Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jep det er Mickelson - han ønsker at prøve noget nyt - men er åben for en forlængelse hvis ikke de rigtige muligheder dukker op - og dermed efter min mening ikke interessant for os - vi skal satse på spillere der VIL OB - så videre med ham. Jeg synes iøvrigt at hans fysik blev presset på defensive opgaver sidst vi var i superligaen - måske ikke så dumt med en fysisk stærkere erstatning - selvom Mickelson har gjort det virkelig godt i år.
    Hvilke spillere (med et "højt" niveau) vil reelt OB udover, at vi typisk betaler en højere løn end dem vi sammenligner os med

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Vil et forsvar bag en mindre god midtbane ikke altid blive usikkert?
      Jo den ville, og jeg tror også, at jeg er nået til den konklusion at Tom Trybull ikke er god nok til at være en stiver i et Superligakorset.

Han er en skidegod trupsspiller, og jeg ville ikke være nervøs ved at have ham som en reserve eller en type spiller man bringer i en særlig type (slås)kampe. Men som en spilfordeler, der skal skabe flow og power i spillet med bolden, ender han simpelthen alt for tit med at give sit forsvar problemer.

Når så den eneste tilbageværende spiller på midten, der har niveauet, er Ejdum, så bliver forsvaret tit udstillet.

Med Bonde og Trybull i truppen vil jeg være tilfreds med én god 6'er eller 8'er, men jeg vurderer ikke at Grubbe nogensinde bliver en startende midtbanespiller på Superliganiveau for os. Han skal have kontinuerlig spilletid på den position, og det kan vi ikke give ham. Til gengæld tror jeg, han kan blive en god og stabil SL spiller for en anden klub - Vejle, Lyngby, SJE, Fredericia. Vi har ikke tålmodigheden. Giv os Casper Nielsen eller Jacob Lungi (eller dem begge). Det ville være gøre underværker centralt i banen.

Comment

Jo enig et stykke ad vejen - men jeg synes ikke at Burgy helt har være den dirigent vi mangler - det kan skyldes sygdom m.v. i opstarten - så jeg håber stadig på ham - og så skal han nok ideelt set spilles i højre side - det var ihverfald VFF ernes erfaring. Så måske kommer det - men vi behøver en mere.
        I min verden der spiller Julius de sidste 4 her i foråret sammen med Burgi, speciel nu hvor Grot er ude, så kan SK jo så fint bruge BP der hvor han på et tidspunkt mente han er bedst.......
        derved kunne man vel også få syn på om BP vitterligt kan bruges fremme.....og har en fremtid i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jo den ville, og jeg tror også, at jeg er nået til den konklusion at Tom Trybull ikke er god nok til at være en stiver i et Superligakorset.

Han er en skidegod trupsspiller, og jeg ville ikke være nervøs ved at have ham som en reserve eller en type spiller man bringer i en særlig type (slås)kampe. Men som en spilfordeler, der skal skabe flow og power i spillet med bolden, ender han simpelthen alt for tit med at give sit forsvar problemer.

Når så den eneste tilbageværende spiller på midten, der har niveauet, er Ejdum, så bliver forsvaret tit udstillet.

Med Bonde og Trybull i truppen vil jeg være tilfreds med én god 6'er eller 8'er, men jeg vurderer ikke at Grubbe nogensinde bliver en startende midtbanespiller på Superliganiveau for os. Han skal have kontinuerlig spilletid på den position, og det kan vi ikke give ham. Til gengæld tror jeg, han kan blive en god og stabil SL spiller for en anden klub - Vejle, Lyngby, SJE, Fredericia. Vi har ikke tålmodigheden. Giv os Casper Nielsen eller Jacob Lungi (eller dem begge). Det ville være gøre underværker centralt i banen.
          Det er nu mere Grubbe jeg finder uegnet. Han er ikke god nok til 1. division, så giver det ikke meget mening at tage ham med i superligaen.

Comment

I min verden der spiller Julius de sidste 4 her i foråret sammen med Burgi, speciel nu hvor Grot er ude, så kan SK jo så fint bruge BP der hvor han på et tidspunkt mente han er bedst.......
            derved kunne man vel også få syn på om BP vitterligt kan bruges fremme.....og har en fremtid i OB.
            Mon ikke Marcus Jensen får grots plads så han kan bevise at han skal med videre :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Mon ikke Marcus Jensen får grots plads så han kan bevise at han skal med videre :)
              Markus Jensen bør spille 10er, men OB spiller den der tåbelige 433 med 3 angribere, så desværre kan jeg sålænge man gør
              det ikke se Markus i det. Men vi må håbe den nye træner kan se det.

