Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det er lidt vanvittigt at blive ved med at hente angriber når vores største svaghed er midtbanen.
    Altså hvis bare der når at ske noget på midtbanen inden sæsonstart, så fint nok, men ja prioriteringen ser lidt spøjs ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Det tror jeg også sker snart
      Det lyder til du har noget info

Comment

Altså jeg forstår faktisk godt man henter en angriber.

Luca, Grot, Hansborg og Noah.

Gætter på Fiete er tiltænkt både 10’er og 9’er.

Deedson og Jenner tror jeg er på vej videre.

Angriberne spiller en stor rolle i Zornigers fodboldfilosofi, og bliver ofte udskiftet, så forstår jo godt grundlaget.

Samtidig med vi nu er dækket ind, hvis der kommer et bud på 5-6 mil euro

Men altså midtbanen sejler. Det SKAL ske snart.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Kender du noget til den nye tysker?
          Nej, desværre ikke.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Spændende og velkommen til

Men hvad dem herinde, der mente, at BW blev for "svensk", når vi nu kan se, at vores nuværende stab/trup har 7 tyske medlemmer. Er det så også et problem ?

Skal TB og JN justere deres strategi en smule efter AZs ankomst
            Last edited by Online; i dag, 12:27.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Det lugter langt væk af at man har sendt Luca på affyringsrampe, hvis Gananus bliver ny spiller
              Måske. Kan også være andre i angrebet. Deedson måske. Nok heller ikke et godt tegn for Hansborg.

Som sådan ikke overrasket over vi henter en angriber mere. Uanset hvilket system Zorniger går med skal vi spille med to angribere. Ser det som en ret essentiel del af taktikken. Grot har jo også bare en skadeshistorik man ikke rigtigt kan ignorere. Så jeg kan godt forstå hvis man mener vi skal have fire angribere man stoler på.

Men når det så er sagt så har han da ikke et CV, hvor jeg tænker "wow". Håber at blive positivt overrasket.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Men hvad dem herinde, der mente, at BW blev for "svensk", når vi nu kan se, at vores nuværende stab/trup har 7 tyske medlemmer. Er det så også et problem ?
                Jeg har ikke deltaget i tidligere debatter omkring dette, men jeg kan godt blive nervøs når stab/trup har tendens til at blive "for ensartet". Både stab og spillere bør ansættes på meritter og/eller færdigheder, ikke pga nationalitet.

Comment

Skal TB og JN justere deres strategi en smule efter AZs ankomst
                  Jeg ved ikke om det blev for "svensk", men der var da et element af, at man valgte spillere, der havde et eller andet tilhørsforhold til det svenske ligasystem, eller som man tidligere havde spillet med. Sauli Vaisanen, Buya Turay, Johannes Selven, Filip Helander, Armin Gigovic eller Rami Al-Hajj er alle spillere, som Alm enten har spillet med før, eller som har været forbi Allsvenskan eller været i en klub med Bjørn Wesström. Her bliver anken ikke, at det er for "svensk", men simpelthen den, at foruden Gigovic, så er ikke en eneste af de spillere gode nok til OB. Det er 5 komplette fejlskud og 1 bullseye, som man havde i fire måneder.

Jeg kommer aldrig til at brokke mig over, at det kan blive for "tysk" i Ådalen, men hvis Arp, Ganaus eller flere andre ex-Zorniger spillere eller tyske nytilkommere ikke præsterer, så forbeholder jeg mig retten til at synes, det er død-hamrende elendigt at smide fynske talenter ud på bænken eller give dem gratis til Vejle/Viborg/Randers, fordi vi skal have en tysk version af Sauli Vaisanen i truppen, eller en ex-Zorniger spiller med niveau som Selvén.

På dén note:

Velkommen til Ganaus, det bliver spændende at se alt den fart vi lige pludselig får på toppen.

Comment

Jeg synes nu ikke at hans stats er overvældende, men måske kan de se noget i NG som vi andre ikke kan se.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Jeg synes nu ikke at hans stats er overvældende, men måske kan de se noget i NG som vi andre ikke kan se.
                      Stats er naturligvis et rigtig fint redskab til at vurdere niveau med, indtil det ikke er det mere.

Luca Kjerrumgaards stats var virkelig ringe inden de sidste fem kampe i SL-sæsonen 23/24. De stats fortalte absolut intet om, hvad vi var på nippet til at forløse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Stats er naturligvis et rigtig fint redskab til at vurdere niveau med, indtil det ikke er det mere.

