Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det kan godt være, det er forkert, men vi bød også på en forlængelse sammen med FCM, og havde vi betydet bare en lille bitte smule, så var han blevet sæsonen ud.

Armin Gigovic’s kvaliteter som boldspiller er indiskutable, men han er en daglejer, en rejsende i fodbold - jeg vil hellere blive nummer 10 med Juul-Sandberg og William Martin end nummer 7 med en Gigovic- eller Köhler-type, der bare venter på en bedre chance end os.

Vi skal nok finde andre.
    Det er jo noget af et postulat du kommer med... "en lille bitte smule" !

Vi havde kontrakt med ham i fire måneder og BW ville gerne lave en permanent aftale (hvilket Rostov ikke var interesseret i). Aftalen udløb 31/12 og flere klubber end OB og FCM bød sig til. Rostov sammen med AG fandt tilbuddet bedst fra FCM (som bl.a. spillede europæisk) og resten er historie.

Forstår simpelthen ikke, at fire måneder (10 kampe!) i Ådalen skal stavnsbinde folk til klubben og kaldet daglejer/en rejsende i fodbold under de ulykkelige omstændigheder det skete under.

Normalt ville vi aldrig havde kunnet skrive kontrakt med ham, så synes det er en meget hård bedømmelse af ham !

P.S. alle ambitiøse spillere venter på en bedre chance... selv Slots og Luca
    Last edited by Online; 28-06-2025, 14:57.

Comment

Det kan godt være, det er forkert, men vi bød også på en forlængelse sammen med FCM, og havde vi betydet bare en lille bitte smule, så var han blevet sæsonen ud.

Armin Gigovic’s kvaliteter som boldspiller er indiskutable, men han er en daglejer, en rejsende i fodbold - jeg vil hellere blive nummer 10 med Juul-Sandberg og William Martin end nummer 7 med en Gigovic- eller Köhler-type, der bare venter på en bedre chance end os.

Vi skal nok finde andre.
      Meget enig. Selvfølgelig vil de fleste up'e karrieren når muligheden byder sig, men jeg vil nu også foretrække noget mere stabilt end 4 måneders leje uden ret stor udsigt til noget permanent.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Til sommer.... så til Nytår.... og nu 26 ud.

Jow jow.

Spændt på hvornår du forklarer dine såkaldte teorier om TB og hans privatøkonomi etc.
        Jeg spurgte til Nicho, men det glippede du vel i din iver i din kærlige forfølgelse af mig

Hvis du ser tilbage i trådene vil du se, at jeg skrev 26, men skal selvfølgelig ikke forlange umuligheder

Er spændt på, hvilke løgne jeg har skrevet Vil du acceptere at blive kaldt for en løgner ?

Har sidste år skrevet om, hvad jeg mente hans (økonomiske) motiver var.

Du/I svarede aldrig på, hvad I syntes om, at TH blev op-/-nedgraderet til scout af TB ?

Comment

Så skriver Vejle snart under med den tredje spiller, som har været rygtet til Ådalen

https://bold.dk/fodbold/klubber/vejl...drew-hjulsager

Spændende hvilken hylde vi så går efter og hvornår i vinduet, det eventuelt sker !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Så skriver Vejle snart under med den tredje spiller, som har været rygtet til Ådalen

Spændende hvilken hylde vi så går efter og hvornår i vinduet, det eventuelt sker !
            Jeg hr det altid svært med 'evalueringer' af transferaktivitet i vinduet: bottom line er jo, at man dybest set aldrig ved, om en spiller bliver god for klubben, før spilleren har været der i et godt stykke tid. Vejle vil sikkert blive hyldet af alle mulige 'eksperter', fordi de henter kendte navne; who knows om det bliver godt. Mht vores egen hylde: jeg er lidt bekymret for, om vi er så ambitiøse, at vi ender med at brænde nallerne og handle sent (og smådesperat). Jeg ville hellere se f.eks. en Jacob Jessen fra Fredericia komme om et par dage, end jeg vil se et større navn, der lige har været ude med to korsbåndsskader, komme 1.september.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Jeg hr det altid svært med 'evalueringer' af transferaktivitet i vinduet: bottom line er jo, at man dybest set aldrig ved, om en spiller bliver god for klubben, før spilleren har været der i et godt stykke tid. Vejle vil sikkert blive hyldet af alle mulige 'eksperter', fordi de henter kendte navne; who knows om det bliver godt. Mht vores egen hylde: jeg er lidt bekymret for, om vi er så ambitiøse, at vi ender med at brænde nallerne og handle sent (og smådesperat). Jeg ville hellere se f.eks. en Jacob Jessen fra Fredericia komme om et par dage, end jeg vil se et større navn, der lige har været ude med to korsbåndsskader, komme 1.september.
              Vi er enige Tror Vejle har lært af fortiden og får etablerede spillere ind nu, så de står stærkt til sæsonåbningen og får en god start.

Jeg er også bange for, at vi først ser spillere efter de første seks kampe, hvor vi måske allerede har tabt 10 - 12 points fordi vi skulle vente på, at nye spillere ikke kunne bruges andre steder (hvilket jo strider mod TBs ønske om, at de skal VILLE klubben) !

Comment

Jeg spurgte til Nicho, men det glippede du vel i din iver i din kærlige forfølgelse af mig

Hvis du ser tilbage i trådene vil du se, at jeg skrev 26, men skal selvfølgelig ikke forlange umuligheder

Er spændt på, hvilke løgne jeg har skrevet Vil du acceptere at blive kaldt for en løgner ?

Har sidste år skrevet om, hvad jeg mente hans (økonomiske) motiver var.

