Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg mener at vinduet altid åbner her midt juni.. Men ellers nej. Dette måtte de ikke mm de var uden kontrakt inden OB
    De må vel altid træne med ? Det eneste problem er hvis de henter en spiller på fri transfer der har kontrakt til 31/6 så skal de have lov til at træne med at den klub de kommer fra.

men købte vi en spiller fra f.eks. fck i dag så måtte han træne med i morgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Vinduet åbner på mandag ..:)
      Fair, takker.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

De må vel altid træne med ? Det eneste problem er hvis de henter en spiller på fri transfer der har kontrakt til 31/6 så skal de have lov til at træne med at den klub de kommer fra.

men købte vi en spiller fra f.eks. fck i dag så måtte han træne med i morgen.
        Når vinduet er lukket kan de vel ikke skifte før det åbner igen? I dette tilfælde på mandag?

Idk. Også lige meget. Et scenarie der ikke sker i dette tilfælde alligevel

Comment

Vi kigger også på det tyske marked:
          https://www.tv2fyn.dk/odense/her-er-...EK6RmJybX9KBNw
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            personligt har jeg ikke tillagt de gætterier på tidligere BIF-spillere meget mere end et et skuldertræk og en tanke om at det er løse gætterier for at fylde spaltepladsen ud med noget. De aner ingenting om OB og hvad der planlægges af TB og JN. DET er venstrehåndsarbejde der fra de skriverkarle der pludselig finder OB interessant efter AZs ansættelse.
            jeg tror sådan set heller ikke på dem. Men i mangel af..."bedre"?

Og mens vi befinder os i et vakuum - ingen rygter, ikke noget konkret at forholde sig til, venter bare på de går i gang med opstarten, og på at de får nogle nye spillere ind, så kan man godt lade fantasien løbe - både den ene og den anden vej. Realistisk må sæson målet vel stadig hedde overlevelse - men pga Zorningers ankomst så kan jeg da ikke lade være med at drømme om mere...det er drømmene.

"mareridtet" er så at man henter en håndfuld mere eller mindre afdankede BIF'er ind...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror sådan set heller ikke på dem. Men i mangel af..."bedre"?

Og mens vi befinder os i et vakuum - ingen rygter, ikke noget konkret at forholde sig til, venter bare på de går i gang med opstarten, og på at de får nogle nye spillere ind, så kan man godt lade fantasien løbe - både den ene og den anden vej. Realistisk må sæson målet vel stadig hedde overlevelse - men pga Zorningers ankomst så kan jeg da ikke lade være med at drømme om mere...det er drømmene.

"mareridtet" er så at man henter en håndfuld mere eller mindre afdankede BIF'er ind...
              Folk spekulere kun i gamle Brøndby spillere fordi der intet siver ud på vandrørene, så medierne begynder nu at kigge på hvad der kunne ske - fremfor hvad der er realistisk.

Selvfølgelig, er vi da ikke interreseret i Bror Blume eller nogle af de andre spilere der bliver nævnt.

Over det sidste år, er der sket en kæmpe forandring, siden Troels kom til.

Som SFÅ sagde i deres podcast i går, så er det minimalt, hvad der ryger ud af information. Martin Davidsen havde sågar oplevet andre journalister i presserummet i tirsdags til landskamp, stå og undre sig og være irretrtet over hvor lidt information man kan få ud.

Andre journalister, sagde sågar, at den danske transferhulk, Farzam Abolhosseini heller ikke får noget som helst info, fra sine kilder - han plejer ellers altid at opfange noget.

Min oplevelse er, at under Bjørn Wesstrøm, fløj det ud med information, men nu er der helt lukket af, og det er minimalt med folk der ved noget.

Det her tweet er nok mere til dem som efterspørger transferrygter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Folk spekulere kun i gamle Brøndby spillere fordi der intet siver ud på vandrørene, så medierne begynder nu at kigge på hvad der kunne ske - fremfor hvad der er realistisk.

Selvfølgelig, er vi da ikke interreseret i Bror Blume eller nogle af de andre spilere der bliver nævnt.

Over det sidste år, er der sket en kæmpe forandring, siden Troels kom til.

Som SFÅ sagde i deres podcast i går, så er det minimalt, hvad der ryger ud af information. Martin Davidsen havde sågar oplevet andre journalister i presserummet i tirsdags til landskamp, stå og undre sig og være irretrtet over hvor lidt information man kan få ud.

