Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvis vi havde haft en rigtig træner så havde han ikke accepteret det der. Men nu har vi en der acceptere alt bare for at få lov til at beholde jobbet.
    Vild påstand uden nogen dokumentation.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Okay så.... men altså når du skriver "især når vi ser hvor lang tid det kan tage" så kan jeg ikke lige se hvordan jeg ellers skulle forstå det, end at du mener dine eksempler tog lang tid... men nok om den del så.

Jeg mener allerede at ungdommen generelt har leveret som forventet, nogen måske endda mere, men det er da selvfølgelig klart, det er jo ikke den del af ungdommen som har været oppe og snuse her i træningskampene, som om 6 måneder skal ind og bære en tilværelse i Superligaen, eller skal bære det den resterende tid i 1. Division.

Det er jeg enig i, den er bestemt tippet meget over, og det er da også et helt reelt spørgsmål, om det er eller bliver for meget. Omvendt er det nu vi har den bedste af alle muligheder for at tippe den langt over. Og stivere er der trods alt stadig i korsettet, på og udenfor banen. Der kan hurtigt nævnes mere end en håndfuld.

Vi spiller i 1. Division, bortset fra modstanden så er alt andet blevet sværere for OB. Det er ikke optimalt. Men jeg synes sgu vi gør det ret godt.!
      kan være jeg har formuleret mig dårligt.

Men Ejdum brugte vel godt og vel halvandet år - næsten to sæsoner før han slog igennem de sidste par runder af sidste sæson. Luca lidt det samme.

Hvis vi holder den tidsramme op mod, lad os sige Sandberg - han har haft ½ sæson - og skal vel nu pga den smalle midtbane vi har, til at levere. Deedson eller Fenger væk - så kan det samme vel siges om Hansborg osv.

Stivere er der da - og start 11 er heller ikke min største bekymring, omend 2 startere på midten væk, det gør altså ondt. Men når der skal skiftes ind og ud. Vi så det i efteråret - vi blev dårligere når der skulle skiftes. Syntes Krogh holdt igen med at skifte - og der er altså 5 udskiftninger at gøre med - så der burde jo være mulighed for at bringe de unge. Men der skal også leveres - og selvom vi fører 1 division suværent - så var det jo de færreste kampe vi for alvor sad på og fik lukket i ordenlig tid.

OB gør det bestemt ret godt - jeg kan bare godt se de udfordringer der tegner sig i horisonten, og der vil jeg bare foretrække man er lidt bedre forberedt - man ved der bliver stor uddskiftning til sommer, så kom da igang, så man ikke står i august og brokker sig over at der skal skiftes et halvt hold...

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Skulle ikke undre mig om Fengers kontrakt ophæves, da Deedsons handel er gået i vasken, og man bare absolut vil spare lønkroner, så der ikke kommer nogen erstatning ind for Fenger.
        Det sker 100% ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Jeg er dybt skuffet over Troels B og hans manglende købsaktivitet i vinduet. At tro vi måske klarer oprykning og senere forbliven i SL med mange urutinerede akademispillere på vigtige positioner er håbløst absurd.
          Jeg tror desværre, at han vil "fedte" vinduet hjem med spareprogram og et par yderligere salg og intet køb, og dermed gøre far (NT) økonomisk tilfreds. Husk på, at TB ret tidligt efter sin ansættelse udtalte, at hans første prioritet var at ændre kulturen overalt i OB, og at hvis det så også kunne medføre en oprykning allerede i 2025 tog vi det med, men det var ikke 1. prioritet.
          Jeg indrømmer gerne, at min tillid til TB og hans beslutninger kan ligge på et meget lille sted
          Som jeg forstår det har TB fået et budget som han råder fuldt over. Køb og salg skal oftest igennem et udvalg som Thorborg ikke sætter i.
          Thorborg siger at man kan bruge rub og stub af det beløb HVIS man finder det nødvendigt og det giver mening økonomisk ift det man får ind

Dette budget beløb afhænger hverken af køb eller salg. Men opstår der noget uforudset kan der laves ekstra bevillinger godkendt af bestyrelsen

Thorborg ejer 77 forskellige firmaer og trækker ikke penge ud af OSE. Det kan han gøre i de 76 andre.
          Og hvis det ORGANISK er muligt om fx 5 år at køre med et budget på 100+ mill pga kontinuerlig spillersalg/europa kommer det også til at ske. OSE er ikke sat i søen til at tjene penge til ham selv. Kun til at gøre OB stærkere over tid

I disse år er man i gang med at gøre fundamentet stærkere(OSE) og arbejder konstant med at kunne forbedre økonomien der skal hjælpe OB. Dette gør man ved at have en stærk og stabil økonomi med en stor egenkapital og masser af likviditet.

