Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

9 danske spillere ud af en trup på 32............, der burde simpelthen være udlændingekvoter på trupperne i det
    man kalder dansk fodbold.
    Et TB guldkorn

"- Vi håber, at vi på et tidspunkt kommer til at spille der, hvor det er rigtig svært for en ung spiller at integrere sig."

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Det mest spændende for mig bliver Z's brug af Falk.
      Håber der hentes en klasse 6er, så Trybull ikke skal trække alt tempo ud af spillet, så Falk kan spille 8er. Men det sker nok desværre først op til transferdeadline.

Comment

Tror man skal forvente, at dem der spiller i Herning er dem der er i Ådalen nu. Læste at man træner BP på 6eren, fint
        med krigeren med de mangler der nu er foran forsvaret, og ikke i forsvaret. tror man vil spille Ejdum og Falk på 8erne,
        Arp 10er, Luca og Grot/Ganaus fremme. Kampen i Herning bliver 100% afgjort på dødboldene, og der er OB bestemt
        ikke chanceløse.
        "Kampen i Herning bliver 100% afgjort på dødboldene".

Der er jeg simpelthen nødt til at høre dig hvad der får dig til at tro det, FCM har vel aldrig haft så mange individualister ... jeg tænker at der er en relativt stor chance for, at kampen bliver afgjort på tekniske færdigheder og tempo i spillet.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

"Kampen i Herning bliver 100% afgjort på dødboldene".

Der er jeg simpelthen nødt til at høre dig hvad der får dig til at tro det, FCM har vel aldrig haft så mange individualister ... jeg tænker at der er en relativt stor chance for, at kampen bliver afgjort på tekniske færdigheder og tempo i spillet.
          Vi får se mester... Falk må da gerne bryde dødvandet med en af hans genialiteter.

Comment

Vi får se mester... Falk må da gerne bryde dødvandet med en af hans genialiteter.
            Helt fair, jeg er ikke efter nogen eller forsøger at drille eller lignende, studsede bare lige over det :).

FCM har bestemt været meget beton, men jeg vil mene at de er noget forandret nu.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Helt fair, jeg er ikke efter nogen eller forsøger at drille eller lignende, studsede bare lige over det :).

FCM har bestemt været meget beton, men jeg vil mene at de er noget forandret nu.
              Lur mig om ikke vi ser en 10-12 af de lange indkast som Neestrup er så begejstret for, det er effektivt men du får mig aldrig til at kalde det teknisk og tempofyldt.

Comment

I kampen mod Kiev blev alle mål scoret efter flotte gennemspillede angreb. Deres hjørnespark lå dårligt og jeg så ikke nogle specielle lange indkast.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

I kampen mod Kiev blev alle mål scoret efter flotte gennemspillede angreb. Deres hjørnespark lå dårligt og jeg så ikke nogle specielle lange indkast.
                  Jeg tror tror også mere de som tophold vil forsøge at slå en oprykker på fart i spillet. Vi kommer muligvis også til kampen med to 2-metermænd på toppen samt BP og Gomez i forsvaret. Det bør ikke være her vi kommer i problemer, selvom fcm har en fin tradition med giftige dødbolde. I virkeligheden bør dødbolde nok være et våben vi skal udvikle videre på fra 1. division.

Comment

Nu kan der spekuleres…

Jeg ser umiddelbart ikke Luca på træningsbanen.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tror tror også mere de som tophold vil forsøge at slå en oprykker på fart i spillet. Vi kommer muligvis også til kampen med to 2-metermænd på toppen samt BP og Gomez i forsvaret. Det bør ikke være her vi kommer i problemer, selvom fcm har en fin tradition med giftige dødbolde. I virkeligheden bør dødbolde nok være et våben vi skal udvikle videre på fra 1. division.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Nu kan der spekuleres…

Jeg ser umiddelbart ikke Luca på træningsbanen.
                        Korrekt
                        siden 1887

Comment

Nogen der ved om Deedson er skadet? - han har ikke været til træning de sidste 3 dage.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                            Nogen der ved om Deedson er skadet? - han har ikke været til træning de sidste 3 dage.
                            Spørgsmålet er om man har valgt og give ham nogle dages ferie hvis man alligevel ikke vil satse på ham. Bare en tanke

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Korrekt
                              Lasse Vøge skriver Luca er i gym, som en del af hans træning.
                              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Går med dødboldene når der kommer point på højkant hvad man øver i træningskampe ser man ofte ikke ret meget af i turneringskampe.

Comment

Working...
                                X