Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja så er den god nok. Håber at Falk joiner i denne uge også så de får lidt tid sammen

Myhra
    McCoy Burgy Gomez Sørensen
    Trybull
    Falk Ejdum
    Grot
    Luca Fiede

Vel en ok start 11 indtil videre
    Synes det ser spændende ud. Jeg er dog i tvivl, om Falk er tiltænkt 6'eren eller 8'eren, hvis han kommer. Så er jeg i tvivl om Trybull, der tror jeg også Grubbe måske står foran, men begge spillere ser jeg som tvivlsom ift. kvalitet. Og Grot er vel bedre som 9'er, så 10'eren er også lidt tvivlsom for mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Stort navn virker det som om. Flere undrer sig over hvad der er sket med ham siden han blev set som et stort talent og fik debut for Bayern. Det har man jo ligesom set før. Man kunne godt frygte hvad hans tilgang til det hele er når han er gået fra Allianz Arena til Nature Energy Park. Men spændende bliver det, hvis han lander her.
      Nu var der en mellemstation i Kiel så han får ikke den store kulturchok. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Synes det ser spændende ud. Jeg er dog i tvivl, om Falk er tiltænkt 6'eren eller 8'eren, hvis han kommer. Og så er jeg i tvivl om Trybull, der tror jeg også Grubbe måske står foran, og Grot er vel bedre som 9'er, så 10'eren er også lidt tvivlsom for mig.
        Jeg var også lidt i tvivl om placeringerne. Men hvis Falk kom på 6`eren bliver der plads til WCM i min start 11. Endnu bedre

Jeg ved ikke om Fiede skal ses som en direkte afløser for Luca. Det er udefra ihverfald svært at se Fiede,Luca og Grot i samme start 11

Comment

Skriver de ikke Sky Sports som kilde?
          ARbejder ham Plattenslager ikke hos Sky Sports? Så kan de vel kaldes kilden... Transfervindue-logik :D

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

ARbejder ham Plattenslager ikke hos Sky Sports? Så kan de vel kaldes kilden... Transfervindue-logik :D

Comment

Jeg var også lidt i tvivl om placeringerne. Men hvis Falk kom på 6`eren bliver der plads til WCM i min start 11. Endnu bedre

Jeg ved ikke om Fiede skal ses som en direkte afløser for Luca. Det er udefra ihverfald svært at se Fiede,Luca og Grot i samme start 11
              det er jo også tilladt at skifte ud. PT er Grot vel heller ikke klar. Og så er der jo stadig muligheden/risikoen for at der lander et for stort bud på Luca.

Jeg ved ikke hvor ham Fiede er bedst - eller hvor god han er. Angriber var nok heller ikke den position jeg ville have kigget på først.

Men positivt er det at der er ved at ske noget.

Syntes også det ser fornuftigt ud aldersmæssigt.

Comment

Meget enig. Dog så jeg nok helst WCM på 10’eren og så en ny 8’er

Comment

Skriver de ikke Sky Sports som kilde?
                  Jurek - Sky

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Meget enig. Dog så jeg nok helst WCM på 10’eren og så en ny 8’er
                    Det ville nok være hans bedste plads. Og han skal helt sikkert ikke være fast starter i superligaen næste år. Så det ville ikke gøre mig noget han var fast indskifter på 10`eren og fik spilletid i hver kamp. Han er lige en spiller efter AZ`s hoved IMO

Comment

I sidste sæsons FC25 havde han en gennemsnitlig vurdering på 68, med spidskompetencer i hurtighed. 186 cm høj, er han også en gennemsnitlig størrelse fodboldspiller.

Det er måske ikke det samme som en udførlig scouting-rapport, men det giver ofte en ret god idé om en spillers niveau og styrker:

https://www.ea.com/da/games/ea-sport...ete-arp/239981

Det tænker jeg er en kompetent hylde at hente spillere fra.
                      Attached Files

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er jo også tilladt at skifte ud. PT er Grot vel heller ikke klar. Og så er der jo stadig muligheden/risikoen for at der lander et for stort bud på Luca.

Jeg ved ikke hvor ham Fiede er bedst - eller hvor god han er. Angriber var nok heller ikke den position jeg ville have kigget på først.

Men positivt er det at der er ved at ske noget.

Syntes også det ser fornuftigt ud aldersmæssigt.
                        Ja det er det bestemt. Tænker bare ikke at nogen af dem ser sig selv som indskifter i OB. Og det er de da også alt for gode til.
                        Om ikke andet så kan der komme lidt dybde i truppen

Comment

Ja det er det bestemt. Tænker bare ikke at nogen af dem ser sig selv som indskifter i OB. Og det er de da også alt for gode til.
                          Om ikke andet så kan der komme lidt dybde i truppen
                          det tror jeg du har ret i. Men lidt konkurrence om pladserne ser jeg ikke noget problem i.

Zorninger har også fem udskiftninger at gøre med - så dem der starter inde kan og skal vel bare brænde den af (også for at holde startpladsen) og så kan der skiftes efter 55-60 min.

Fint nok at have nogle spillere der accepterer en indskifter rolle som udgangspunkt. Men håber da vi har mere end 11 der mener de bør være startere.

Og så er der stadig over 2 måneder tilbage af vinduet - hvor varm Luca er på markedet ved jeg ikke, men rart man er lidt på forkant her.

Har jo også være snak om Markus Jensen måske var på vej videre - kan jo også være vores nye tysker kan fylde pladsen som 10'er

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tort-ob-talent

Comment

Nej forlæng nu .

Comment

Ja han er mega god. Men hvis han ikke vil forlænge må han jo bare afsted

Comment

Working...
                                X