Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Oliver Christensen er tilbage i Fiorentina som 3.-4. valg efter den klub han var udlejet til rykkede ned i Serie3.
Comment
-
OB har jo betalt 1 euro for spillere før så for den rigtige kunne 2 da være det næste …
Spørgsmålet er hvor meget TB har puget sammen efter man sagde farvel til en masse spillere for et år siden og har haft akademi lønninger over år ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Agh Plum kunne vi mon ikke "strække" os til 10 € for en stjernespiller uden at tømme kassen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Er det et misforstået forsøg på at være morsom
Jeg spørger til Nicho, mens du åbenbart vil mudderkaste
Jeg skrev, at jeg ikke forventede at TB holder 26 ud, hvilket jeg stadigvæk hælder til (er dog lidt mere tvivlende efter han har fået AZ ind, som jeg mener har købt ham tid).
Spændt på hvornår jeg får en undskyldning eller får mine såkaldte løgne fremlagt !
Jow jow.
Spændt på hvornår du forklarer dine såkaldte teorier om TB og hans privatøkonomi etc.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 6
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægMan burde da kigge på ny keeper nu Myhra er ude med stress.....det er ikke en holdbar situation
Mht. midtbanen så har nedrykkede Holstein Kiel hvor vi hentede Arp en anden spiller rendende, nemlig vores gamle lejespiller: Armin Gigovic. Han ville være genial at få tilbage til OB. Hbis han koster det samme som Falk, ville jeg helt klart hellere bruge pengene på Gigovic.
- Likes 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Theo Sander er god, hvis det er helt skidt mht. Myhra.
Mht. midtbanen så har nedrykkede Holstein Kiel hvor vi hentede Arp en anden spiller rendende, nemlig vores gamle lejespiller: Armin Gigovic. Han ville være genial at få tilbage til OB. Hbis han koster det samme som Falk, ville jeg helt klart hellere bruge pengene på Gigovic.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt enig - HVIS han er med på at være en holdspiller.... Jeg har lidt svært ved at vurdere ham som menneske på den korte tid han var i OB. Han gjorde jo, hvad han kunne for at komme væk så snart chancen bød sig. Hans kvaliteter som spiller er jo dog indiskutable.Last edited by Online; 28-06-2025, 10:59.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er jo faktuelt forkert ! Vi lejede ham jo (uden option) kun for en halvsæson (fire måneder) fra Rostov. FCM så at han gjorde det rigtigt godt, så de blev enige med Rostov om en ny lejeaftale, som jo på alle måder var en opgradering for ham.
Armin Gigovic’s kvaliteter som boldspiller er indiskutable, men han er en daglejer, en rejsende i fodbold - jeg vil hellere blive nummer 10 med Juul-Sandberg og William Martin end nummer 7 med en Gigovic- eller Köhler-type, der bare venter på en bedre chance end os.
Vi skal nok finde andre.
- Likes 7
Comment
Comment