Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror Plum bl.a. henviser til, at tiden i 1. division skulle bruges på at indkøre talenter på holdet. Selv da oprykningen (næsten) var sikret gjorde vi ikke brug af dem, men sendte i stedet for Owusu på midtbanen og Bjørn i angrebet

Desuden har vi hørt en masse snak i det sidste års tid mht. ny strategi og identitetsprojekt. Vi nærmer os snart sæsonstarten og INTET er meldt ud
    Lige den der med at flytte spillere rundt blamer jeg SK ..

Mht identitetsprojekt tænker jeg at konklusionerne skal være på plads først og er det i det hele taget OB/TB der skal offentliggøre det? Var det oprindeligt ikke et fanbaseret projekt som OB er med i?

Strategi mangler vi - helt sikkert ..
    Last edited by Plum; i dag, 15:31.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg kunne godt forestille mig det er noget Plum ville pege på. Men til det vil jeg sige (og jeg tror TB ville sige det samme hvis man spurgte til det udenfor citat):

Det er jo SK, der satte holdet. Det skal Bech reelt ikke blande sig direkte i. Han kan påvirke spillervalgene ved ikke at hente nye, voksne spillere ind på de pladser. Og så kan de løbende (når der er ro til det) have nogle overordnede snakke om hvilke roller de håber at se de forskellige spillere i.

TB har efter sæsonen sagt, at han havde håbet på mere spilletid til "u-landsholdsspillerne" på midtbanen. På en måde så jeg ikke synes der er meget tvivl om, at det også var en medvirkende årsag til fyringen.

Selvom der har været snak om, at oprykning bare var et sideprodukt har det været tydeligt, at SK udmærket var klar over, at det selvfølgelig var det vigtigste når det kommer til stykket. Han har følt sig presset (af dårlige præstation, omgivelser, konkurrenter) til at holde fast i de "sikre" løsninger for at opnå det. Jeg kunne forestille mig, at TBs holdning er, at han som udgangspunkt burde kunne sikre sikker oprykning og samtidig give 10-15 kampe til William Martin og Juul-Sandberg. Med tanke på det forspring vi havde til 3. pladsen ved vinterpausen.
      Enig ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Lige den der med at flytte spillere rundt blamer jeg SK ..

Mht identitetsprojekt tænker jeg at konklusionerne skal være på plads først og er det i det hele taget OB/TB der skal offentliggøre det? Var det oprindeligt ikke et fanbaseret projekt som OB er med i?

Strategi mangler vi - helt sikkert ..
        Jeg kan vidst godt fortælle at det stort set er færdigt. Altså konklusionen på IdentitetOB og en færdig strategi.
        Hvorfor det ikke er præsteret ved jeg ikke. Vi afholder ikke flere møder og arbejdet er færdigt.
        Tror bare det er et spørgsmål om at få det hele på papir og konkretiseret. Det er et grundigt stykke arbejde og må tage den tid det tager
        Men ChrisOB og jeg var med på møderne og syntes begge det var positivt og noget der gav OB en retning alle bør kunne stå bag.

Så er der også lidt ekstra der skal ske fremadrettet, men det er nok bedst at det bliver præsenteret af OB selv
        Last edited by fmprOB; i dag, 16:05.

Comment

Falk handlen er faldet til jorden. Det var nu heller aldrig rigtig tæt på efter hvad jeg netop har fået fortalt.
          Troværdig kilde vil jeg mene.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Falk handlen er faldet til jorden. Det var nu heller aldrig rigtig tæt på efter hvad jeg netop har fået fortalt.
            Lort hvis det passer

Comment

Hmmm... hvis vi skriver med ham, kan vi vist godt begynde at konkludere, at TBs og JNs transferstrategi er skyllet ud med badevandet og AZs berømte smørrebrødsseddel har indfundet sig i Ådalen
              Det tror jeg ville være lidt for tidligt at konkludere, men Troels Bech fik da nævnt noget i stil med "OB har ikke flere penge end, at man ikke har råd til at hente tre spillere træneren ikke vil bruge".

Comment

Så må man bare finde en anden i ca samme kvalitet. Burde være muligt med de penge der skulle bruges på Falk

Spændende at se om man så går efter Hjulsager nu. Den midtbane skriger efter kvalitet

Comment

Hvilken kulturændring

Det "sjove" er, at jeg kun har hørt TB omtale den... ingen spillere, personale eller NT !
                  ... vi andre har så hørt en række spillere + SK... og jeg mener også Tonny var omkring det i SFÅ.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

fint - videre.

Hellere en afklaring nu end et langtrukkent forløb.

Der var nok for langt imellem for at enderne kunne mødes.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så må man bare finde en anden i ca samme kvalitet. Burde være muligt med de penge der skulle bruges på Falk

Spændende at se om man så går efter Hjulsager nu. Den midtbane skriger efter kvalitet
                      enig - men håber man finder noget andet end Hjulsager, lyder til han har været meget skadet.

Comment

Der var nu nok FOR stor en forskel på økonomien.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Der var nu nok FOR stor en forskel på økonomien.
                          Så ville Falk det jo bare ikke nok. Så skal han heller ikke vende tilbage hvis det er tilfældet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så ville Falk det jo bare ikke nok. Så skal han heller ikke vende tilbage hvis det er tilfældet
                            Det er nok sådan en der kan blusse op igen sidst i vinduet, hvis han forbliver langt fra FCK's hold, når sæsonen går igang. Nu har økonomien nok været for langt fra hinanden, og så prøver han lykken og ser om han kan æde sig tilbage på holdet.
                            spørgsmålet er så om ikke hold som AGF eller måske Nordsjælland byder sig til med bedre tilbud. Det ville ikke forbavse mig, og her kender jeg ikke Falk nok til om det er OB eller FCK i DK, eller om han kan lade sig friste som en anden Christian Sørensen

Comment

Ifølge Het Laatste Nieuws er KVC Westerlo i forhandlinger med Yehya Abou Lebde fra OB.

https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...ort-ob-talent/

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                På den tyske version af transfermarkt står på OBs side, at der er en rygte om Noah Ganaus fra Regensburg til OB. Det virker ikke meget sandsynligt, han er en angriber på 19 år, han er ret stor og han kan fremvise en del kampe i 2. Bundesliga.
                                https://www.reviersport.de/fussball/...dswechsel.html

Ifølge RS' oplysninger hælder den 24-årige, der senest spillede for SSV Jahn Regensburg, til et skifte til Danmark – til det nyoprykkede Odense BK. Den tyske træner Alexander Zorniger (senest hos Greuther Fürth) overtog for nylig og har også skrevet kontrakt med den tidligere Bayern München-stjerne Fiete Arp. Det er meget muligt, at den odenseanske angriberduo snart vil hedde Arp/Ganaus.

Comment

Working...
                                X