Rami Al Hajj tæt på Silkeborg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægRami al hajj er tæt på Silkeborg :) ham skal de nok blive glad for
Comment
-
Tror også han vil passe godt til deres spillestil. Jeg synes stadig, at det var ærgerligt at vi ikke fik mere ud af ham, men han havde det tydeligvis svært med at omstille sig mentalt til en nedrykningskamp og at blive forsøgt omskolet til en tovejsspiller. Han er tydeligvis en luksusspiller og klart bedst i medvind, og ikke en der går forrest når det er op ad bakke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægRami al hajj er tæt på Silkeborg :) ham skal de nok blive glad for
Han var rygtet til både BIF og AGF før han tog til England.
Mig bekendt var det Rami’s agent og ikke ham selv der var ude og klovne rundt da OB ikke nåede top6.
Jeg blamer mere en uerfaren træner der ikke fik det bedste ud af ham men endda “opfandt” ham som 6’er frem for at Rami ikke var dygtig.
Han passer muligvis ikke ind i det spil OB vil nu men han skal nok styrke en direkte konkurrent.
Last edited by Plum; 11-07-2025, 12:01."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Jeg glæder mig til at se Bjørn Paulsen lave en to-fods tackling på ham
Men tvivler på at det sker !
Forstår simpelthen ikke hadet mod ham, men det er der jo åbenbart konsensus om herinde... lidt sørgelige typer
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
På ham og ikke bolden... flot !
Men tvivler på at det sker !
Forstår simpelthen ikke hadet mod ham, men det er der jo åbenbart konsensus om herinde... lidt sørgelige typerForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Jeg forstår heller ikke dit had til Troels, men sådan er der så meget
Hvorfor må man ikke stille spørgsmålstegn til en sportsdirektør (som bl.a. er fyret tre gange før fra klubben), mens I kan "svine" spillere til med onelinere
Comment
Comment