Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Identitetsprojektet: Midtvejsstatus
Collapse
X
-
https://fyens.dk/sport/erik-var-med-...jertet-hos-jer
Er det den her identitet TB ønsker? Hvor faen blev sammenhængskraften af her?
Synes det er pinligt.
- Likes 2
Comment
-
Du må spørge Jack Jørgensen og Troels Bech - de er så glade for floskler om kultur, identitet og blah blah blah.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/sport/erik-var-med-...jertet-hos-jer
Synes det er pinligt.
OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 2
Comment
-
At give plads til nye er også sammenhængskraft.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://fyens.dk/sport/erik-var-med-...jertet-hos-jer
Synes det er pinligt.
Hvem skal blive ved med at stå udenfor døren, kan man også spørge?
25 års VIP og fortsat adgang til kampene er sgu meget flot.
Med det sagt, så håber jeg, at man med det nye/ombyggede stadion er OBS på udfordringen med VIP faciliteterne.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Vi har Identitetsmøde om 3 uger ca. så er jeg helt sikker på at denne bliver vendt.
Ellers må jeg bringe den op hvis det ligger nogen på sinde?? Er der nogen der vil have det bragt op?
Jeg er pt fansnes talerør på sådanne spørgsmål. Jeg tror der er “valg” om nogle måneder for det ikke er den/de samme der sidder der i årevis.
Så tror umiddelbart at jeg er på valg hvis der kan findes en kyndig afløser. Så hvis nogle kunne finde interesse i sådan et arbejde kan de kontakte mig på PB
- Likes 1
Comment
-
Jeg synes bare jeg har oplevet sådanne tilfælde med jævne mellemrum gennem årene. Sponsorer, tidligere spillere, trænere og personale.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
At give plads til nye er også sammenhængskraft.
Hvem skal blive ved med at stå udenfor døren, kan man også spørge?
25 års VIP og fortsat adgang til kampene er sgu meget flot.
Med det sagt, så håber jeg, at man med det nye/ombyggede stadion er OBS på udfordringen med VIP faciliteterne.
Det er nu et kedeligt tilfælde.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kan ikke læse artiklen, kan der gengives overordnet hvad der står?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg synes bare jeg har oplevet sådanne tilfælde med jævne mellemrum gennem årene. Sponsorer, tidligere spillere, trænere og personale.
Det er nu et kedeligt tilfælde.
Man skal passe på med at tro man forstår en hel artikel ud fra overskriften, men det ser ud til (uden at have læst den), at det er en sponser der har hjulpet OB for 25 år siden og solgt sin virksomhed for 15 år siden og derved ikke længere har to gratis VIP billetter.
Hvis det er tilfældet, så synes jeg da det er helt rimeligt.
- Likes 2
Comment
-
Det er de aktionærer som spyttede penge i kassen og reddede OB for 25 år siden som nu ikke længere har VIP adgang, deres ejerandel er over årene blevet udhulet af NT investeringer i klubben. De har fået et tilbud om at købe adgang for 30.000 pr adgang pr sæson.
jeg synes at det er usselt! Der er tale om en gruppe på 15-18 stykker som for de flestes vedkommende i dag er pensionister. De reddede klubben fra konkurs for helvede. Uden dem ingen klub, men det betyder åbenbart ikke noget i dag.
- Likes 3
Comment
-
Jeg synes absolut det bør tages op - det er beskæmmende for vores smukke striwer, at der igen er sådan en smålig sag som denne - uagtet at det er mange år siden har Paven152 helt klart helt ret i at der ingen klub var uden dem.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi har Identitetsmøde om 3 uger ca. så er jeg helt sikker på at denne bliver vendt.
Ellers må jeg bringe den op hvis det ligger nogen på sinde?? Er der nogen der vil have det bragt op?
Jeg er pt fansnes talerør på sådanne spørgsmål. Jeg tror der er “valg” om nogle måneder for det ikke er den/de samme der sidder der i årevis.
Så tror umiddelbart at jeg er på valg hvis der kan findes en kyndig afløser. Så hvis nogle kunne finde interesse i sådan et arbejde kan de kontakte mig på PB
- Likes 3
Comment
-
Udefra ser det ud som toppen af smålighed. Vi hører det bare den ene gang efter den anden.Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlægDet er de aktionærer som spyttede penge i kassen og reddede OB for 25 år siden som nu ikke længere har VIP adgang, deres ejerandel er over årene blevet udhulet af NT investeringer i klubben. De har fået et tilbud om at købe adgang for 30.000 pr adgang pr sæson.
jeg synes at det er usselt! Der er tale om en gruppe på 15-18 stykker som for de flestes vedkommende i dag er pensionister. De reddede klubben fra konkurs for helvede. Uden dem ingen klub, men det betyder åbenbart ikke noget i dag.
OB er sgu nogen gange for fattige.
- Likes 1
Comment
-
Du er ikke den eneste der har rettet henvendelse. Jeg bringer det opOprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
Jeg synes absolut det bør tages op - det er beskæmmende for vores smukke striwer, at der igen er sådan en smålig sag som denne - uagtet at det er mange år siden har Paven152 helt klart helt ret i at der ingen klub var uden dem.
Comment
Comment