Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Noget snæversynet tilgang, når du mener at scouting er det eneste der skal til for at tilknytte en spiller eller træner.
    Tror du at bare man fordi man spørger en spiller, så gider de spille for OB eller tror du at trænerne står i kø for at træne en beviseligt middelmådig klub som OB? Det er sgu lidt bekymrende.
    Stop dig selv .. lad være med at hælde alle de tillægsord ud over andre og pådutte andre deres evner eller perspektiver ..
    Gu er jeg da klar over at det kræver mere end scouting at tilknytte en spiller - det er alle vel, så lad være med at hævde dig selv på min bekostning. Jeg ville være mere bekymret over at være så nedladende og fordomsfuld.

Det var jo heller ikke min pointe - min pointe var, at endnu er der ikke kommet spillere til truppen i dette vindue der har været TB/JN’s fortjeneste.

Hvad har de lavet siden i vinters? Hvor bliver transfers af.. jeg er bare transfersyg .. er det så fordi at AZ hurtigt kunne finde bedre alternativer end dem TB/JN havde i kikkerten?

Og så var det ment for sjov på en fredag eftermiddag men jeg er med på at det er svært at vise på skrift men slap nu af ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg er et hundrede procent sikker på ingen af de fire ville være i OB hvis SK stadig var træner men jeg tror nu mere at det er TB’s venskab med AZ der gør at han er i OB frem for hans store Sportschefevner ..
      AZ har selv sagt at han havde brug for et sted hvor han kunne være tryg efter fyring og skilsmisse .. det kan TB formentligt levere på grundet deres historik .. og det er fint ..
      Falk har selv udtalt at han tog fat i fck lige efter pokalfinalen for at fortælle at han ville til ob. Der var Søren Krogh stadigvæk ob træner ;)

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rrumgaard-salg

luca til england

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Falk har selv udtalt at han tog fat i fck lige efter pokalfinalen for at fortælle at han ville til ob. Der var Søren Krogh stadigvæk ob træner ;)
          Fair nok .. SK var sikkert trækplasteret …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

På ham og ikke bolden... flot !

Men tvivler på at det sker !

Forstår simpelthen ikke hadet mod ham, men det er der jo åbenbart konsensus om herinde... lidt sørgelige typer
            Du er som altid også selv en af dem. Du kritiserer alt og alle, især dem der ikke snakker dig efter munden. Find dog et andet sted og udgyde din galde og selvforherligelse

Comment

Håber de har mange penge

Comment

Fair nok .. SK var sikkert trækplasteret …
                Mon ikke at det var ob også det at komme hjem tættere på familien der var det store trækplaster

Comment

Mon ikke at det var ob også det at komme hjem tættere på familien der var det store trækplaster
                  Så det var ikke SK og TB?

Comment

Nå ja, så giver det jo mening med købene af Arp og Ganaus

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Håber de har mange penge
                      Mon ikke det ender et sted mellem 3-6 mil euro, hvis man kigger på Watfords seneste transferhistorik?

Comment

Så det var ikke SK og TB?
                        Du kan ikke påstå at Falk kun skulle have lyst til at skifte hjem til OB pga SK og TB. Det har en betydning, men jeg er 100% sikker på at Falk har fået mere skub i tingene efter Zorniger blev præsenteret. Det gør alt andet lige hans ambition om at få OB op i den sjove del større.

Falk har selv sagt, at han ønsker at spille fodbold, i den tid han har tilbage, det kom han nok ikke til i FCK. Det kan han i OB.

Angående, hvad Troels og Jimmi har lavet, så det klart for en hver, at de har forberedt sig på at gøre Truppen klar til SL. Det er vildt at påstå, at de ikke har lavet noget det sidste halve år.

At vi tiltrak Zorniger, åbnede bare et nyt marked, som OB måske ikke vil være i nærheden af, men derfor har OB stadig en rekrutteringslists, at tage fra (Hvor jeg tror Falk har stået på), de har en spillestil at rekruttere ud fra, uagtet hvem der er cheftræner.

Men vi er enige - vi havde ikke hentet Arp hvis ikke Zorniger var her, ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt af transfervinduet. Men så havde vi hentet en anden, fra hylden over.

Comment

Kan se på transfermarket at Watford normalvis ikke betaler meget for spillere. Selvom de sælger for store penge

i 23/24 solgte de for 450 mill dkr og købte kun for 30 mill dkr samlet
                          i 24/25 solgte de for 225 mill dkr og købte kun for 23 mill dkr samlet

Så tror ikke vi skal sætte næsen op efter det vilde hvis det er

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Mon ikke det ender et sted mellem 3-6 mil euro, hvis man kigger på Watfords seneste transferhistorik?
                            Siden 2023 er deres højeste transfer ind ca 18 mill kr… Så tvivler stærkt på 6 mill euro

Nu har de lige solgt Rajovic for 3 mill euro. Så man kan da håbe

Comment

Fazam skriver følgende på x

Luca Kjerrumgaard bliver på papiret solgt til Udinese, der har samme ejer som Watford, som så lejer ham med henblik på et køb. OB tjener omkring fem mio. euro, 37,5 millioner kroner, på sin topscorer, når han i weekenden har bestået sit lægetjek i England.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan se på transfermarket at Watford normalvis ikke betaler meget for spillere. Selvom de sælger for store penge

i 23/24 solgte de for 450 mill dkr og købte kun for 30 mill dkr samlet
                                i 24/25 solgte de for 225 mill dkr og købte kun for 23 mill dkr samlet

Så tror ikke vi skal sætte næsen op efter det vilde hvis det er
                                "Og har du penge, så kan du få,
                                men har du ingen, så må du gå!​..." - håber at TB kan sine børnesange

Comment

Working...
                                X