Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jay Roy Grot er han ikke stadig uden klub?

Comment

18 markspillere....20 hvis man tæller Selvén og Yaya med (21 med Bonde)

Formodet start 11 ser jo fin ud;

Myhra/Hansen

Mickelson Bürgy Gomez Sørensen

Trybull

Owusu Ejdum

Martin

Luca Don D

Men det giver os en bænk med;

Bp, Ivan, JBA, McCoy til forsvaret

Sandberg og Grubbe til midtbanen

Og Hansborg og Markus J til angrebet

Der er godt nok ikke meget at skyde med...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Jay Roy Grot er han ikke stadig uden klub?
        Jup ..
        https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517

https://www.transfermarkt.com/maxi-g...spieler/396894

https://www.transfermarkt.com/samuel...spieler/424051
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det er tyndt, men angrebet kan jeg nu godt leve med. Jeg tror at Krogh havde spillet Fenger meget mere end jeg ville have brudt mig om hvis han var blevet kontakten ud, nu må Krogh så nødvendigvis se Jensens/Hansborgs vej, det er jeg fint tilfreds med.
          Uanset hvad skal der lyde et tak for indsatsen til Fenger, en gennemført herlig type!

Comment

Det her må da godt passe

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...mio-for-fenger

Så forstår jeg godt at han er solgt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det her må da godt passe

Sygt hvis vi har fået 3,3 for Fenger!

Comment

Det her må da godt passe

Ha ha glem det.

Comment

Det her må da godt passe

Det er han godt nok ikke værd, men de må vel kunne se et eller andet. Jeg mener, at da han fik chancen i Lucas fravær, der beviste han, at det ikke var ham der skulle løfter OB til superliganiveau.

Comment

Det her må da godt passe

Bold.dk forstår åbenbart ikke svensk...

"Enligt uppgifterna har IFK Göteborg betalt strax över två miljoner kronor till Odense och ungefär samma summa i sign-on till spelaren själv. Totalt en affär för kring fem miljoner kronor, enligt de danska källorna."

Så han er solgt for lidt over 1,3 millioner danske kroner, cirka det samme til MF selv og mon ikke restbeløbet er til agenten/erne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"Enligt uppgifterna har IFK Göteborg betalt strax över två miljoner kronor till Odense och ungefär samma summa i sign-on till spelaren själv. Totalt en affär för kring fem miljoner kronor, enligt de danska källorna."

Så han er solgt for lidt over 1,3 millioner danske kroner, cirka det samme til MF selv og mon ikke restbeløbet er til agenten/erne.
                      Det lyder mere rigtigt. Fenger har da slet ikke præsteret til at OB skal have +3 mio for ham 4 mdr før hans kontrakt udløber. Det harmonere også bedre med at han tidligere har afvist klubben, selvom OB angiveligt havde vendt tomlen op, at de giver ham en fornuftig Sign on fee.

Overall er jeg ikke så bekymret omkring det. Nej vi har ikke et supplement til Luca, hvis han skulle blive skadet, men omvendt viste Fenger også i efteråret at han ikke var løsningen.
                      Nu ser vi SK tænke lidt ud af boksen med Owusu som 8'er. Jeg kunne godt forestille mig at BP står på spring som afløser for Luca på toppen, hvis uheldet skulle være ude. Han var jo offensivspiller i sine yngre dage og blev da også forsøgt i en kamp i efteråret. Ikke at man skal klappe i sine hænder over det, men det ligner prioriteten er at give de unge en gylden chance i denne halvsæson, og ud fra det analysere sig frem til, hvad der bliver behov for af signings for at gøre truppen superligaparat. Står der en klub klar med 10 mio for Deedson i morgen, så tror jeg også han er fortid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lyder mere rigtigt. Ca 1,5- 2 mill er også en fin handel. Den sidste million svenske er nok også uddannelses penge som OB modtager de fleste af

Comment

Bjørn kan jeg ikke se som angriber i andre former, end som stor og stationær i feltet og kun spilbar med høje bolde. Tænker ikke at det er Kroghs ønske. Fenger har trods alt også lavet 5 mål og én assist, så en vis betydning har han nu haft, selvom man havde håbet på mere.

Jeg har svært ved at se truppen som andet end svækket, selvom defensiven er forstærket. Jeg frygter at Luca, inden første kamp, når at få raget den sygdom til sig, som lige nu florerer på spillerhotellet. Så starter vi med første pointtab mod Hillerød og derfra bliver presset og bekymringerne kun større...

Med Bonde, Manneh og Fenger væk, har vi godt nok givet afkald på en pæn portion kvalitet, mål, assist og fight.

Comment

Er det ikke lidt vanvittigt det vi har gang i?
                            Vi står altså med en ekstremt tynd trup. Og så meget bedre end de andre har vi ikke meget.
                            Når Luca bliver skadet, hvad så?
                            Vi har jo knapt råd til karantæner. Og Grubbe som 6’er? Har de spist søm??

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Er det ikke lidt vanvittigt det vi har gang i?
                              Vi står altså med en ekstremt tynd trup. Og så meget bedre end de andre har vi ikke meget.
                              Når Luca bliver skadet, hvad så?
                              Vi har jo knapt råd til karantæner. Og Grubbe som 6’er? Har de spist søm??
                              Medmindre de hiver en transfer fri kanin op af hatten sååå er jeg pænt bekymret

Comment

Enig med dem, der synes det er blevet for tyndt. Det kan da sagtens ske, at vi undgår skader i væsentligt omfang og rykker op i sikker stil, men vi har åbnet en dør, der ikke var nødvendig at åbne.

Comment

Working...
                                X