Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Jeg læste at Sivert Mannsverk skal væk fra Ajax og var enig med en ikke hollandsk klub :) burde det ikke være sådan en vi skulle gå efter ung nordmand til den defensive midtbane..
    Ville da være fint. Men mon ikke en gut som ham har langt større muligheder end OB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ville da være fint. Men mon ikke en gut som ham har langt større muligheder end OB
      Jo men det er vel den slags spiller Troels snakker om når han siger vi skal hente spiller der ikke regner med at de skal til ob :)

Comment

Jooo. Kan der være noget om. Eller at man er tvunget til at komme op med den store pung som man så med Gomez og Myhra.
        Det behøver bestemt ikke at være lykkeriddere
        Men der er over 2 måneder tilbage af vinduet. Kan jo være at der står en ny i Nyborg om nogle dage..
        Og står Falken (eller Gigovic som andre har nævnt) eller en lign. kvalitetsmidtbane klar i nyborg i næste uge, så ændre det også min opfattelse af resten af vinduet - og så mener jeg man kan begynde at bruge nogle af de to måneder som der er tilbage.

Men pt er vi i ret stort bekneb for noget hjælp til midtbanen - den kan (og må) ikke trækkes i så lang tid.

Comment

Jo men det er vel den slags spiller Troels snakker om når han siger vi skal hente spiller der ikke regner med at de skal til ob :)
          Så bliver det fordi at en agent sælger dem Zorninger drømmen så lad os da endelig drømme indtil virkeligheden rammer os igen.

Men ja Arp var en flot og uventet signing og man kan vel godt håbe på flere i samme kaliber

Comment

Så bliver det fordi at en agent sælger dem Zorninger drømmen så lad os da endelig drømme indtil virkeligheden rammer os igen.

Men ja Arp var en flot og uventet signing og man kan vel godt håbe på flere i samme kaliber
            Det skal vel være plads til at drømme lidt i denne tid;)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Og står Falken (eller Gigovic som andre har nævnt) eller en lign. kvalitetsmidtbane klar i nyborg i næste uge, så ændre det også min opfattelse af resten af vinduet - og så mener jeg man kan begynde at bruge nogle af de to måneder som der er tilbage.

Men pt er vi i ret stort bekneb for noget hjælp til midtbanen - den kan (og må) ikke trækkes i så lang tid.
              Nej minimum 1 er forbandet nødvendigt meget snart. Ejdum har brug for en rutineret legekammerat på den centrale del der kan tage lidt af opmærksomheden og gøre ham endnu bedre. Så kan Arp måske tage 10`eren hvis Grot er kommet i omdrejninger.

Vi har dog et par rigtig dygtige unge gutter på vej på den 10`er i WCM og Bender. Tror de begge kan blive profiler under AZ. Nok bare ikke lige som startere det næste års tid eller 2

Comment

Det skal vel være plads til at drømme lidt i denne tid;)
                Helt bestemt:)

Comment

Nej minimum 1 er forbandet nødvendigt meget snart. Ejdum har brug for en rutineret legekammerat på den centrale del der kan tage lidt af opmærksomheden og gøre ham endnu bedre. Så kan Arp måske tage 10`eren hvis Grot er kommet i omdrejninger.

Vi har dog et par rigtig dygtige unge gutter på vej på den 10`er i WCM og Bender. Tror de begge kan blive profiler under AZ. Nok bare ikke lige som startere det næste års tid eller 2
                  og det er fedt der er flere der viser sig frem - Friis havde da vidst også gjort det fint i træningskampe. Men det er kun træningskampe, og der skal være et fundament at bygge op om. Og som du siger - Ejdum var rigtig god - da han havde en dygtig erfaren legekammerat inde centralt. Vi har brug for at Ejdum finder det niveau igen - og det kræver noget hjælp.

Og så håber og tror jeg vi kan få sluset flere akademister ind på holdet over de næste sæsoner, men lad os nu give dem tiden til at udvikle sig ordenligt.

Comment

Det er helt fair hvis ingen vil svare, men jeg er nødt til at høre hvad det præcis er I er imponeret over ved den transfer?
                    Har I tjekket hvad Arp har præsteret i karrieren, eller er det på baggrund af at have været på kontrakt i Bayern at I er imponerede?

Når jeg skriver I er det fordi jeg har set, flere mener noget lignende det fmprob skriver her.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

skulle vi ikke lige vente og se hvad vinduet bringer før vi kalder det for en succes? Der er store mangler i truppen og hvis ikke der lander noget kvalitet i den kommende uge - særligt til midtbanen...så begynder det sgu at se en smule bekymrende ud.

Jeg havde da langt foretrukket at man var så godt forberedt at man kunne have bragt en del spillere ind allerede nu - natulrligvis med en lidt bedre hitrate end hvad BW formåede (vel kun Owusu der har vist sig god nok)

Hvis man skal vente helt til sidst i vinduet - hvor godt er det så handlet? Har man hentet spillere der virkeligt vil OB - eller nogle der faktisk håbede på lidt mere? Har man lige smidt en hel sæson ud med badevandet - fordi man stillede med for smal trup de første 8 runder - og derefter lige skulle bruge en 5-6 runder på at spille nye folk ind?

