Oprindeligt indsendt af Jebola
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Folk blev jo hurtigt forelsket i hans stil og hans personlighed. Hans fodboldmæssige egenskaber rakte desværre aldrig til så meget. Så det er selvfølgelig det rigtige at lade ham gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Vi har bedre alternativer - specielt er Julius klar til at overtage for Ivancevic - jeg tænker dog vi behøver en virkelig klasseforsvarer til at styre forsvaret, måske løfter Burgy sig men det har set lidt vaklende ud hidtil - han kan så suppleres af Julius og Gomez - jeg kan desværre ikke rigtigt finde pladsen til BP selvom det er med blødende hjerte - han er en klassefyr.
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Vil et forsvar bag en mindre god midtbane ikke altid blive usikkert?
- Likes 1
Comment
-
Det er skidt at Grot muligvis mangler i de resterende Kampen.. Han var virkelig god i de kampe og fik gang i målscoren. Forhåbentlig er han snart tilbage på grønsværen, det gælder også Owusu.
Jeg synes vi skulle kigge på 2. Bundesliga og Ligue 2 i Frankrig med hensyn for nye spillere. For midtbanen kunne for eksempel Max Christiansen fra Hannover 96 være et godt bud, hans kontrakt løber ud og han har mangeårs erfaring fra 2. Bundesliga og en håndful kampe fra 1. Bundesliga. I Ligue 2 er SM Caen for eksempel nedrykket, der kunne opstå nogen muligheder for at få spillere med et rigtig godt niveau.
Comment
-
Comment