Og det vil man se i år når regnskabet kommer ud. Så skulle der igen være sorte tal på trods af nedrykning
          Last edited by fmprOB; i går, 20:09.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Vild påstand uden nogen dokumentation.
            Enig. Søren sætter jo selv med i det udvalg hvor beslutningerne træffes og er om nogen fortaler for at vi skal have flere igennem akademiet.
            SPECIELT i et år hvor vi spiller på 2. Klasse og mange af vores talenter allerede har 1. Div niveau eller bedre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Søren sætter jo selv med i det udvalg hvor beslutningerne træffes og er om nogen fortaler for at vi skal have flere igennem akademiet.
              SPECIELT i et år hvor vi spiller på 2. Klasse og mange af vores talenter allerede har 1. Div niveau eller bedre
              vi får se om de har niveau når der står 7-8000 på stadion og piftet af dem når de laver fejl. Det så vi mod b 03 de udspillede os jo det meste af kampen. Og idag blev trybull skadet. Vi rykker ikke op hvis ikke de henter mindst en 8

Comment

vi får se om de har niveau når der står 7-8000 på stadion og piftet af dem når de laver fejl. Det så vi mod b 03 de udspillede os jo det meste af kampen. Og idag blev trybull skadet. Vi rykker ikke op hvis ikke de henter mindst en 8
                Skader til profiler er jo noget der ændrer tingene. Klart. Hvad skete der?

Comment

Skader til profiler er jo noget der ændrer tingene. Klart. Hvad skete der?
                  De sagde i sfå at det lignede en forstrækning

Comment

De sagde i sfå at det lignede en forstrækning
                    Ja det er en bet. Men nok ikke nok til at hente en forstærkning på det grundlag. Men jeg er da helt sikker på at man vurderer om man tør at køre igennem uden en forstærkning.
                    Men jeg føler mig da overbevist om at vi henter en spiller ind inden vinduet lukker hvis Fenger også er på vej ud

Comment

Som jeg forstår det har TB fået et budget som han råder fuldt over. Køb og salg skal oftest igennem et udvalg som Thorborg ikke sætter i.
                      Thorborg siger at man kan bruge rub og stub af det beløb HVIS man finder det nødvendigt og det giver mening økonomisk ift det man får ind

Dette budget beløb afhænger hverken af køb eller salg. Men opstår der noget uforudset kan der laves ekstra bevillinger godkendt af bestyrelsen

Thorborg ejer 77 forskellige firmaer og trækker ikke penge ud af OSE. Det kan han gøre i de 76 andre.
                      Og hvis det ORGANISK er muligt om fx 5 år at køre med et budget på 100+ mill pga kontinuerlig spillersalg/europa kommer det også til at ske. OSE er ikke sat i søen til at tjene penge til ham selv. Kun til at gøre OB stærkere over tid

I disse år er man i gang med at gøre fundamentet stærkere(OSE) og arbejder konstant med at kunne forbedre økonomien der skal hjælpe OB. Dette gør man ved at have en stærk og stabil økonomi med en stor egenkapital og masser af likviditet.

Og det vil man se i år når regnskabet kommer ud. Så skulle der igen være sorte tal på trods af nedrykning
                      Det har Minteh salget vel sørget for ..

Men det er svært at se udviklingen og bidragene fra de øvrige forretningsenheder så længe der kun er ét regnskab uden opdelte poster.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Lige få at slå et søm i kisten angående en mulig retur til JJT. Han spiller fra start i dag i EL.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Lige få at slå et søm i kisten angående en mulig retur til JJT. Han spiller fra start i dag i EL.
                          Ja, men de ryger jo ud i dag, så....

Comment

Tæt på bum

https://campo.dk/2025/01/30/medie-to...ej-til-laliga/

Comment

Working...
                            X