Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Har hørt nyeste afsnit af SFÅ. Er rystet over de valg OB har taget i forhold til fans.
    Hvis det er den identitet de ønsker i klubben siger jeg tak for kaffe. Håber de kommer til fornuft ellers skyder de sig selv i foden.
    Jeg var faktisk ikke klar over de ting her. Og jeg sidder med i følgegruppen i projektet. Det har på intet tidspunkt været oppe at vende som jeg husker det.
    Men ser frem til afsluttende møde her i Maj og håber på at det bliver adresseret. Parsum sidder også med. Ligesom nogle af de stemnings skabende også gør

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Har hørt nyeste afsnit af SFÅ. Er rystet over de valg OB har taget i forhold til fans.
    Hvis det er den identitet de ønsker i klubben siger jeg tak for kaffe. Håber de kommer til fornuft ellers skyder de sig selv i foden.
    Hvad blev sagt der?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Hvis du har nogle forslag til, hvad du mener OB bør gøre anderledes, er du velkommen til at skrive det, bare du lige husker, at det skal handle om identitet og ikke strategi.
    Det var mest bare et referat fra aftenen jeg tænkte på. Hørte SFÅ hvor de nævnte forskellige temaer men talte mest om NT og jeg syntes at det meste der er kommet frem fra aftenen er omkring ham.
    Det er min opfattelse at det også handlede om mere end fanNiels og ejerNiels ..

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Lyder fint men men som du skriver “nogle handlinger”’ har ikke været så konkret men det glæder jeg mig til.
    Hvis du har nogle forslag til, hvad du mener OB bør gøre anderledes, er du velkommen til at skrive det, bare du lige husker, at det skal handle om identitet og ikke strategi.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Det synes jeg nu vi har forsøgt at sige så klart vi kan.

Processen munder ud i en identitetstekst og nogle handlinger, der skal bidrage sikre at identiteten kan leve.

Derudover ser vi ind i muligheden for en hjemmeside og hvordan vi kan aktivere de artefakter, der er blevet bragt ind undervejs :-)
    Lyder fint men men som du skriver “nogle handlinger”’ har ikke været så konkret men det glæder jeg mig til.

Leave a comment:

• B(ob)
    replied

Så der kommer et færdigt produkt vi kan kigge på .. det syntes jeg har været uklart ..
    Det synes jeg nu vi har forsøgt at sige så klart vi kan.

Processen munder ud i en identitetstekst og nogle handlinger, der skal bidrage sikre at identiteten kan leve.

Derudover ser vi ind i muligheden for en hjemmeside og hvordan vi kan aktivere de artefakter, der er blevet bragt ind undervejs :-)

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
    Så der kommer et færdigt produkt vi kan kigge på .. det syntes jeg har været uklart ..

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    En lille smule her:
    https://campo.dk/2025/03/31/ob-ejer-...igt-mange-aar/

Leave a comment:

• SU1978
    replied

Syntes bare at SFÅ netop lister en række emner om men ikke berører dem alle ligesom der ikke er lavet et referat af aftenen overhovedet.
    Håber at SFÅ laver en decideret opfølgning på det i deres Identitetsserie og ikke bare denne 1. indtryksepisode.
    Prøv at skriv til Martin, eller skriv på SFÅs FB side.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Mit bedste bud er at høre SFÅ-afsnittet, der blev optaget umiddelbart efter arrangementet. For mig at se samler de godt op på aftenen, selvom det selvfølgelig er svært at komme i detaljer.

Bemærk i øvrigt, at der nu er kommet spørgeskema ud om projektet, som vi rigtig gerne vil have svar på. Vi HÅBER OB også vil sprede det på SoMe og mail.
    Syntes bare at SFÅ netop lister en række emner om men ikke berører dem alle ligesom der ikke er lavet et referat af aftenen overhovedet.
    Håber at SFÅ laver en decideret opfølgning på det i deres Identitetsserie og ikke bare denne 1. indtryksepisode.

Leave a comment:

• Ruben
    replied

?
    Identitet.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Som Bob har gjort opmærksom på, er der et spørgeskema som I meget gerne må besvare: https://ob.dk/nyheder/2025/marts/vi-...-i-identitetob

Deadline er allerede den 4. april, så husk at få det gjort, på forhånd mange tak

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Mit bedste bud er at høre SFÅ-afsnittet, der blev optaget umiddelbart efter arrangementet. For mig at se samler de godt op på aftenen, selvom det selvfølgelig er svært at komme i detaljer.

Bemærk i øvrigt, at der nu er kommet spørgeskema ud om projektet, som vi rigtig gerne vil have svar på. Vi HÅBER OB også vil sprede det på SoMe og mail.
    Projektet IdentitetOB, der løber i sæsonen 2024-2025, har til formål at definere OB's identitet som grundlag for fremtidig succes og et stærkere fællesskab. OB og klubbens fanpanel inviterer nu alle i fællesskabet til at deltage i en proces, der skal sikre, at klubben er på rette vej mod en klar og fælles identitet.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Problemet er vel det er svært uhåndgribeligt at sætte ord på. Identitet? Kan man overhovedet komme med en færdig facitliste på det?
    Det kan vel være individuelt fra person til person.
    Men der kunne godt være mere end et par min. video fra OB .. referat fra aftenen, SFÅ, Fyens eller andre der kom med noget …

Leave a comment:

Working...
X