Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Og så har banden overtaget forum igen med spam og banaliteter og trolleri.

Farvel og tak - det her er trods alt for meget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Og så har banden overtaget forum igen med spam og banaliteter og trolleri.

Farvel og tak - det her er trods alt for meget.
      Jeg har skrevet en håndfuld kommentarer uden at være provokerede, men undrende

Fordi dit eget narrativ smuldrer

... hvem er banden egentligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        I følge Leif træner Luca ikke med, men cykler i stedet.

Åh nej.
        Man må krydse fingre for at det er noget småt hvor man vælger at være forsigtige. Ville dog elske at se Hansborg med lidt mere kontinuerlig spilletid, og vejen må da siges at være banet hvis Luca ender med at skulle sidde ude.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Som jeg lige har skrevet i en anden tråd... de mener åbenbart, at mange af vores "teenagere" er klar til at spille i 1. Division... ved ikke om man overvurderer talenterne og/eller undervurderer konkurrenterne

Jeg tror desværre, det er begge dele.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og det er vi så helt enige om.

Jeg kommer bare ikke til at forstå man laver det gamble.

ALT skal gå galt - men potentielt kan man risikere en oprykning. Samtidig gør man så sårbar til næste sæson da der vil skulle foretages store udskiftninger, og med undtagelse af BWs sommervindue så er det sjældent der står 6-7 nye mand klar til første træning efter sommerferien. Så man leger også med næste sæson.
            Hellere det her lille gamble, end at gamble ved at hente spillere ind nu, som kommer mere for pengene end de kommer for OB, og vi så står til sommer og skal af med dem igen eller de spærrer for andre indkøb og stemning og kultur ryger i kloakken igen.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Hellere det her lille gamble, end at gamble ved at hente spillere ind nu, som kommer mere for pengene end de kommer for OB, og vi så står til sommer og skal af med dem igen eller de spærrer for andre indkøb og stemning og kultur ryger i kloakken igen.
              så til sommer så er det de rigtige spillere vi får ind? De kommer ikke, bla for pengene?

Selvfølgelig skal man ikke bare hente folk ind, men jeg køber bare ikke præmissen om at man ikke kunne have hentet nogle ind i dette vindue - som havde været lige så rigtige som dem du kan hente til sommer.
              SÅ markant mere attraktiv bliver OB næppe på 4 mdr...

edit: og hvor lille et gamble er det egenligt? BP og Ivan har ofte problemer med bentøjet, Luca på skånekost nu, TT er også ramt i en eller anden grad...

Comment

Man kunne jo også finde en spiller eller to mere der faktisk ville OB og fortsatte i næste sæson .. det er da lykkedes med Bonde og Adam ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  Jeg gætter på at vi henter Mikkel hyllegasrd næste uge.
                  https://bold.dk/fodbold/klubber/07-v...oske-07-vestur

Comment

Haha det var nu osse ment som en joke tvivler på der er nogle der vil have ham tilbage ;)

Comment

så til sommer så er det de rigtige spillere vi får ind? De kommer ikke, bla for pengene?

Selvfølgelig skal man ikke bare hente folk ind, men jeg køber bare ikke præmissen om at man ikke kunne have hentet nogle ind i dette vindue - som havde været lige så rigtige som dem du kan hente til sommer.
                      SÅ markant mere attraktiv bliver OB næppe på 4 mdr...

edit: og hvor lille et gamble er det egenligt? BP og Ivan har ofte problemer med bentøjet, Luca på skånekost nu, TT er også ramt i en eller anden grad...
                      Til sommer er et nyt scenarie. Hvis ikke vi kan hente flere af dem vi gerne vil nu, så er chancen vel kun større til sommer.

Vi har jo også hentet nogle nye ind denne vinter.

Som du selv skrev... "ALT skal gå galt"
                      Hvor stor er chancen for at alt går galt, og hvor stor er chancen for at vi også derudover smider oprykningen.
                      BP har været ude en enkelt kamp denne sæson, derudover med en hjernerystelse og dårlig ryg i sidste sæson efter han blev jordet I Fredericia. Reelt skadet har han været en 3-4 kampe i OB med en ankel. Bevares, han er ikke ny, men at han nævnes hver gang som vores skrøbelige element er useriøst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Man kunne jo også finde en spiller eller to mere der faktisk ville OB og fortsatte i næste sæson .. det er da lykkedes med Bonde og Adam ..
                        Hvis OB kunne finde de rigtige, og de rigtige ville OB, så var det jo nok sket. Nu blev det så til Adam og Burgy i denne omgang.

