror jeg også Arp og Ganaus vil kunne - men når vi snakker om at sælge vores topscorer fra sidste sæson, så er jeg nok bare lidt mere forbeholden.

Men man har handlet i god tid - nok fordi man viste et salg af Luca ikke var helt umuligt, så nu skal Troels ikke ud og slukke nogle brande - vi har spillere der kan tage os igennem de første par runder - så kan vi også lige få dem set lidt bedre an, men en angriber mere bør være på listen (og tænker da også de må have nogle kandidater linet op)
              Altså jeg var da hørt et udbrud af den større rang, af Zorniger mod Noah Ganaus.

Det var i torsdags, hvor Ganaus, han gik meget målrettet mod mål, i et 11-11 spil, selvom både Luca og Arp, kunne spilles.

Der var vel 50 mennesker til træning, som alle kunne høre udbruddet på Engelsk.

“I søndags gik du selv, og nu fortsætter du det lort, find dine holdkammerater”

Derefter fik holdet at vide at han ikke gider se på at man går alene mod mål, hvis der er bedre muligheder. Det handler om at gøre hinanden bedre.

Men jeg er ikke et sekund i tvivl om at Arp og Falk bliver store gevinster for OB. Jeg har vel set 10 træninger siden Arp kom til. Han kan altså noget med en bold. Han er dygtig.

Ganaus er der potientiale i kan blive rigtig god.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Altså jeg var da hørt et udbrud af den større rang, af Zorniger mod Noah Ganaus.

Det var i torsdags, hvor Ganaus, han gik meget målrettet mod mål, i et 11-11 spil, selvom både Luca og Arp, kunne spilles.

Derefter fik holdet at vide at han ikke gider se på at man går alene mod mål, hvis der er bedre muligheder. Det handler om at gøre hinanden bedre.

Men jeg er ikke et sekund i tvivl om at Arp og Falk bliver store gevinster for OB. Jeg har vel set 10 træninger siden Arp kom til. Han kan altså noget med en bold. Han er dygtig.

den smule jeg har set til Arp syntes jeg også det ser spændende ud. Det er nok primært hans evner som målscorer jeg er i tvivl om. Det er nok her jeg tror vi kan komme til at mangle når Luca sælges - en der kan putte den i nettet

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis vi får en top kvalitets spiller mere ind til midten tror jeg på at man om nogle år kunne se tilbage på Falk-Ejdum-Arp-ny som gyldne tider.
                  Arp er altså virkelig god og hvis han får lidt flere ligesindede legekammerater omkring sig kan det blive rigtig rigtig spændende

Ganaus er under udvikling og skal nok ikke ses som en profil endnu

Comment

den smule jeg har set til Arp syntes jeg også det ser spændende ud. Det er nok primært hans evner som målscorer jeg er i tvivl om. Det er nok her jeg tror vi kan komme til at mangle når Luca sælges - en der kan putte den i nettet
                    Enig. Det må tiden vise. Men han kunne godt blive rigtig god på en 10`er.

Jeg er dog spændt på hvad der sker når der kommer en klasse 6`er ind. Så lugter det af at man godt kunne overveje diamanten i stedet for

Comment

Kunne Theo Sander være noget for os? Tipsbladet melder ham på vej væk ligesom med Trott, som har været nævnt herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        Kunne Theo Sander være noget for os? Tipsbladet melder ham på vej væk ligesom med Trott, som har været nævnt herinde.
                        Ja 100%. Men tror han er for dyr og har masser af andre muligheder. Men hvis muligt så hellere ham end Trott

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja 100%. Men tror han er for dyr og har masser af andre muligheder. Men hvis muligt så hellere ham end Trott
                          Forstår absolut intet af hvad du ser i Sander. Har svært ved at se ham blive en profil I superligaen på noget tidspunkt.
                          Han er ganske enkelt ikke god nok efter min opfattelse.

Comment

Falk med Anførerbindet i dag. Og nok også om en uge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Online, Plum og et par andre brugere har ødelagt dette forum.

Man diskuterer med deres vilje og ikke deres forstand. De vil ikke forstå. Tillæg hertil at de skriver et nærmest spam-agtigt antal indlæg om dagen med de samme banaliteter om og om og om igen.

Opskriften på et forum stort set uden værdi.

Heldigvis er der stadig folk, der skriver træningsrapporter, og det holder mig og andre herinde - i en primært læsende rolle.
                              Det beklager jeg dybt for det har aldrig været meningen og jeg forsøger så vidt muligt at debattere argumenterende frem for påstående.
                              Hvordan på vilje?
                              Jeg vil meget gerne forstå men syntes tit at blive mødt med påstande fremfor fakta.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Du er meget svær at debattere med. Du skriver: “hvad har TB og Nagel lavet det sidste år?” At du mener det i sjov, er jo temmelig svært at vide, når du på ingen måde indikerer det. For det andet betyder det du skriver, så åbenbart alligevel noget - men ikke præcis det du skriver.
                                Du må altså forvente, at der bliver gået til dig, når du sender oneliners afsted, som i den form de optræder - uden forklaring og varedeklaration - er latterlige i deres indhold (det nærmer sig jo en anden forumbruger - uden at nævne navne). Måske skulle du i stedet lade være med at blive fornærmet og skrive: “min fejl - det fik jeg sgu udtrykt for upræcist.”
                                Jeg er med på at det ikke var heldigt, hverken formulerende eller i “opråb” - det var virkelig fredags kådhed og transfersult.
                                Har ingen problemer med at erkende når jeg tager fejl og har intet imod at der bliver gået til mig men gør det sagligt i stedet for at kalde mig snæversynet og hvad jeg opfatter som mindrebemidlet men det er min tolkning af dit øvrige skriv.
                                God debat er også at være saglig frem for at mudderkaste, hvilket jeg gør mig umage med ikke at gøre.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X