Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Håber ikke han kommer til OB. Han er dyr og ofte skadet. Uden salgs potentiale og ligner en der har toppet.
    Desuden har jeg svært ved at se hvor han skal spille i 4-3-3 systemet. Og hvis vi spiller 4-4-2 vil jeg 100 gange hellere spille Ejdum på den plads som nok er deres foretrukkende position på 10`eren

Kæmpe nej tak
    Et tidligere stort talent som har en kraftigt nedadgående kurve, allerede i 20'erne. Jeg kunne godt tvivle på hvor stor hans motivation er. Jeg synes også vi skal holde os langt væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men det bliver nok svært at hente “proven quality” uden de er et par år oppe i alderen aka begrænset videresalgspotentiale.

Mit take er at 1. holdet fremadrettet kommer til at bestå af egne talenter der fortrinsvis skal skydes afsted eller måske ikke er helt gode nok til det og dermed bliver kulturspillere og reelt kun bliver suppleret med “stivere” til talenterne aka lidt mere erfarne spillere.

Det er måske ikke Duelund men tror det bliver svært at hente så unge spillere til OB der ikke skal holde egne talenter tilbage og stadig kunne sælges videre ..
      Grot er jo et glimrende eksempel på at OB godt kan hente en oppe i 20`erne med høj kvalitet. Men han har heller ikke den store skades historik.
      Duelund lugter langt væk af et flop

Comment

Grot er jo et glimrende eksempel på at OB godt kan hente en oppe i 20`erne med høj kvalitet. Men han har heller ikke den store skades historik.
        Det var nu også det jeg mente .. Grot, Bonde og Burgy er alle på den anden side af 25 så der er vel begrænset med videresalgspotentiale i forhold til hvad de er værd for holdet .. Adam er så kun 24 ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det var nu også det jeg mente .. Grot, Bonde og Burgy er alle på den anden side af 25 så der er vel begrænset med videresalgspotentiale i forhold til hvad de er værd for holdet .. Adam er så kun 24 ..
          Historien har vist os at de store salg skal komme fra akademi spillere og dem der skal være stivere i korsettet skal komme udefra. Alle behøver ikke at have videresalgs potentiale i en start 11. Generelt set har Nagel ramt mere eller mindre rigtigt på alt siden han er kommet til. Meget imponerende. Gomez har nok været den eneste misser indtil videre. Men vi må se om de ikke får det løst på en eller anden måde

Comment

Grot er et glimrende eksempel på, hvor tilfældigt det hele er, og hvor hurtigt man glemmer.

Grot kom fra et mislykket udlandsophold i en ikke ret profileret liga, hvor han ikke havde spillet et eneste kamp i mange, mange måneder. Det er vel definitionen på en lottpokupon. På mange måder mener jeg, man kan sidestille købet af Grot med købet af Buya Turay. En spiller der har “top” præsteret i en skandinavisk liga, ryger til en obskur udenlands-liga og kommer til os som rejsende i fodbold. Forskellen er jo så deres respektive output og indstilling.

Hvis jeg gik tilbage og kiggede i arkiverne mindes jeg også, at store dele af Forum havde mere end blot et par betænkeligheder ved at signe Grot.

Det gik godt, og hurra for det.

men det kunne ligeså let have været et flop vi skosede TB for og brugte som eksemplet på den ledelsesmæssige inkompetence i Ådalen.

Comment

Grot Kampe 221 Mål 44 Assist 11

Duelund Kampe 228 Mål 37 Assist 24

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Grot er et glimrende eksempel på, hvor tilfældigt det hele er, og hvor hurtigt man glemmer.

Grot kom fra et mislykket udlandsophold i en ikke ret profileret liga, hvor han ikke havde spillet et eneste kamp i mange, mange måneder. Det er vel definitionen på en lottpokupon. På mange måder mener jeg, man kan sidestille købet af Grot med købet af Buya Turay. En spiller der har “top” præsteret i en skandinavisk liga, ryger til en obskur udenlands-liga og kommer til os som rejsende i fodbold. Forskellen er jo så deres respektive output og indstilling.

Hvis jeg gik tilbage og kiggede i arkiverne mindes jeg også, at store dele af Forum havde mere end blot et par betænkeligheder ved at signe Grot.

Det gik godt, og hurra for det.

men det kunne ligeså let have været et flop vi skosede TB for og brugte som eksemplet på den ledelsesmæssige inkompetence i Ådalen.
                Helt at sidestille det med købet af Buya kan jeg ikke helt købe ind på. Nagel og TB har haft en helt anden insiderviden omkring Grot, til at samle kendskab til hans personlighed, da vi har to af hans gamle holdkammerater fra Viborg-tiden i truppen. Den indgangsvinkel havde man slet ikke omkring Buya, som ikke blot spillemæssigt havde haft det svært længe, men også bøvlede med et privatliv, hvor han havde boet langt fra konen i en længere periode.
                Troels og Nagel har haft nemme kanaler til at dykke det spadestik dybere i scoutingen af Grot, og det virker til at have båret frugt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Grot Kampe 221 Mål 44 Assist 11

Duelund Kampe 228 Mål 37 Assist 24
                  Forskellen på de to er vel at Duelunds gode præstationer ligger noget længere tilbage. Hans præstationer i starten af 20erne er ikke så relevante længere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Forskellen på de to er vel at Duelunds gode præstationer ligger noget længere tilbage. Hans præstationer i starten af 20erne er ikke så relevante længere.
                    Der går sjældent røg af en brand uden ild.

Comment

Nogen der kan referere? https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-om-fremtiden

Comment

Grots præstationer de senere år er da heller ikke prangende eller rettere hele hans karriere. Har vel kun haft en god sæson i VFF.

https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Meget af artiklen handler om Jimmis karriere.

Ellers er hovedpunkterne
                          • De ønsker en smal trup med kort vej til spilletid
                          • Jimmi bruger sin erfaring som agent
                          • Basen skal have et skandinavisk aftryk (ser på kendte spillere i Skandinavien)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Grots præstationer de senere år er da heller ikke prangende eller rettere hele hans karriere. Har vel kun haft en god sæson i VFF.

https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517
                            Ja Grot var god i Viborg, hvilket var derfor han blev solgt. Det skifte mislykkedes tydeligvis.
                            Men Duelund har jo tydeligvis også kun været god i Midtjylland. Han har ikke været fast starter for en klub siden. Det er alt for længe siden, til at jeg synes OB skal tage den chance.

Comment

Ja Grot var god i Viborg, hvilket var derfor han blev solgt. Det skifte mislykkedes tydeligvis.
                              Men Duelund har jo tydeligvis også kun været god i Midtjylland. Han har ikke været fast starter for en klub siden. Det er alt for længe siden, til at jeg synes OB skal tage den chance.
                              Det er egentligt ikke Duelunds niveau, men snare hans skadeshistorik jeg er bekymret for. Men ser ham ellers som en forstærkning, som vi har mulighed for at hente i vores situation/position.

Comment

Er der nogen som har bold plus, som vil beskrive indholdet af denne artikel https://bold.dk/fodbold/nyheder/nye-...r-om-fremtiden i såfald mange tak på forhånd.

Comment

Working...
                                X