Luca Kjerrumgaards stats var virkelig ringe inden de sidste fem kampe i SL-sæsonen 23/24. De stats fortalte absolut intet om, hvad vi var på nippet til at forløse.
                        Enig. Som den Football Manager nørd jeg er, så checker jeg løbende spillerne i FM24 og det er ikke prangende stats. Men kigger man på Luca, så er det samme billede.

Så lidt tillid er man nødt til at have, selvom det er svært efter BW perioden.

Comment

Jeg ved ikke om det blev for "svensk", men der var da et element af, at man valgte spillere, der havde et eller andet tilhørsforhold til det svenske ligasystem, eller som man tidligere havde spillet med. Sauli Vaisanen, Buya Turay, Johannes Selven, Filip Helander, Armin Gigovic eller Rami Al-Hajj er alle spillere, som Alm enten har spillet med før, eller som har været forbi Allsvenskan eller været i en klub med Bjørn Wesström. Her bliver anken ikke, at det er for "svensk", men simpelthen den, at foruden Gigovic, så er ikke en eneste af de spillere gode nok til OB. Det er 5 komplette fejlskud og 1 bullseye, som man havde i fire måneder.

Jeg kommer aldrig til at brokke mig over, at det kan blive for "tysk" i Ådalen, men hvis Arp, Ganaus eller flere andre ex-Zorniger spillere eller tyske nytilkommere ikke præsterer, så forbeholder jeg mig retten til at synes, det er død-hamrende elendigt at smide fynske talenter ud på bænken eller give dem gratis til Vejle/Viborg/Randers, fordi vi skal have en tysk version af Sauli Vaisanen i truppen, eller en ex-Zorniger spiller med niveau som Selvén.

På dén note:

Velkommen til Ganaus, det bliver spændende at se alt den fart vi lige pludselig får på toppen.
                          Bare en kort kommentar til et langt indlæg, som mangler lidt fakta check.

Rami Al-Hajj har hverken spillet under Alm/BW eller i Allsvenskan !

BW kendte sit marked og fandt unge spillere som Rami Al-Hajj og Gigovic, som de fleste i klubben/herinde nok aldrig havde hørt om, men skabte værdi.

Utroligt, så mange der har set sig sure på BW fordi han åbenbart lignede en gangster og hentede spillere ind, vi ellers ikke ville havde set samtidigt med, at NT krævede at klubben skulle blive bæredygtig/uafhængig af OS&Es støtte.

Spændende, hvad det kunne være blevet til, hvis han havde fået lov til at ansætte den træner han ville have

Comment

Bare en kort kommentar til et langt indlæg, som mangler lidt fakta check.

Rami Al-Hajj har hverken spillet under Alm/BW eller i Allsvenskan !

BW kendte sit marked og fandt unge spillere som Rami Al-Hajj og Gigovic, som de fleste i klubben/herinde nok aldrig havde hørt om, men skabte værdi.

Utroligt, så mange der har set sig sure på BW fordi han åbenbart lignede en gangster og hentede spillere ind, vi ellers ikke ville havde set samtidigt med, at NT krævede at klubben skulle blive bæredygtig/uafhængig af OS&Es støtte.

Spændende, hvad det kunne være blevet til, hvis han havde fået lov til at ansætte den træner han ville have
                            Hvor får du alt det fra med ose?? De få gange Thorborg udtaler sig og når enrico udtaler sig siger de at ose skal være større og tjene flere penge så ob kan få et større budget. ?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Nej det er ikke imponerende. Og jeg forventer heller ikke at han starter over Luca eller Arp. Grot for den sags skyld. Men de må jo mene at der er noget udviklingspotentiale. Og så er han gratis. Det er faktisk imponerende nok at hente 2 angriber i den alder og med det CV for under 2 mill kroner samlet i transfers.
                              Så kan sagtens forstå denne signing. Men vi bliver snart nød til at slå over i en 4-2-4 hvis man ikke henter en midtbanespiller eller 2

Forsvarsspillere kommer der nok ikke. Vi har nok mm hans plan A er en 3-back kæde. Så mangler vi nok en

Og så kunne man måske se en omskoling til en vb hvis Sørensen ikke slår til. De står jo så højt at det minder mere om en kantspiller

Vi tager selvfølgelig hvad vi kan få. Men all in på midtbanen nu. Man havde måske kalkuleret lidt med Falk og en hurtig tilbagevendende Bonde

Comment

Vel det samme med Max Fenger, som har succes i Sverige i øjeblikket !

Comment

Working...
                                X