Oprindeligt indsendt af El New York
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lyder mere rigtigt. Ca 1,5- 2 mill er også en fin handel. Den sidste million svenske er nok også uddannelses penge som OB modtager de fleste af
Det var jo det der gjorde Minteh handlen spændende, håb og drømme om hvad man kunne gøre med de midler.
- noget der stadig irreterer mig fra BWs tid i klubben, mens han gik shop amok i transfer vinduet og hentede lottokuponer ind, blev det sagt vi skulle have at vide hvordan de midler skulle bruges; transfers, akademi, generel opbygning af klub mm, når vinduet engang lukkede ( altså engang i sep.) de planer syntes jeg aldrig vi er blevet indviet i.
Men held og lykke til Fenger, han har altid givet alt på banen - håber han har fundet sig en god klub.
Men at TB lader vores trup blive SÅ tynd - det fatter jeg ganske enkelt ikke at man tør
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Vi har skaffet 0,8 p pr kamp mere end nummer 3-4 i rækken, så jo vi har været meget bedre end dem
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men ikke spillemæssigt. De fleste kampe har været ganske tætte...og så syntes jeg vi bør sammeligne os med alle holdene - ikke kun dem der ikke opnår oprykning. Jo vi vil rykke op hvis vi ender som nr 2...men det vil da godt nok være med noget af en bismag i munden.
fodbold handler om at vinde, en grim 1-0 tæller sgu det samme som 6-0 med sprudlende spil.
- Likes 2
Comment
-
Jeg er da røvligeglad med om vi er spillemæssigt bedre, hvis vi vinder. Det er så mærkelig en idé at man skal spille på en bestemt måde og vinde for det er godt nok.
fodbold handler om at vinde, en grim 1-0 tæller sgu det samme som 6-0 med sprudlende spil.
Forstår hvad du mener, men tvivler på at vi spillemæssigt har noget at gøre i SL, selv om pointgennemsnittet i 1. Division er fint.
Der bliver vel et større "transfercirkus" til sommer end i BW-dagene. Frygter vi 6-8 kampe henne i sæsonen allerede har smidt for mange points, da truppen ikke er på plads. Tror det bliver endnu dyrere for os (både økonomisk og pointmæssigt), at vi ikke var mere offensive i det netop lukkede vindue. Ja, det var et svært og dyrt vindue, men tror bestemt ikke det bliver nemmere/billigere til sommer (da mange konkurrenter opruster for at kunne følge med subtoppen af SL).
Comment
-
jo reelt ligegyldigt hvad vi har fået for ham - hvis ikke pengene geninvesteres i truppen.
Det var jo det der gjorde Minteh handlen spændende, håb og drømme om hvad man kunne gøre med de midler.
- noget der stadig irreterer mig fra BWs tid i klubben, mens han gik shop amok i transfer vinduet og hentede lottokuponer ind, blev det sagt vi skulle have at vide hvordan de midler skulle bruges; transfers, akademi, generel opbygning af klub mm, når vinduet engang lukkede ( altså engang i sep.) de planer syntes jeg aldrig vi er blevet indviet i.
Men held og lykke til Fenger, han har altid givet alt på banen - håber han har fundet sig en god klub.
Men at TB lader vores trup blive SÅ tynd - det fatter jeg ganske enkelt ikke at man tør
Som jeg har fået bekræftet er OSE lavet for OBs skyld og skal være med til at skabe et solidt fundament under OB. Når der investeres i de andre ben fra den samlede OSE er det udelukkende for at gøre forretningen stærkere og mulighed for at tjene flere penge. Til gavn for OB.
Jeg syntes sgu også at det er ved at være tyndt i den samlede trup.
Vi kan stå om 4 kampe med et smuldrene forspring,skader og et ramaskrig fra fans over en inkompetent ledelse.
Men vi kan også stå med 15-18p forspring og 10 kampe igen i Top 6 og alt er fryd og gammen. Unge der har steppet op og et større økonomisk råderum for sommerens transfervindue
Det må tiden jo vise. De har ihverfald sat røven i klaskehøjde på den store klinge og har gjort det fuldt bevidst
Comment
-
Jeg er da røvligeglad med om vi er spillemæssigt bedre, hvis vi vinder. Det er så mærkelig en idé at man skal spille på en bestemt måde og vinde for det er godt nok.
Men overbevisende. Hvis præmissen er at vi har været "markant" bedre end de andre hold, den falder lidt til jorden hvis vi konstant kun vinder 1-0.
En masse 1-0 sejre ville dog indikere at vi var et solidt hold, svært at score på osv. Det har jo heller ikke været tilfældet. Efter de 10 første runder hvor vores forsvar og målmand så ud til at lukke alt ned, har vi ikke formået at holde 0'et.
Det taler også ind i brugen af de unge. Havde vi været mere dominerende og bedre til at lukke kampene hurtigere - så havde der nok været lidt mere plads til at Krogh kunne spille Sandberg, Hansborg osv de sidste 20 min af kampene. Tænker der er en grund til han ikke gjorde det - der skal trods alt resultater på bordet. Uanset hvor "sekundært" oprykning er iflg TB...
- Likes 1
Comment
-
I sidste ende gør det jo et sted. Enten i løn,spillere,akademi,faciliteter osv
Som jeg har fået bekræftet er OSE lavet for OBs skyld og skal være med til at skabe et solidt fundament under OB. Når der investeres i de andre ben fra den samlede OSE er det udelukkende for at gøre forretningen stærkere og mulighed for at tjene flere penge. Til gavn for OB.
Vi kan stå om 4 kampe med et smuldrene forspring,skader og et ramaskrig fra fans over en inkompetent ledelse.
Men vi kan også stå med 15-18p forspring og 10 kampe igen i Top 6 og alt er fryd og gammen. Unge der har steppet op og et større økonomisk råderum for sommerens transfervindue
Det må tiden jo vise. De har ihverfald sat røven i klaskehøjde på den store klinge og har gjort det fuldt bevidst
Comment
-
I sidste ende gør det jo et sted. Enten i løn,spillere,akademi,faciliteter osv
Jeg kommer bare ikke til at forstå man laver det gamble.
ALT skal gå galt - men potentielt kan man risikere en oprykning. Samtidig gør man så sårbar til næste sæson da der vil skulle foretages store udskiftninger, og med undtagelse af BWs sommervindue så er det sjældent der står 6-7 nye mand klar til første træning efter sommerferien. Så man leger også med næste sæson.
- Likes 1
Comment
-
og det er vi så helt enige om.
Jeg kommer bare ikke til at forstå man laver det gamble.
ALT skal gå galt - men potentielt kan man risikere en oprykning. Samtidig gør man så sårbar til næste sæson da der vil skulle foretages store udskiftninger, og med undtagelse af BWs sommervindue så er det sjældent der står 6-7 nye mand klar til første træning efter sommerferien. Så man leger også med næste sæson.
Alt skal ikke gå galt men Trybull humper stadig rundt, Mihajlo har fortsat problemer mens det vel bare er et spørgsmål om hvornår Bjørn bliver skadet igen .. Adam lader til at være på vej tilbage men der er mindre end 7 dage til kampstart og der er andre der hurtigt kan løbe ind i stort og småt .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
jeg synes godt nok det er et gamble man tager håber de har styr på det
…..man må da sige de har sat røven i klaskehøjde hvis det kikserDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægjeg synes godt nok det er et gamble man tager håber de har styr på det
…..man må da sige de har sat røven i klaskehøjde hvis det kikser
Comment
Comment