Comment

Lungi erklærer sig åben for superligaen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Markus Jensen bør spille 10er, men OB spiller den der tåbelige 433 med 3 angribere, så desværre kan jeg sålænge man gør
                  det ikke se Markus i det. Men vi må håbe den nye træner kan se det.
                  jeg håber virkeligt ikke man indretter sit system efter en enkelt spiller.

Og har de ikke spillet 433 på akademiet?

Comment

Vi har bedre alternativer - specielt er Julius klar til at overtage for Ivancevic - jeg tænker dog vi behøver en virkelig klasseforsvarer til at styre forsvaret, måske løfter Burgy sig men det har set lidt vaklende ud hidtil - han kan så suppleres af Julius og Gomez - jeg kan desværre ikke rigtigt finde pladsen til BP selvom det er med blødende hjerte - han er en klassefyr.
                    Jeg er meget enig i at vi har brug for en ny stopper. Af den grund er jeg også tvivlende over om vi skal forlænge med Paulsen, fordi vi har tre andre

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er meget enig i at vi har brug for en ny stopper. Af den grund er jeg også tvivlende over om vi skal forlænge med Paulsen, fordi vi har tre andre
                      Enig. Der er tre udløb og Mihajlo er ikke god nok, Nico spiller en plads hvor man allerede har Owusu og McCoy, alternativ til Adam eller Owusu hvis han fastholdes på midten, hvilket jeg ikke håber og Bjørn er altså ikke god nok til SL. Det var han ikke for et år siden og et år ældre er han nok ikke blevet det. Fint med noget kulturapiller men det skal godt nok være billigt hvis han ikke går assistentvejen.
                      At Bjørn har været sæsonens bedste fortæller også noget om, at man nok bør hente to nye med Burgy, Askou, Gomez og Yaya som reserver. Måske et farvel til Gomez.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg håber virkeligt ikke man indretter sit system efter en enkelt spiller.

Og har de ikke spillet 433 på akademiet?
                        I følge strategien/TB er der en rød tråd igennem hele systemet og nu stiller du spørgsmålstegn ved det

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

I følge strategien/TB er der en rød tråd igennem hele systemet og nu stiller du spørgsmålstegn ved det
                          Problemet med det system er, at man spiller for spiller skal være meget bedre end modstanderen, det er meget forudsigeligt og giver mange
                          omstillinger imod. på et akademi kan man vel godt leve med ulemperne i dette system, men i proffessionel fodbold, hvor resultaterne er meget
                          væsentlige, der holder det bare ikke. i min trænergerning har jeg aldrig haft det ubetinget bedste materiale, men har ofte skulle lave point med
                          et materiale der er ringere end modstanderne. Situationen meget analog med den i OB når det hedder superliga. 433 er i mine øjne et håbløst system.

Comment

Problemet med det system er, at man spiller for spiller skal være meget bedre end modstanderen, det er meget forudsigeligt og giver mange
                            omstillinger imod. på et akademi kan man vel godt leve med ulemperne i dette system, men i proffessionel fodbold, hvor resultaterne er meget
                            væsentlige, der holder det bare ikke. i min trænergerning har jeg aldrig haft det ubetinget bedste materiale, men har ofte skulle lave point med
                            et materiale der er ringere end modstanderne. Situationen meget analog med den i OB når det hedder superliga. 433 er i mine øjne et håbløst system.
                            og det er en fair holdning at have. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad der er det rigtige at gøre / hvilken opstilling der er den rigtige. Jeg syntes dog at kunne huske både tiden under Kent og Alm - at det virkede ikke til vi havde spillerene der var gode nok, under Alm så vi hvad der skete da vi fik Gigovic ind i 10 kampe...pludselig var der en midtbane der var med til at løfte holdet.

Så har vi materialet til det man vil?...men man bør ikke ændre system fordi det passer lidt bedre til en enkelt akademispiller der endnu ikke har bevist sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

Han kunne da være meget interessant for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

28-04-2025, 18:31​

Comment

Working...
                                X