Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men det bliver nok svært at hente “proven quality” uden de er et par år oppe i alderen aka begrænset videresalgspotentiale.
Mit take er at 1. holdet fremadrettet kommer til at bestå af egne talenter der fortrinsvis skal skydes afsted eller måske ikke er helt gode nok til det og dermed bliver kulturspillere og reelt kun bliver suppleret med “stivere” til talenterne aka lidt mere erfarne spillere.
Det er måske ikke Duelund men tror det bliver svært at hente så unge spillere til OB der ikke skal holde egne talenter tilbage og stadig kunne sælges videre ..
Duelund lugter langt væk af et flop
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Grot er jo et glimrende eksempel på at OB godt kan hente en oppe i 20`erne med høj kvalitet. Men han har heller ikke den store skades historik.
Duelund lugter langt væk af et flop"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det var nu også det jeg mente .. Grot, Bonde og Burgy er alle på den anden side af 25 så der er vel begrænset med videresalgspotentiale i forhold til hvad de er værd for holdet .. Adam er så kun 24 ..
Comment
-
Grot er jo et glimrende eksempel på at OB godt kan hente en oppe i 20`erne med høj kvalitet. Men han har heller ikke den store skades historik.
Grot kom fra et mislykket udlandsophold i en ikke ret profileret liga, hvor han ikke havde spillet et eneste kamp i mange, mange måneder. Det er vel definitionen på en lottpokupon. På mange måder mener jeg, man kan sidestille købet af Grot med købet af Buya Turay. En spiller der har “top” præsteret i en skandinavisk liga, ryger til en obskur udenlands-liga og kommer til os som rejsende i fodbold. Forskellen er jo så deres respektive output og indstilling.
Hvis jeg gik tilbage og kiggede i arkiverne mindes jeg også, at store dele af Forum havde mere end blot et par betænkeligheder ved at signe Grot.
Det gik godt, og hurra for det.
men det kunne ligeså let have været et flop vi skosede TB for og brugte som eksemplet på den ledelsesmæssige inkompetence i Ådalen.
Comment
-
Duelund Kampe 228 Mål 37 Assist 24
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Grot er et glimrende eksempel på, hvor tilfældigt det hele er, og hvor hurtigt man glemmer.
Grot kom fra et mislykket udlandsophold i en ikke ret profileret liga, hvor han ikke havde spillet et eneste kamp i mange, mange måneder. Det er vel definitionen på en lottpokupon. På mange måder mener jeg, man kan sidestille købet af Grot med købet af Buya Turay. En spiller der har “top” præsteret i en skandinavisk liga, ryger til en obskur udenlands-liga og kommer til os som rejsende i fodbold. Forskellen er jo så deres respektive output og indstilling.
Hvis jeg gik tilbage og kiggede i arkiverne mindes jeg også, at store dele af Forum havde mere end blot et par betænkeligheder ved at signe Grot.
Det gik godt, og hurra for det.
men det kunne ligeså let have været et flop vi skosede TB for og brugte som eksemplet på den ledelsesmæssige inkompetence i Ådalen.
Troels og Nagel har haft nemme kanaler til at dykke det spadestik dybere i scoutingen af Grot, og det virker til at have båret frugt
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Forskellen på de to er vel at Duelunds gode præstationer ligger noget længere tilbage. Hans præstationer i starten af 20erne er ikke så relevante længere.
https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægNogen der kan referere? https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-om-fremtiden
Meget af artiklen handler om Jimmis karriere.
Ellers er hovedpunkterne- De ønsker en smal trup med kort vej til spilletid
- Jimmi bruger sin erfaring som agent
- Basen skal have et skandinavisk aftryk (ser på kendte spillere i Skandinavien)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Grots præstationer de senere år er da heller ikke prangende eller rettere hele hans karriere. Har vel kun haft en god sæson i VFF.
https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517
Men Duelund har jo tydeligvis også kun været god i Midtjylland. Han har ikke været fast starter for en klub siden. Det er alt for længe siden, til at jeg synes OB skal tage den chance.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Ja Grot var god i Viborg, hvilket var derfor han blev solgt. Det skifte mislykkedes tydeligvis.
Men Duelund har jo tydeligvis også kun været god i Midtjylland. Han har ikke været fast starter for en klub siden. Det er alt for længe siden, til at jeg synes OB skal tage den chance.
- Likes 1
Comment
-
Er der nogen som har bold plus, som vil beskrive indholdet af denne artikel https://bold.dk/fodbold/nyheder/nye-...r-om-fremtiden i såfald mange tak på forhånd.
- Likes 1
Comment
Comment