Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Duelund, hmm. Topniveauet behøver vi ikke diskutere, det er rigeligt fint, træls historik med skader dog.
Jeg synes ikke han lyder meget, som den type vi leder efter, når der tales om duelstyrke, hårdhed, kø’ma, løbe fyn rundt uden at trække vejret. Selvfølgelig skal der også være nogen på holdet, der kan noget med en bold og det kan Duelund.
Må sige jeg er noget i tvivl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg'
Hvis du henviser til denne artikel: https://bold.dk/snak/nyheder/r-sler-...ead_id=636562#
Vandkanden
fre 18. apr 11:28
Han skriver kontrakt med OB inden for den nærmeste fremtid.
De har været ude efter ham tidligere. Og det er ganske vist.
- Likes 2
Comment
-
Duelund har glasben, og hvis vi åbenbart kun skal have 3 flere ind antalmæssigt, så er det ekstra vigtigt at dem som skal løfte holdet, kan holde sig skadesfri. Såvidt det er muligt at undgå, med Duelund beder man nærmest om en skadet spiller. Endvidere tvivler jeg på om han løfte holdet. Så nej tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMagnus Jensen skifter angiveligt fra Lyngby til Sønderjyske. Hvordan kan de allerede handle nu? Er det ikke først d.15.06.25 vinduet åbner.
Ellers godt hentet af dem.
Comment
-
Ift Christian Eriksen, så er det egentlig ret voldsomt at Danske spil har OB som favorit til hans næste klub til odds 3,75. Ajax som tætteste konkurrent giver penge 4,25 igen. Det er for mig helt utænkeligt at Eriksen kommer til OB allerede nu og ikke først i 26 efter endt VM. Jeg kan ikke forestille mig at han sætter sit sidste år på landsholdet på spil, for at spille i OB, som alt andet lige ikke har haft den betydning i hans karriere som fx Ajax har haft.
Spændende bliver det dog at følge!
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægIft Christian Eriksen, så er det egentlig ret voldsomt at Danske spil har OB som favorit til hans næste klub til odds 3,75. Ajax som tætteste konkurrent giver penge 4,25 igen. Det er for mig helt utænkeligt at Eriksen kommer til OB allerede nu og ikke først i 26 efter endt VM. Jeg kan ikke forestille mig at han sætter sit sidste år på landsholdet på spil, for at spille i OB, som alt andet lige ikke har haft den betydning i hans karriere som fx Ajax har haft.
Når det er sagt, så må han da have en plan om at vende hjem til Odense på et tidspunkt med tanke på den bolig, han har købt. Og så har jeg også hørt noget om, at han enten har investeret eller er ved at opstarte noget virksomhed af en art her i Odense. Tag det sidste med en gran salt dog - er langt fra sikker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægIft Christian Eriksen, så er det egentlig ret voldsomt at Danske spil har OB som favorit til hans næste klub til odds 3,75. Ajax som tætteste konkurrent giver penge 4,25 igen. Det er for mig helt utænkeligt at Eriksen kommer til OB allerede nu og ikke først i 26 efter endt VM. Jeg kan ikke forestille mig at han sætter sit sidste år på landsholdet på spil, for at spille i OB, som alt andet lige ikke har haft den betydning i hans karriere som fx Ajax har haft.
- Likes 1
Comment
-
Hold op jeg glæder mig til, at der opstår nogle rygter angående spillertilgange
Jeg tror på, at vi starter den nye sæson således:
Myhra
Owusu Bürgu Gomez A.Sørensen
Trybull
Ejdum Ny tilgang
Don Luca Grot
Deruover tror jeg, at vi får en ny 6'er, som forhåbentligt kan erstatte Trybull, da han godt nok er gået langt ned i tempo på det seneste . Oveni det en kantspiller, og så er der den ubekendte omkring Luca. Men mon ikke han også ryger, så vi skal have endnu en spiller til offensiven. Forhåbentligt sker det dog efter han har banket nogle kasser ind de første kampe i sæsonen.
Jeg må også tilkende, at jeg er bekymret for det ovenstående hold. Det skal stærke forstærkninger på midtbanen og i angrebet, hvis vi skal se nogle, som kan drive holdet i superligaen. Og det er jeg i tvivl, om vi som klub kan tiltrække - nu skal der hentes fra højere hylder end Bonde og Bürgy.
Derudover er jeg bekymret over vores forsvar, som jeg synes har været hullet som en si i anden halvdel af Nordic Bet Ligaen. Særligt Bürgy har jeg været ekstremt skuffet over og Gomez er bare en ikke særlig pålidelig forsvarsspiller.
Glæder mig som sagt til at se nye spillergange og vil bakke dem, der kommer op. Men jeg må sige, at jeg også er bekymret.Last edited by Kappen1975; 28-05-2025, 11:06.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Var han ikke også ude at mane en retur til DK til jorden ifm. at det blev officielt, at hans kontrakt i United ikke ville blive forlænget.
Når det er sagt, så må han da have en plan om at vende hjem til Odense på et tidspunkt med tanke på den bolig, han har købt. Og så har jeg også hørt noget om, at han enten har investeret eller er ved at opstarte noget virksomhed af en art her i Odense. Tag det sidste med en gran salt dog - er langt fra sikker.
Børnene er skrevet op til institutioner/skoler, så de skal nok komme tilbage på et tidspunkt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægHold op jeg glæder mig til, at der opstår nogle rygter angående spillertilgange
Jeg tror på, at vi starter den nye sæson således:
Myhra
Owusu Bürgu Gomez A.Sørensen
Trybull
Ejdum Ny tilgang
Don Luca Grot
Deruover tror jeg, at vi får en ny 6'er, som forhåbentligt kan erstatte Trybull, da han godt nok er gået langt ned i tempo på det seneste . Oveni det en kantspiller, og så er der den ubekendte omkring Luca. Men mon ikke han også ryger, så vi skal have endnu en spiller til offensiven. Forhåbentligt sker det dog efter han har banket nogle kasser ind de første kampe i sæsonen.
Jeg må også tilkende, at jeg er bekymret for det ovenstående hold. Det skal stærke forstærkninger på midtbanen og i angrebet, hvis vi skal se nogle, som kan drive holdet i superligaen. Og det er jeg i tvivl, om vi som klub kan tiltrække - nu skal der hentes fra højere hylder end Bonde og Bürgy.
Derudover er jeg bekymret over vores forsvar, som jeg synes har været hullet som en si i anden halvdel af Nordic Bet Ligaen. Særligt Bürgy har jeg været ekstremt skuffet over og Gomez er bare en ikke særlig pålidelig forsvarsspiller.
Glæder mig som sagt til at se nye spillergange og vil bakke dem, der kommer op. Men jeg må sige, at jeg også er bekymret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Med SK som træner er ret overbevist at Trybull bliver første valg som 6er. Der er Trybull SK henvender sig til under kampene med anvisninger. Tror han er SKs forlængret arm på banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Med SK som træner er ret overbevist at Trybull bliver første valg som 6er. Der er Trybull SK henvender sig til under kampene med anvisninger. Tror han er SKs forlængret arm på banen.
- Likes 1
Comment
Comment