Comment

Til sommer er et nyt scenarie. Hvis ikke vi kan hente flere af dem vi gerne vil nu, så er chancen vel kun større til sommer.

Hvor stor er chancen for at alt går galt, og hvor stor er chancen for at vi også derudover smider oprykningen.
                          BP har været ude en enkelt kamp denne sæson, derudover med en hjernerystelse og dårlig ryg i sidste sæson efter han blev jordet I Fredericia. Reelt skadet har han været en 3-4 kampe i OB med en ankel. Bevares, han er ikke ny, men at han nævnes hver gang som vores skrøbelige element er useriøst.
                          Murphy’s law ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De er så også spillere det ligner man har været nødsaget til at købe dyrt.
                            de attraktive transferfrie spillere kigger nok andre steder hen, og selvom jeg ikke hylder BW-strategien med en bunke transferfrie spillere i et vindue, så tror jeg da klart man kalkulere med at man kan være med i kapløbet om spillere i den kategori, når vi igen kan præsentere kommende spillere for superligabold.

Comment

jamen den er nok heldigvis ikke SÅ stor. Mit fokus har også hele tiden været på hvordan det påvirker næste sæson. Det vi foretager os, eller ikke foretager os nu - kommer til at påvirke næste sæson.

Men jo mere man har tyndet ud i truppen jo mere frygter jeg da også hvordan det går på den helt korte bane. Misset oprykning, der skal ALT virkeligt gå galt. Men syntes jo også det betyder noget hvordan vi kommer igennem foråret. Jeg mener ikke det er nok "bare" at rykke op som nr. 2 - og der skal helst ikke opstå reel kamp om det.

Og der mener jeg bare man har øget risikoen for at det går galt (i et eller andet omfang)

Men selvfølgelig, to nye signings mere ville ikke være nogen garanti for et smertefrit forår. det er jeg med på. Men eks. en midtbane og angriber man vidste man skulle have med op - kunne så stå helt klar til efter sommerferien. Nu ser vi nok ind i at de signings der skal laves - de kommer engang i løbet af juli, nogle måske først (sidst) i august (for vi kan heller ikke få dem vi vil have først i vinduet...) - så skal der lige bruges 5-10 runder inden de er spillet ind...og det var så 25//26 sæsonen

Comment

jamen den er nok heldigvis ikke SÅ stor. Mit fokus har også hele tiden været på hvordan det påvirker næste sæson. Det vi foretager os, eller ikke foretager os nu - kommer til at påvirke næste sæson.

Men jo mere man har tyndet ud i truppen jo mere frygter jeg da også hvordan det går på den helt korte bane. Misset oprykning, der skal ALT virkeligt gå galt. Men syntes jo også det betyder noget hvordan vi kommer igennem foråret. Jeg mener ikke det er nok "bare" at rykke op som nr. 2 - og der skal helst ikke opstå reel kamp om det.

Og der mener jeg bare man har øget risikoen for at det går galt (i et eller andet omfang)

Men selvfølgelig, to nye signings mere ville ikke være nogen garanti for et smertefrit forår. det er jeg med på. Men eks. en midtbane og angriber man vidste man skulle have med op - kunne så stå helt klar til efter sommerferien. Nu ser vi nok ind i at de signings der skal laves - de kommer engang i løbet af juli, nogle måske først (sidst) i august (for vi kan heller ikke få dem vi vil have først i vinduet...) - så skal der lige bruges 5-10 runder inden de er spillet ind...og det var så 25//26 sæsonen
                                Og det er jo så der hvor jeg mener, at det vi ikke foretager os nu (at hente de forkerte) er godt for næste sæson. Jeg kan stadig ikke se alternativet indenfor "det vi ikke foretager os nu"

Den pointe kan jeg som godt give dig ret i. Vi skulle gerne komme ud af denne sæson uden en dum afslutning. Selvom vi rykker op skal det da helst ikke slutte med en række tabte kampe, som giver dårligt afsæt til ferie og ny sæson. Omvendt, så kunne det også ske med 1-2 flere indkøb, men jeg forstår godt pointen.

Som tidligere nævnt, så er jeg ikke enig i de der værst tænkelige udgangspunkter du/i laver på alting. Hvorfor skulle det måske først blive sidst I August? Bonde blev hentet 14 dage efter vinduet åbnede, Adam blev hentet allerede før dette vindue overhovedet åbnede.

Comment

Working...
                                X