Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hahaha... og I siger jeg har et "had" mod TB... hvad er det her så... ALT hvad BW gjorde var åbenbart bare lort og gjorde intet rigtigt ?

Selvfølgelig kunne han beslutte noget og gav bl.a. det tilbud til Slots som TB valgte at trække tilbage... men det taler vi selvfølgelig ikke om mere
    Vil du ikke oprette en "Vi der nedtaler Troels Bech og føler os lige så genial og ufejlbarlig som Donald Trump"-tråd? Du har den måske helt for dig selv men alligevel en mulighed at udleve din passion.

Og ja: BW viste sig som et sandt mareridt for klubben.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Efterlader han et hul? Måske, men jeg er ikke sikker. Vi har hentet 2 angribere allerede. Vi henter nok en hvis han smutter nu, men det er ikke presserende fra dag 1
      Det er jeg enig i. Det kan måske give mening at finde et talent og tilføje til akademiet. Det er naturligvis sagt uden at jeg ved om der er et lysende talent på u17/19 niveauet som er tæt på sl-truppen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvis du seriøst mener at det ikke efterlader et hul når vi sælger vores suveræne topscorer, så må jeg bare sige vi er uenige.
        Men jeg bytter ham gerne for en klasse 6'er, men helst både en 6'er og en angriber mere.
        Du har selvf. ret i at 22 mål i seneste sæson er tungt at miste, men Grot, Arp og Ganauss ligner en kompetent trio til opgaven. Måske øvelsen her kan være at forstærke andre positioner på banen for at kunne bringe de tre (og andre) i bedre positioner hvor der kan afsluttes. Det kunne måske være en rendyrket 6'er så Falk kan komme op på en 8'er med de visioner, overblk og erfaringer han har tilført klubben.
        Last edited by manner; 12-07-2025, 06:41.
        Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og så får vi vel også en del videresalgsklausuler og uddannelsespenge i fremtiden. Ville meget gerne have haft Luca et år mere i OB men kaeft, det er en ægte succeshistorie for OB: en aksdemispiller som på den helt rigtige måde blev videreudviklet med udlejninger til han blev en afgørende spiller for og kan blive solgt efterfølgende for et stort beløb til udlandet. Perfekt arbejde!
          Helt sikkert og det til trods for at den mest selvudråbte objektive debatør herinde en del gange har dumpet Luca som værende "ikke dygtig nok" til at gøre en forskel for OB.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Stop dig selv .. lad være med at hælde alle de tillægsord ud over andre og pådutte andre deres evner eller perspektiver ..
            Gu er jeg da klar over at det kræver mere end scouting at tilknytte en spiller - det er alle vel, så lad være med at hævde dig selv på min bekostning. Jeg ville være mere bekymret over at være så nedladende og fordomsfuld.

Det var jo heller ikke min pointe - min pointe var, at endnu er der ikke kommet spillere til truppen i dette vindue der har været TB/JN’s fortjeneste.

Hvad har de lavet siden i vinters? Hvor bliver transfers af.. jeg er bare transfersyg .. er det så fordi at AZ hurtigt kunne finde bedre alternativer end dem TB/JN havde i kikkerten?

Og så var det ment for sjov på en fredag eftermiddag men jeg er med på at det er svært at vise på skrift men slap nu af ..
            Du er meget svær at debattere med. Du skriver: “hvad har TB og Nagel lavet det sidste år?” At du mener det i sjov, er jo temmelig svært at vide, når du på ingen måde indikerer det. For det andet betyder det du skriver, så åbenbart alligevel noget - men ikke præcis det du skriver.
            Du må altså forvente, at der bliver gået til dig, når du sender oneliners afsted, som i den form de optræder - uden forklaring og varedeklaration - er latterlige i deres indhold (det nærmer sig jo en anden forumbruger - uden at nævne navne). Måske skulle du i stedet lade være med at blive fornærmet og skrive: “min fejl - det fik jeg sgu udtrykt for upræcist.”

Comment

Online, Plum og et par andre brugere har ødelagt dette forum.

Man diskuterer med deres vilje og ikke deres forstand. De vil ikke forstå. Tillæg hertil at de skriver et nærmest spam-agtigt antal indlæg om dagen med de samme banaliteter om og om og om igen.

Opskriften på et forum stort set uden værdi.

Heldigvis er der stadig folk, der skriver træningsrapporter, og det holder mig og andre herinde - i en primært læsende rolle.

