Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://ob.dk/nyheder/2025/december/...dense-boldklub

Comment

https://fyens.dk/sport/erik-var-med-...jertet-hos-jer

Er det den her identitet TB ønsker? Hvor faen blev sammenhængskraften af her?

Synes det er pinligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Synes det er pinligt.
        Du må spørge Jack Jørgensen og Troels Bech - de er så glade for floskler om kultur, identitet og blah blah blah.
        OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Synes det er pinligt.
          At give plads til nye er også sammenhængskraft.
          Hvem skal blive ved med at stå udenfor døren, kan man også spørge?

25 års VIP og fortsat adgang til kampene er sgu meget flot.

Med det sagt, så håber jeg, at man med det nye/ombyggede stadion er OBS på udfordringen med VIP faciliteterne.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi har Identitetsmøde om 3 uger ca. så er jeg helt sikker på at denne bliver vendt.

Ellers må jeg bringe den op hvis det ligger nogen på sinde?? Er der nogen der vil have det bragt op?

Jeg er pt fansnes talerør på sådanne spørgsmål. Jeg tror der er “valg” om nogle måneder for det ikke er den/de samme der sidder der i årevis.
            Så tror umiddelbart at jeg er på valg hvis der kan findes en kyndig afløser. Så hvis nogle kunne finde interesse i sådan et arbejde kan de kontakte mig på PB

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

At give plads til nye er også sammenhængskraft.
              Hvem skal blive ved med at stå udenfor døren, kan man også spørge?

25 års VIP og fortsat adgang til kampene er sgu meget flot.

Med det sagt, så håber jeg, at man med det nye/ombyggede stadion er OBS på udfordringen med VIP faciliteterne.
              Jeg synes bare jeg har oplevet sådanne tilfælde med jævne mellemrum gennem årene. Sponsorer, tidligere spillere, trænere og personale.

Det er nu et kedeligt tilfælde.

Comment

Jeg synes bare jeg har oplevet sådanne tilfælde med jævne mellemrum gennem årene. Sponsorer, tidligere spillere, trænere og personale.

Det er nu et kedeligt tilfælde.
                Jeg kan ikke læse artiklen, kan der gengives overordnet hvad der står?
                Man skal passe på med at tro man forstår en hel artikel ud fra overskriften, men det ser ud til (uden at have læst den), at det er en sponser der har hjulpet OB for 25 år siden og solgt sin virksomhed for 15 år siden og derved ikke længere har to gratis VIP billetter.
                Hvis det er tilfældet, så synes jeg da det er helt rimeligt.

Comment

Det er de aktionærer som spyttede penge i kassen og reddede OB for 25 år siden som nu ikke længere har VIP adgang, deres ejerandel er over årene blevet udhulet af NT investeringer i klubben. De har fået et tilbud om at købe adgang for 30.000 pr adgang pr sæson.

jeg synes at det er usselt! Der er tale om en gruppe på 15-18 stykker som for de flestes vedkommende i dag er pensionister. De reddede klubben fra konkurs for helvede. Uden dem ingen klub, men det betyder åbenbart ikke noget i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi har Identitetsmøde om 3 uger ca. så er jeg helt sikker på at denne bliver vendt.

Ellers må jeg bringe den op hvis det ligger nogen på sinde?? Er der nogen der vil have det bragt op?

Jeg er pt fansnes talerør på sådanne spørgsmål. Jeg tror der er “valg” om nogle måneder for det ikke er den/de samme der sidder der i årevis.
                    Så tror umiddelbart at jeg er på valg hvis der kan findes en kyndig afløser. Så hvis nogle kunne finde interesse i sådan et arbejde kan de kontakte mig på PB
                    Jeg synes absolut det bør tages op - det er beskæmmende for vores smukke striwer, at der igen er sådan en smålig sag som denne - uagtet at det er mange år siden har Paven152 helt klart helt ret i at der ingen klub var uden dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                      Det er de aktionærer som spyttede penge i kassen og reddede OB for 25 år siden som nu ikke længere har VIP adgang, deres ejerandel er over årene blevet udhulet af NT investeringer i klubben. De har fået et tilbud om at købe adgang for 30.000 pr adgang pr sæson.

jeg synes at det er usselt! Der er tale om en gruppe på 15-18 stykker som for de flestes vedkommende i dag er pensionister. De reddede klubben fra konkurs for helvede. Uden dem ingen klub, men det betyder åbenbart ikke noget i dag.
                      Udefra ser det ud som toppen af smålighed. Vi hører det bare den ene gang efter den anden.
                      OB er sgu nogen gange for fattige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

Jeg synes absolut det bør tages op - det er beskæmmende for vores smukke striwer, at der igen er sådan en smålig sag som denne - uagtet at det er mange år siden har Paven152 helt klart helt ret i at der ingen klub var uden dem.
                        Du er ikke den eneste der har rettet henvendelse. Jeg bringer det op

Comment

Working...
                        X