Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ham burde man kunne erstatte med en bedre til sommer.
    Du har høje forventninger. Husk de gode spillere ikke vil til OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du har høje forventninger. Husk de gode spillere ikke vil til OB.
      Hvad fanden sker der? Er der ingen herinde der kan holde koncentrationen i 2 min?

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Manneh fik debut i Skotland idag. han nåede 13 min på banen så fik han rødt kort. ham skal de nok blive glade for.
        har lige set den - det var gult kort nr 2 - og det var godt nok til den bløde side...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har de sagt en årsag? Syg?
          I postkort podcast sagde Martin D at Don D, Selven, Bürgy og Askou alle var syge. Bürgy havde været syg en del dage dernede sagde han.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

I postkort podcast sagde Martin D at Don D, Selven, Bürgy og Askou alle var syge. Bürgy havde været syg en del dage dernede sagde han.
            Må håbe på at de snart bliver raske men kommer næppe på 100% kampklare og med Luca og Trybull på skånekost og Bjørn ude med karantæne starter holdet noget decimeret ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Må håbe på at de snart bliver raske men kommer næppe på 100% kampklare og med Luca og Trybull på skånekost og Bjørn ude med karantæne starter holdet noget decimeret ..
              Som jeg forstår træningslejren, har det været et intensivt program. Mon ikke at Trybull og Lucas skånekost skal ses i relation til dét program. Kampklare skal de nok være.

Bürgy og Sørensen er dog en stor bet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Som jeg forstår træningslejren, har det været et intensivt program. Mon ikke at Trybull og Lucas skånekost skal ses i relation til dét program. Kampklare skal de nok være.

Bürgy og Sørensen er dog en stor bet.
                Jeg tænker også helt bestemt at Luca,Trybull og Bürgy starter på fredag. Adam venter man måske lidt med. Man har store forventninger til MM så det går vel nok

Det eneste der piner mig er Owusu og Grubbe som 8`er par. Puhh det kan blive noget rod

Comment

Jeg tænker også helt bestemt at Luca,Trybull og Bürgy starter på fredag. Adam venter man måske lidt med. Man har store forventninger til MM så det går vel nok

Det eneste der piner mig er Owusu og Grubbe som 8`er par. Puhh det kan blive noget rod
                  Vi stiller op med 3 offensive spiller og 8 defensive det er faktisk ret bekymrende. Også frygter jeg lidt Don d. Laver han er Sven i dette forår han vil jo tydeligt meget heller være alle andre steder end her.

Comment

Kan William Martin ikke spille en 8er? Eller vurderes de 2 andre som bedre nu og her, og på længere sigt?
                    De er uden tvivl stærkere defensivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Vi stiller op med 3 offensive spiller og 8 defensive det er faktisk ret bekymrende. Også frygter jeg lidt Don d. Laver han er Sven i dette forår han vil jo tydeligt meget heller være alle andre steder end her.
                      Nu er der en lidt anden situation. Köhler kunne ja væk tranferfri så klubben kunne ikke tale med. Don D har vi stadig en længere kontrakt og der kan selvfølgelig mangle motivation men han kan brokke sig ikke væk så let som Koehler.
                      I øvrigt hentede kriseramte Braunschweig to sejre i de sidste to runder hvor Köhler var helt ude i første kamp med karantæne og fik kun 5 minutter til sidst i anden... håber de trækker de rigtige beslutninger i Braunschweig og han får splinter på røven.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Kan William Martin ikke spille en 8er? Eller vurderes de 2 andre som bedre nu og her, og på længere sigt?
                        William Martin spillede 8’er på U19 ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

William Martin spillede 8’er på U19 ..
                          Og angriber på u17 hvor han smadrede ligaen med 38 mål.. hvorfor er det præcis at man vil have sådan en spiller der tilmed stadig er ganske klejn så langt tilbage på banen?

Comment

Enig, det er helt håbløst.

Comment

Jo det kan han. Men han er også kun 17 år. Og det kunne godt ligne at det bliver Grubbe og Owusu

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Og angriber på u17 hvor han smadrede ligaen med 38 mål.. hvorfor er det præcis at man vil have sådan en spiller der tilmed stadig er ganske klejn så langt tilbage på banen?
                                Har ikke set det men kun hørt det men som jeg forstod det scorede han mange mål ved at komme løbende ind i feltet … ikke som angriber ..

Comment

Working...
                                X