Mit indlæg er ikke en konklusion over om vinduet er en succes. Jeg skriver, at jeg godt kan lide måden vi griber det an på, kontra det vi ellers har set. Jeg tror mere på tingene og er mere rolig.

Ja, altså jeg kan jo ikke argumentere imod, at hvis det går så skidt det nærmest kan, og sæsonen ryger ud med badevandet, at så er det noget lort det hele. Det kan jeg jo kun være enig i.

Men jeg vil nu også lige vente lidt med scenarier, der går 13-14 kampe ind i sæsonen og afskriver det hele, ligesom jeg vil vente med at kalde vinduet en succes.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Det er helt fair hvis ingen vil svare, men jeg er nødt til at høre hvad det præcis er I er imponeret over ved den transfer?
                        Har I tjekket hvad Arp har præsteret i karrieren, eller er det på baggrund af at have været på kontrakt i Bayern at I er imponerede?

Når jeg skriver I er det fordi jeg har set, flere mener noget lignende det fmprob skriver her.
                        At OB henter en angriber, fra en klub som lige er rykket ned fra Bundesligaen, sammenlignet, med for 2-3 år siden hvor kaliberen, var vi hentede en angriber fra en Superliga nedrykker.

Jeg forstår udmærket godt din tanke, men med alt respekt, så tror jeg det er en spiller der er lidt over OBs normale rækkevidde. Allerede i første kamp så man nogle af de ting Arp er god til. Og jeg synes på de 45 minutter han spillede, var han banens bedste næsten.

For 8-9 år siden, blev han betegnet som et “århundredetalent” i Tyskland, men så kom nogle dårlige klubskifter i vejen.

Nogle gange er mål eller assists ikke alt, nogle gange er der også mange andre ting som er bedre at kigge på. Hvilket jeg synes der er her.

Comment

Jeg ville ønske at forum blev opdateret, så man ikke længere fik citater fra folk man for længst har blokeret, fordi andre har svaret vedkommende!

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

At OB henter en angriber, fra en klub som lige er rykket ned fra Bundesligaen, sammenlignet, med for 2-3 år siden hvor kaliberen, var vi hentede en angriber fra en Superliga nedrykker.

Jeg forstår udmærket godt din tanke, men med alt respekt, så tror jeg det er en spiller der er lidt over OBs normale rækkevidde. Allerede i første kamp så man nogle af de ting Arp er god til. Og jeg synes på de 45 minutter han spillede, var han banens bedste næsten.

For 8-9 år siden, blev han betegnet som et “århundredetalent” i Tyskland, men så kom nogle dårlige klubskifter i vejen.

Nogle gange er mål eller assists ikke alt, nogle gange er der også mange andre ting som er bedre at kigge på. Hvilket jeg synes der er her.
                            Meget enig. Han spillede virkelig godt de 45 min selvom at han er bagud i træning og kondition. Han var banens bedste uden tvivl og fik spillet flere holdkammerater gode
                            Så må vi se om han kan få hul på målkontoen. Men kunne sagtens se ham så 10`er også i flere kampe

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Jeg ville ønske at forum blev opdateret, så man ikke længere fik citater fra folk man for længst har blokeret, fordi andre har svaret vedkommende!
                              +1

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Vi henter en spiller, der senest har været på kontrakt og spillet 25 kampe i sidste sæsons Bundesliga - altså mens vi lå i Nordic Bet Ligaen. Det faktum i sig selv er imponerende.

Arps talent er vel ubestrideligt, det har masser af scouts gennem årene sagt god for, det er så ikke blevet forløst endnu.

Alene på meritter, historik og kvalitetsdiskrepansen mellem Bundesliga og NBL er dette en god transfer. Det er vel i mange henseender en light-version af, hvad FCK lige har hentet med Moukouko.

Så vil jeg også minde om, at Teemu Pukkis stats da han landede i Brøndby som 24-årig heller ikke var imponerende.

Sidst men ikke mindst er der jo en verden til forskel på at hente Fiete Arp på 25 - på vej ind i sin bedste fodboldalder - eller hente en Filip Helander og Tom Trybull - der er på vej den anden vej.

Så for mig, når du sammenholder: 1. Hylden hvorfra Arp er hentet 2. Arps nuværende alder 3. Arps uforløste talent og 4. Den pris vi (ikke) har betalt 5. Cheftrænerens formodede kendskab til spillerens kvaliteter

Så er det en klassetransfer. Det er fandeme sjældent du som SL-oprykker kan rekruttere Bundesliga-nedrykker, og så da særligt ikke en 25-årig, der har været udråbt til et kæmpetalent.
                                Last edited by Christian89; i dag, 10:24.

Comment

Working...
                                X