Comment

Opret nu bare den tråd hvor der kan diskuteres påstande og dit og dat og lad denne handle om transfer......det andet er trættende

Comment

Zorninger vil gerne have 4-5 spiller mere

https://fyens.dk/ob/spillerne-har-ov...0062457aa4a9-7

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Zorninger vil gerne have 4-5 spiller mere

https://fyens.dk/ob/spillerne-har-ov...0062457aa4a9-7
                    De er vel næsten også til at sætte positioner på : Målmand, forsvarsspiller, back , 6/8´er og angriber(med tanke på at Luca sælges)

Spillere der skal sælges eller lejes ud må være Yaya,Hansborg,Grubbe,Jenner,Luca og DD

Han har selv udtalt at han vil have 20 marksspillere samt 2 u-træningsspillere til rådighed. Hvis Magnus Andersen kan betragtes som den ene af dem da han kun lige er rykket op og Bonde gør at vi skal være 21 det næste halve år er vi netto kun 1 for mange i truppen. Så det ligner 3-4 spillere ind/ud samt nok en ny målmand ind/ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De er vel næsten også til at sætte positioner på : Målmand, forsvarsspiller, back , 6/8´er og angriber(med tanke på at Luca sælges)

Spillere der skal sælges eller lejes ud må være Yaya,Hansborg,Grubbe,Jenner,Luca og DD

Han har selv udtalt at han vil have 20 marksspillere samt 2 u-træningsspillere til rådighed. Hvis Magnus Andersen kan betragtes som den ene af dem da han kun lige er rykket op og Bonde gør at vi skal være 21 det næste halve år er vi netto kun 1 for mange i truppen. Så det ligner 3-4 spillere ind/ud samt nok en ny målmand ind/ud
                      Det kunne osse være en 10er :)
                      men man må sige der der kommet andre boller i suppen :)
                      Jeg elsker en åben mundet træner der sætter krav til alle omkring sig :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det kunne osse være en 10er :)
                        men man må sige der der kommet andre boller i suppen :)
                        Jeg elsker en åben mundet træner der sætter krav til alle omkring sig :)
                        Tvivler mere og mere på en 10`er. Ihverfald ikke en rendyrket en af slagsen
                        Fiete Arp gør det super på den position og hvis Falk skal på 8`eren skubber man vel Ejdum på 10`eren. Og Falk kan vel spille den også
                        Så syntes allerede vi har gode muligheder på den posiotion. Og så skal vi ikke glemme WCM som garanteret kommer til at vokse under Zorninger på den position også
                        Og det næste stor talent Victor Bender er på vej på den position og kunne godt ligne en der får kontrakt indenfor det næste år

Edit: Bender fylder 18 i dag og det gør det derfor muligt for OB at lave en senior kontrakt med ham på 4-5 år som man nok burde gøre
                        Last edited by fmprOB; 12-07-2025, 08:53.

Comment

Bedste træner OB nogensinde har haft, en voksen mand der presser alt og alle omkring sig, er så til gengæld også sikker
                          på at han deler gulerødder ud når arbejdet er gjort. Hans ageren får jo ligefrem Alm til at fremstå som et inkompetent fjols,
                          og Søren Krogh en stræbende skoledreng. Troen på at OB kan komme helt op på den store klinge må siges at være tilbage,
                          nu håber vi bare at baglandet bakker op, og retter ind, ja, det koster penge at være med i toppen af dansk fodbold, men det
                          har ingen på noget tidspunkt været i tvivl om, udover Niels Thorborg, som vi må håbe er med på hvad der skal til. Det skal
                          gøre lidt ondt inden det kan blive godt.
                          Ligenu mangler der en målmand, pres på venstre back, en centerforsvarsspiller, en 6er, en 8er og yderligere en angriber.
                          Dvs 6 nye såfremt man skal se bort fra Myhra, Trybull, Deedson og Luca.

Comment

En ydmyg bøn: giv mig nogle rygter om spillere vi er interesserede i. Jeg trænger....

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Du har selvf. ret i at 22 mål i seneste sæson er tungt at miste, men Grot, Arp og Ganauss ligner en kompetent trio til opgaven. Måske øvelsen her kan være at forstærke andre positioner på banen for at kunne bringe de tre (og andre) i bedre positioner hvor der kan afsluttes. Det kunne måske være en rendyrket 6'er så Falk kan komme op på en 8'er med de visioner, overblk og erfaringer han har tilført klubben.
                              helt oprigtigt spørgsmål; hvad får dig til at konkludere det? Grot har vi et rimeligt kendskab til - han så god ud i foråret plus fra hans tid i Viborg. De to andre - jeg har kun set en smule i træningskampene - lækkert det er muligt at se dem, men lad os bare sige at kamera vinklen ikke altid var den bedste til at give et godt overblik. Og på den meget begrænsede baggrund syntes jeg ikke de har overbevist om at de nok skal løfte byrden efter Luca...

Det er tidligt, holdet skal lige finde hinanden, og med de tre oppe foran mener jeg ikke vi står i en akut angriber mangel - sådan skal det ikke forstås. Men jeg mener stadig der skal hentes en angriber ind - når Luca sælges.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                En ydmyg bøn: giv mig nogle rygter om spillere vi er interesserede i. Jeg trænger....
                                De tider er også forbi :-), fik indimellem en smule, men der er der også optimeret. Hvis det betyder bedre indkøb, så lever man
                                vel fint med det. Men transferbomber, ja tak.

Comment

Working...
                                X