Du/I svarede aldrig på, hvad I syntes om, at TH blev op-/-nedgraderet til scout af TB ?
                Det var jo ikke det eneste du skrev. Jeg kommenterede ikke på noget du ikke allerede selv skrev om.

Det var mig der havde debatterne med dig. Jeg behøver ikke at bladre tilbage i trådene

Nej, det ville jeg ikke, men jeg sidder så heller ikke og skriver de ting du gør.

Ja, det har du løbende skrevet om, bla. at du baserede det på fakta. Det kaster naturligvis interesse af sig, når du på baggrund af fakta kan fortælle, at TB kun er her grundet private likviditetsproblemer og hurtigt er væk igen(1-2-3 mange gæt på hvornår) Du ville forklare nærmere på PB. Men der lavede du den sædvanlige Houdini og det blev aldrig til mere.

Jo, det har jeg svaret på. Det er lang tid siden. Jeg har link dertil hvis vi skal gå så langt.
                Hvad andre mener om det, er der sikkert også svaret på, men jeg kan kun forholde mig til mig selv.

Comment

Der må være en rygte journalist et sted, som har forvekslet V og O

Næste bliver vel de også henter Falk

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ajax...-holdet-i-ajax - kan ikke lige huske så meget om ham, men han må jo kunnet et eller andet når Ajax har ham på kontrakt?
                    Edit: Han har tidligere været udlejet til FCN, der dog ikke ønskede at udnytte deres købsoption. Der er ingen rygter om at han er på vej til os, bare lige for en god ordens skyld!
                    Last edited by cykelmyggen; 28-06-2025, 18:00.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Der må være en rygte journalist et sted, som har forvekslet V og O

Næste bliver vel de også henter Falk

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ajax...-holdet-i-ajax - kan ikke lige huske så meget om ham, men han må jo kunnet et eller andet når Ajax har ham på kontrakt?
                        Edit: Han har tidligere været udlejet til FCN, der dog ikke ønskede at udnytte deres købsoption. Der er ingen rygter om at han er på vej til os, bare lige for en god ordens skyld!
                        De få kampe eller rettere minutter, jeg har set ham for Ajax, har han været meget hurtig/teknisk god/direkte/målsøgende. Kan se at han er skolet godt i FCN og Ajax.

Tror fint at han vil kunne passe ind i AZs spillestil og erstatte DD, hvis/når han ryger.

Comment

Nøj jeg synes det trækker ud ift at få nye spillere på plads ..

Comment

Det er jo noget af et postulat du kommer med... "en lille bitte smule" !

Vi havde kontrakt med ham i fire måneder og BW ville gerne lave en permanent aftale (hvilket Rostov ikke var interesseret i). Aftalen udløb 31/12 og flere klubber end OB og FCM bød sig til. Rostov sammen med AG fandt tilbuddet bedst fra FCM (som bl.a. spillede europæisk) og resten er historie.

Forstår simpelthen ikke, at fire måneder (10 kampe!) i Ådalen skal stavnsbinde folk til klubben og kaldet daglejer/en rejsende i fodbold under de ulykkelige omstændigheder det skete under.

Normalt ville vi aldrig havde kunnet skrive kontrakt med ham, så synes det er en meget hård bedømmelse af ham !

P.S. alle ambitiøse spillere venter på en bedre chance... selv Slots og Luca
                            Det er en super hård karakteristik, men jeg mener nu alle valg har konsekvenser. Hvis jeg var på kontrakt i Everton i 4 måneder og tog til Liverpool bagefter, ville jeg ikke forvente at blive modtaget tilbage på Goodison med åbne arme.

Jeg kan sagtens anerkende, FCM er højere i fødekæden end os lige nu, men jeg siger stadig nej tak til Gigovic. Han skulle bare være fortsat året ud hos os, eller taget en lejekontrakt i udlandet.

Comment

Det er en super hård karakteristik, men jeg mener nu alle valg har konsekvenser. Hvis jeg var på kontrakt i Everton i 4 måneder og tog til Liverpool bagefter, ville jeg ikke forvente at blive modtaget tilbage på Goodison med åbne arme.

Jeg kan sagtens anerkende, FCM er højere i fødekæden end os lige nu, men jeg siger stadig nej tak til Gigovic. Han skulle bare være fortsat året ud hos os, eller taget en lejekontrakt i udlandet.
                              Hver sin mening. Det er lidt hårdt sat op at sammenligne OB og fcm's rivalisering med Liverpool og Evertons.

Primært gjorde den ondt fordi Gigovic viste sig at være en hamrende god spiller, som virkelig svækkede os resten af sæsonen, da han valgte ikke at forlænge sit lejeophold. At han valgte FCM er svært at forholde sig til, da man jo ikke kender hans alternativer. Var eneste alternativ OB, så forstårcman han jo desværre godt, hvis lige man pakker de striwede briller væk.

Den havde gjort rigtig nas, hvis nu vi leger at have haft solgt Luca til Rusland, lejet ham et halvt år, hvorefter han fik ny lejeaftale i fcm eller en anden dansk klub. Han er en af vor egne og så er historien en anden. Gigovic var en lejesoldat, som helt forståeligt shufflede imellem de bedste tilbud han kunne få imellem hvert transfervindue.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                                Nøj jeg synes det trækker ud ift at få nye spillere på plads ..
                                Ja, der skulle helst komme 2 midtbanefolk inden for de næste 2-3 uger, mindst 1, så kan man spille 3-5-2 til en start. Jeg ser kun Ejdum som starter, af de 6’ere og 8’ere vi har. Jeg kan også godt være kynisk og sige, at den første rigtigt vigtige kamp først kommer i runde 2, den 27. juli.

Men vi trænger.

Comment

Working...
                                X