Andre journalister, sagde sågar, at den danske transferhulk, Farzam Abolhosseini heller ikke får noget som helst info, fra sine kilder - han plejer ellers altid at opfange noget.

Min oplevelse er, at under Bjørn Wesstrøm, fløj det ud med information, men nu er der helt lukket af, og det er minimalt med folk der ved noget.

Det her tweet er nok mere til dem som efterspørger transferrygter.
                Det er helt sikkert det der sker .. det er på sin egen måde både lidt træls og også super spændende hvad der kommer til at ske. JN/TB har helt sikkert en “kandidatliste” men de er jo også nødt til at se hvem der “bliver træt af de” og ikke kan se sig selv i de nye tider der hersker i Ådalen med AZ som træner.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg kommer lige med en tanke

William Clem er tilsyneladende sat til salg i FCK
                  https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-for-clem-salg

Jeg synes at han er interessant, men måske at det er udenfor OBs rækkevidde (han er nok ikke billig) og måske at han ikke passer ind....

Feedback?

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg synes at han er interessant, men måske at det er udenfor OBs rækkevidde (han er nok ikke billig) og måske at han ikke passer ind....

Feedback?
                    jeg tænker han er helt udenfor OBs rækkevidde. Uden at have særligt meget kendskab til ham - men var han ikke inde over, eller nævnt ifbl med landsholdet. Har spillet en del for FCK, og er et ungt talent - kan slet slet ikke se OB overhovedet skulle være på hans radar.

Eneste der kunne tale for er at han skal finde et sted hvor han får spilletid, og få "gang" i karrieren igen (åbenbart røget en del bag i køen i fck)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Feedback?
                      Der er meget større sandsynlighed for vi lander Falk end Clem.

Clem er helt ude af OBs rækkevidde. Tænker det bliver udlandet.

Tænker FCK forlanger 4-5 millioner euro for ham.

Comment

Ligner vi kan strege Duelund som er på vej til Vejle åbenbart. Så kan vi umuligt have været interesseret

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-kaempe-talent

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Duelund er også blevet kontaktet af OB, af hvad jeg hører.
                          Hvornår han blev det ved jeg ikke…
                          Heldigvis bliver det ikke til noget. Han skifter til Vejle.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ligner vi kan strege Duelund som er på vej til Vejle åbenbart. Så kan vi umuligt have været interesseret

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-kaempe-talent
                            Jeg kan godt forstå Vejle, men jeg kan også godt forstå os.

Duelund er “Pokal eller hospital”. Desuden er han på ingen måde god i pres eller genpres, hvilket bliver en ting ved os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg kan godt forstå Vejle, men jeg kan også godt forstå os.

Duelund er “Pokal eller hospital”. Desuden er han på ingen måde god i pres eller genpres, hvilket bliver en ting ved os.
                              Enig. Tænker han passer fint ind i Vejle. Meget bedre end i OB

Første træningsdag i Ådalen efter pausen glæder mig helt vildt

Comment

I mangel af rygter, har jeg bedt ChatGPT lave nogle til os.

Prompt: "Nævn 5 mandlige fodboldspillere der med en vis sandsynlighed skifter til Odense Boldklub i det kommende sommertransfervindue 2025. Tag med i betragtning at
                                - OB netop har fået Alexander Zorniger som ny træner. De kommende spillere skal passe til hans spillestil.
                                - OBs økonomiske formåen, som rangerer mellem nr 5 og 8 i Danmark.
                                - OB mangler sandsynligvis mest af alt nye spillere til midtbanen.
                                - Sportsdirektør Troels Bech vil sandsynligvis undgå lejeaftaler, så der skal findes spillere, OB realistisk set kan skrive kontrakt med.
                                "

Resultater....
                                Spiller Profil Zorniger-match? Økonomisk realistisk?
                                Christian Eriksen Top-klasse veteran (ja) Tvivlsom, men gratis
                                Mathias Greve Solid Superliga-erfaring ✅ ja Helt realistisk
                                Tobias Bech Målgivende offensiv midtbane ✅ ja Fri transfer
                                Lasse Berg Johnsen Fysisk 6’er/8’er ✅ ja Et holdbar køb
                                Tochi Chukwuani Ung offensive drivkraft ✅ ja Mulighed på fri transfer
                                ​Kan allerede nu se overskrifterne på Fyens.dk...

Comment

Working...
                                X