Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er ret sikker på der er en spiller på vej ind
    Ikke før til sommer tænker jeg. Tror du vi henter en kontraktfri?

TB siger jo ifm denne handel at nu kan akademi spillere komme endnu tættere på

Comment

jeg er ret sikker på der er en spiller på vej ind
      Jeg synes også det lugter i den retning.
      Jay Roy Groot er mit gæt

Comment

kontrakfri, angriber med kendskab til den danske liga - kender måske et par af de tidligere viborg spillere vi har i truppen

Comment

kontrakfri, angriber med kendskab til den danske liga - kender måske et par af de tidligere viborg spillere vi har i truppen
          Synes han har været bragt op som en ønskespiller af mange. Må indrømme jeg ikke er spor overbevist. Han havde en halvsæson der i Viborg, hvor han var virkelig god. Men inden da var han ikke så imponerende. Og det et vist gået helt i stå for ham siden. I mine øjne ligner det mere han bare overpræsterede i den sæson der. Kunne godt frygte han kommer ind som en ny Zohore, hvis det sker.
          Last edited by Agbre; 03-03-2025, 17:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg synes også det lugter i den retning.
            Jay Roy Groot er mit gæt
            Den tror jeg slet ikke på. Vi henter ikke flere spillere før vinduet åbner igen

Edit… Anything can happen. Så lad os se
            Last edited by fmprOB; 03-03-2025, 17:34.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Synes han har været bragt op som en ønskespiller af mange. Må indrømme jeg ikke er spor overbevist. Han havde en halvsæson der i Viborg, hvor han var virkelig god. Men inden da var han ikke så imponerende. Og det et vist gået helt i stå for ham siden. I mine øjne ligner det mere han bare overpræsterede i den sæson der. Kunne godt frygte han kommer ind som en ny Zohore, hvis det sker.
              Så meget kender jeg ikke til manden. Men tænker det han har spillet i DK, og går kontrkatfri har skubbet ham ret højt op af listen for mange.

Tænker det vil være fint at kunne bruge foråret til at spille ham i form. Og skulle interessen for Luca blive så stor at man sælger - så står man ikke med et akut behov for en afløser (selv om der jo nok skal hentes et par angribere ind - selv hvis Luca bliver)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Næ man manden siger jo han er tilfreds med truppen hver gang han bliver spurgt. Hvis vi havde haft en rigtig træner med ambitioner så havde han råbt og skreget i medierne for at få forstærkninger men Søren siger han er tilfreds.
                Enig. Men det er jo den slags trænere som oftest er i OB. Jeg tror ikke Thorborg vil ansætte en type som David Nielsen, zorninger
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Så meget kender jeg ikke til manden. Men tænker det han har spillet i DK, og går kontrkatfri har skubbet ham ret højt op af listen for mange.

Tænker det vil være fint at kunne bruge foråret til at spille ham i form. Og skulle interessen for Luca blive så stor at man sælger - så står man ikke med et akut behov for en afløser (selv om der jo nok skal hentes et par angribere ind - selv hvis Luca bliver)
                  Men ved du noget? Eller er det bare et gæt ?

Comment

Han har efter forlydende ikke spillet meget i den seneste sæson og er nu uden kontrakt efter et godt langt vindue. Han kan næppe være i form tilstrækkelig form til at kunne være en overvejelse værd som substitut for hverken Luca eller BP .. jeg tror ikke på det

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Han har efter forlydende ikke spillet meget i den seneste sæson og er nu uden kontrakt efter et godt langt vindue. Han kan næppe være i form tilstrækkelig form til at kunne være en overvejelse værd som substitut for hverken Luca eller BP .. jeg tror ikke på det
                      Vi har 2 kampe også 14 dages pause inden oprykningsspillet der burde være tid nok til at komme o form :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Vi har 2 kampe også 14 dages pause inden oprykningsspillet der burde være tid nok til at komme o form :)
                        Og ingen siger jo han SKAL være klar til kamp 1 i oprykningspillet.

En klar forstærkning, hvis det sker.

Dog kan jeg ikke finde ud af om det bare er gætterier, eller om det er noget ved det?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Og ingen siger jo han SKAL være klar til kamp 1 i oprykningspillet.

En klar forstærkning, hvis det sker.

Dog kan jeg ikke finde ud af om det bare er gætterier, eller om det er noget ved det?
                          Jeg ved i hvert fald ingen ting.

Comment

Slet
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Hvis vi for en gangs skyld skal prøve at have noget synergi i truppen, så er sådan en spiller i min verden skræddersyet til at træde til, den dag man vælger at Luca sælges. Han har i min verden mange af de samme kvaliteter. Han har fysikken, kan positionere sig i feltet, fornuftig fart til at løbe dybt, god på låget.
                              Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Hvis vi for en gangs skyld skal prøve at have noget synergi i truppen, så er sådan en spiller i min verden skræddersyet til at træde til, den dag man vælger at Luca sælges. Han har i min verden mange af de samme kvaliteter. Han har fysikken, kan positionere sig i feltet, fornuftig fart til at løbe dybt, god på låget.
                                Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.
                                Klubben har valgt at satse mere "japansk", så der er kun brasilanske Diego tilbage. De har sagt farvel til seks andre udlændinge. Tror klubben følte at de "dyre" udlændinge ikke levede op til forventningerne samt at man nu kun må have fem i truppen (hvor denne ene skal være fra Asien).
                                Last edited by Online; 04-03-2025, 04:30.

Comment

Working...
                                X