Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Falk er dyr, 33 år og meget skadet - det bliver et klart nej tak herfra med mindre han ønsker at spille billigt for gammelt venskabs skyld - og med 2 år tilbage af en efter sigende guldrandet FCK kontrakt - vil jeg være meget ked af at se os hente ham hjem til Odense ( og er Odense og OB efterhånden hjem for Falk ?)
    Jeg er heller ikke overbevist om at han skal tilbage. Men i halvdelen af kampene han spiller vil han stadig være en af OBs 3 bedste spillere er min påstand. Løn kan jo forhandles

Comment

Hvis Casper Nielsen er på nogenlunde det niveau jeg forestiller mig, så vil det være et reguleret scoop, at hente ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Hvis Casper Nielsen er på nogenlunde det niveau jeg forestiller mig, så vil det være et reguleret scoop, at hente ham.
        ... og hvis han underskrev en kontrakt i dag ville han kunne give sig en en rigtig god fødselsdagsgave

Comment

Jeg tror ikke på Casper Nielsen skifter tilbage til OB nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Han er en rigtig Zorninger spiller siger det bare.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-s-serber-lede...l-aadalen?rss=

forventet men held og Lykke :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                Det ærgrer mig meget, men forventer at ledelsen har en plan, som kan gøre sig på SL-niveau

Comment

Folk blev jo hurtigt forelsket i hans stil og hans personlighed. Hans fodboldmæssige egenskaber rakte desværre aldrig til så meget. Så det er selvfølgelig det rigtige at lade ham gå.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Folk blev jo hurtigt forelsket i hans stil og hans personlighed. Hans fodboldmæssige egenskaber rakte desværre aldrig til så meget. Så det er selvfølgelig det rigtige at lade ham gå.
                    Vi har bedre alternativer - specielt er Julius klar til at overtage for Ivancevic - jeg tænker dog vi behøver en virkelig klasseforsvarer til at styre forsvaret, måske løfter Burgy sig men det har set lidt vaklende ud hidtil - han kan så suppleres af Julius og Gomez - jeg kan desværre ikke rigtigt finde pladsen til BP selvom det er med blødende hjerte - han er en klassefyr.

Comment

https://fyens.dk/ob/klubbens-livlige...r-kan-ske?rss=

Jeg kan ikke læse den men tænker det er nico

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Vi har bedre alternativer - specielt er Julius klar til at overtage for Ivancevic - jeg tænker dog vi behøver en virkelig klasseforsvarer til at styre forsvaret, måske løfter Burgy sig men det har set lidt vaklende ud hidtil - han kan så suppleres af Julius og Gomez - jeg kan desværre ikke rigtigt finde pladsen til BP selvom det er med blødende hjerte - han er en klassefyr.
                        Vil et forsvar bag en mindre god midtbane ikke altid blive usikkert?

Comment

Jep det er Mickelson - han ønsker at prøve noget nyt - men er åben for en forlængelse hvis ikke de rigtige muligheder dukker op - og dermed efter min mening ikke interessant for os - vi skal satse på spillere der VIL OB - så videre med ham. Jeg synes iøvrigt at hans fysik blev presset på defensive opgaver sidst vi var i superligaen - måske ikke så dumt med en fysisk stærkere erstatning - selvom Mickelson har gjort det virkelig godt i år.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Vil et forsvar bag en mindre god midtbane ikke altid blive usikkert?
                            Jo enig et stykke ad vejen - men jeg synes ikke at Burgy helt har være den dirigent vi mangler - det kan skyldes sygdom m.v. i opstarten - så jeg håber stadig på ham - og så skal han nok ideelt set spilles i højre side - det var ihverfald VFF ernes erfaring. Så måske kommer det - men vi behøver en mere.

Comment

Det er skidt at Grot muligvis mangler i de resterende Kampen.. Han var virkelig god i de kampe og fik gang i målscoren. Forhåbentlig er han snart tilbage på grønsværen, det gælder også Owusu.
                              Jeg synes vi skulle kigge på 2. Bundesliga og Ligue 2 i Frankrig med hensyn for nye spillere. For midtbanen kunne for eksempel Max Christiansen fra Hannover 96 være et godt bud, hans kontrakt løber ud og han har mangeårs erfaring fra 2. Bundesliga og en håndful kampe fra 1. Bundesliga. I Ligue 2 er SM Caen for eksempel nedrykket, der kunne opstå nogen muligheder for at få spillere med et rigtig godt niveau.

Comment

Comment

Working...
                                X