Der skal ikke mange forstærkninger til for at være på niveau eller lidt bedre end Aab og VB.
Hold nu op hvor er det forfærdeligt ringe fodbold
Tja, men gætter at de ikke er vores konkurrenter næste sæson...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er de nok ikke. Men selv med den trup vi har nu kunne vi jo spille lige op med dem. Bare min pointe
nu plejer vi jo netop at have det sværest mod hold der kun forsvarer sig - så tænker vi skal bruge nogle forstærkninger så vi kan lukke sådanne forsvar op. Er jo ikke et nyt fænomen - OB har spillet godt mod de bedste, men det giver sjældent point. Samtidig har vi det svært mod de "små" hold i de kampe hvor vi skal sikre os point. Det er sjovt at hive en sejr i en tæt kamp mod BIF eller spille lige op med FCK.
Men til næste sæson så håber jeg virkeligt vi begynder at vinde de kampe vi "skal" vinde.
nu plejer vi jo netop at have det sværest mod hold der kun forsvarer sig - så tænker vi skal bruge nogle forstærkninger så vi kan lukke sådanne forsvar op. Er jo ikke et nyt fænomen - OB har spillet godt mod de bedste, men det giver sjældent point. Samtidig har vi det svært mod de "små" hold i de kampe hvor vi skal sikre os point. Det er sjovt at hive en sejr i en tæt kamp mod BIF eller spille lige op med FCK.
Men til næste sæson så håber jeg virkeligt vi begynder at vinde de kampe vi "skal" vinde.
Vi formår forhåbentlig at bygge videre på vores dødboldsstyrke. Den har jo ellers været fuldstændig fraværende igennem flere år i superligaen. Det er jo virkelig et våben til de mange tætte kampe, der er i superligaen. Eksempelvis er AGF som jer ser dem oftere vindere på måltavlen end de er det bedst spillende hold. Det ville gøre vores superligaliv markant nemmere, hvis bare vi kunne formå at score 1/3 af de mål vi har lavet på dødbolde i denne sæson.
Dermed ikke sagt vi ikke skal have klare forstærkninger, for det er indiskutabelt, men at vi opretholder et fornuftigt niveau på dødbolde, kan dælme også blive vigtigt!
Har ikke set et sekund med ham i Norwich, men husker ham som god i Esbjerg. Det kunne måske godt være interessant for os. I hvert fald en position, hvor jeg synes vi bør forstærke os.
Det er ikke et decideret rygte, men har han ikke været nævnt tidligere
Fra et skriv af Leif
"En læser er kommet med et seriøst forslag til ny spiller i OB, og den er der da helt sikkert kød på. Casper Nielsen har spillet under 180 minutter i år for belgiske Club Brügge og vil med sine 30 år have stor international erfaring, som han kunne bruge, hvis sportsdirektør Troels Bech vil have den tidligere OB'er og Esbjerg-spiller hjem til Ådalen. Det vil være en stærk mand at have i Superligaen. Casper Nielsen var for få år siden inde omkring landsholdet."
Det er ikke et decideret rygte, men har han ikke været nævnt tidligere
Fra et skriv af Leif
"En læser er kommet med et seriøst forslag til ny spiller i OB, og den er der da helt sikkert kød på. Casper Nielsen har spillet under 180 minutter i år for belgiske Club Brügge og vil med sine 30 år have stor international erfaring, som han kunne bruge, hvis sportsdirektør Troels Bech vil have den tidligere OB'er og Esbjerg-spiller hjem til Ådalen. Det vil være en stærk mand at have i Superligaen. Casper Nielsen var for få år siden inde omkring landsholdet."
Så ville man være lidt mere rolig på vej ind i superligaen
Falk er dyr, 33 år og meget skadet - det bliver et klart nej tak herfra med mindre han ønsker at spille billigt for gammelt venskabs skyld - og med 2 år tilbage af en efter sigende guldrandet FCK kontrakt - vil jeg være meget ked af at se os hente ham hjem til Odense ( og er Odense og OB efterhånden hjem for Falk ?)
Comment