Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Rami Al Hajj tæt på Silkeborg

Comment

Rami al hajj er tæt på Silkeborg :) ham skal de nok blive glad for

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...a-rami-al-hajj

Comment

Kunne sagtens se ham være meget god for Silkeborg. Mener også Kent havde ham øverst på listen da trænerne skulle stemme om efterårets profil.

Comment

Tror også han vil passe godt til deres spillestil. Jeg synes stadig, at det var ærgerligt at vi ikke fik mere ud af ham, men han havde det tydeligvis svært med at omstille sig mentalt til en nedrykningskamp og at blive forsøgt omskolet til en tovejsspiller. Han er tydeligvis en luksusspiller og klart bedst i medvind, og ikke en der går forrest når det er op ad bakke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Kunne sagtens se ham være meget god for Silkeborg. Mener også Kent havde ham øverst på listen da trænerne skulle stemme om efterårets profil.
              Han er rykket ned 2 sæsoner i træk :) lad ham endelig fortsætte den stime :)

Comment

Ved ikke hvad der er at grine af. Som spiller var han også rigtig god for OB og blev kåret som månedens spiller i OB så sent som marts måned 2024 (SFÅ).
                Han var rygtet til både BIF og AGF før han tog til England.
                Mig bekendt var det Rami’s agent og ikke ham selv der var ude og klovne rundt da OB ikke nåede top6.
                Jeg blamer mere en uerfaren træner der ikke fik det bedste ud af ham men endda “opfandt” ham som 6’er frem for at Rami ikke var dygtig.
                Han passer muligvis ikke ind i det spil OB vil nu men han skal nok styrke en direkte konkurrent.
                Last edited by Plum; 11-07-2025, 12:01.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg glæder mig til at se Bjørn Paulsen lave en to-fods tackling på ham

Comment

Kæft en mærkelig kommentar

Comment

Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Jeg glæder mig til at se Bjørn Paulsen lave en to-fods tackling på ham
                      På ham og ikke bolden... flot !

Men tvivler på at det sker !

Forstår simpelthen ikke hadet mod ham, men det er der jo åbenbart konsensus om herinde... lidt sørgelige typer

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Forstår simpelthen ikke hadet mod ham, men det er der jo åbenbart konsensus om herinde... lidt sørgelige typer
                        Jeg forstår heller ikke dit had til Troels, men sådan er der så meget
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Don Deedson og Jakob Bonde er de eneste spillere, der endnu ikke har fået opdateret deres spillerbillede på ob.dk.
                          Betyder det, at Deedson er på vej væk, eller er han blot stadig på ferie?
                          Han har i hvert fald ikke deltaget i træningen de seneste tre dage.​
                          siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du forstår virkelig at skabe dig venner her på forum

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Jeg forstår heller ikke dit had til Troels, men sådan er der så meget
                              Som tidligere skrevet har jeg intet personligt "had" mod TB. Mener bare ikke at han er den rette til jobbet, men synes da at han er en hyggelig fyr med talegaver som de fleste krisekommunikationsarbejdere (nyt ord til Lykkehjulet) misunder.

Hvorfor må man ikke stille spørgsmålstegn til en sportsdirektør (som bl.a. er fyret tre gange før fra klubben), mens I kan "svine" spillere til med onelinere

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Du forstår virkelig at skabe dig venner her på forum
                                Ja, har faktisk flere end du tror

Hvori skaber jeg mig uvenner her ? (at være objektiv... så vidt det er muligt?)
                                Last edited by Online; 11-07-2025, 12:45.

Comment

Working...
                                X