Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
I postkort podcast sagde Martin D at Don D, Selven, Bürgy og Askou alle var syge. Bürgy havde været syg en del dage dernede sagde han."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Må håbe på at de snart bliver raske men kommer næppe på 100% kampklare og med Luca og Trybull på skånekost og Bjørn ude med karantæne starter holdet noget decimeret ..
Bürgy og Sørensen er dog en stor bet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Som jeg forstår træningslejren, har det været et intensivt program. Mon ikke at Trybull og Lucas skånekost skal ses i relation til dét program. Kampklare skal de nok være.
Bürgy og Sørensen er dog en stor bet.
Det eneste der piner mig er Owusu og Grubbe som 8`er par. Puhh det kan blive noget rod
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tænker også helt bestemt at Luca,Trybull og Bürgy starter på fredag. Adam venter man måske lidt med. Man har store forventninger til MM så det går vel nok
Det eneste der piner mig er Owusu og Grubbe som 8`er par. Puhh det kan blive noget rod
Comment
-
Jeg tænker også helt bestemt at Luca,Trybull og Bürgy starter på fredag. Adam venter man måske lidt med. Man har store forventninger til MM så det går vel nok
De er uden tvivl stærkere defensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Vi stiller op med 3 offensive spiller og 8 defensive det er faktisk ret bekymrende. Også frygter jeg lidt Don d. Laver han er Sven i dette forår han vil jo tydeligt meget heller være alle andre steder end her.
I øvrigt hentede kriseramte Braunschweig to sejre i de sidste to runder hvor Köhler var helt ude i første kamp med karantæne og fik kun 5 minutter til sidst i anden... håber de trækker de rigtige beslutninger i Braunschweig og han får splinter på røven."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kan William Martin ikke spille en 8er? Eller vurderes de 2 andre som bedre nu og her, og på længere sigt?
De er uden tvivl stærkere defensivt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Og angriber på u17 hvor han smadrede ligaen med 38 mål.. hvorfor er det præcis at man vil have sådan en spiller der tilmed stadig er ganske klejn så langt tilbage på banen?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
Comment