Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vel bedst mulige scenarie i forhold til den måde det har udviklet sig på … 1-2 euro kan man håbe på. Nok til at hente en “voksen” erstatning og så må man se om ikke Askou bliver det nye talent der kan slå igennem ..
    Jeg synes det er ham vi bedst kan undvære af dem som der er forlydender om er på vej væk. Skal vi have trimmet truppen, så er det udmærket han ryger, taget omstændighederne i betragtning. Det åbner forhåbentlig også mulighederne for at vi kan hente en god erstatning ind for enten Deedson eller Fenger (hvis ikke begge to), hvis vi når at få skudt dem afsted.
    Jeg er rimelig tryg ved at Askou udvikler sig til en fuldgod stopper på top 6-divisionsniveau, så der fortsat er rum til at BP, Gomez og Ivan løber ind i deres sædvanlige skavanker. De skal helst bare ikke gå i stykker samtidig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vel bedst mulige scenarie i forhold til den måde det har udviklet sig på … 1-2 euro kan man håbe på. Nok til at hente en “voksen” erstatning og så må man se om ikke Askou bliver det nye talent der kan slå igennem ..
      Tænker vi får mere end 1-2 euro Jeg tror desværre vi ligger 0,5-1 mill euro hvis de henter en små skadet spiller nu. Men vi må tage hvad vi kan få

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tænker vi får mere end 1-2 euro Jeg tror desværre vi ligger 0,5-1 mill euro hvis de henter en små skadet spiller nu. Men vi må tage hvad vi kan få
        Det skal vi så også have. Han kan hurtigt få en værdi på banen her i foråret. Vi har centerforsvarere nok, men måske en af dem skal være reserve for reserven på 6'eren. Kunne være man hellere vil spille Slots end Juel-Sandberg der, hvis lokummet brænder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det skal vi så også have. Han kan hurtigt få en værdi på banen her i foråret. Vi har centerforsvarere nok, men måske en af dem skal være reserve for reserven på 6'eren. Kunne være man hellere vil spille Slots end Juel-Sandberg der, hvis lokummet brænder.
          Vi vil jo alle dage få nogle kompensations uddannelses penge. Men ville være bedre med en transfer også. Måske en lille klausul.
          Jeg tror også gerne at Slotsager vil give noget tilbage til OB

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes det er ham vi bedst kan undvære af dem som der er forlydender om er på vej væk. Skal vi have trimmet truppen, så er det udmærket han ryger, taget omstændighederne i betragtning. Det åbner forhåbentlig også mulighederne for at vi kan hente en god erstatning ind for enten Deedson eller Fenger (hvis ikke begge to), hvis vi når at få skudt dem afsted.
            Jeg er rimelig tryg ved at Askou udvikler sig til en fuldgod stopper på top 6-divisionsniveau, så der fortsat er rum til at BP, Gomez og Ivan løber ind i deres sædvanlige skavanker. De skal helst bare ikke gå i stykker samtidig.
            Men i næste sæson skal Gomez spille ved siden en der tager mere styring end han gør og det er næppe Askou. Bjørn forlænger muligvis men forhåbentlig kun som reserve med hans skader og niveau i SL sidst i mente.
            Ville være så godt at hente en CF nu som kan blive spillet ind i forsvaret/truppen nu så den del står klar til næste sæson ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Vi vil jo alle dage få nogle kompensations uddannelses penge. Men ville være bedre med en transfer også. Måske en lille klausul.
              Synes det er nogle urealistiske beløb der bliver smidt omkring. Jeg tror maksimalt vi får 2 mill for Slotsager og hvorfor skulle Leganes være interesseret i at give OB en vidersalgsklausul?
              Der ud over er der intet i forløbet der har vist at Slotsagers lejr kæmper for klausuler til OB, men tanken er da romantisk

Comment

Baseret på hvad?

Slots virker som en god dreng, og er jeg er selvsagt ærgerlig over det her dystopiske forløb, men ud over nogle billige udsagn i medierne for snart lang tid siden, så har jeg ikke set noget fra Slots og Co, der indikerer stor kærlighed til klubben.

Comment

Fossum blev fristillet af Kortrijk, han ville pynte på vores midtbane. Udover det ville Eskesen måske være en god option, han fik masser af spilleminutter for Haugesund med en del oplæg og mal.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    Fossum blev fristillet af Kortrijk, han ville pynte på vores midtbane. Udover det ville Eskesen måske være en god option, han fik masser af spilleminutter for Haugesund med en del oplæg og mal.
                    Skulle sku ik undre mig vi henter Fossum….

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Håber jeg godt nok ikke. Han var et flop i FCM, men OB var jo interesseret i ham inden hans FCM-exit *slår korsets tegn*
                      https://bold.dk/snak/nyheder/fossum-...ead_id=593343#
                      Last edited by Attila; 31-01-2025, 11:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Enig mht. Fossum, det passer fint med at de unge OB spillere skal være i fokus

Men det er vigtigt at OB ikke laver en lang kontrakt, 1 år, max 2 år

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Gud fri mig vel

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Baseret på hvad?

Slots virker som en god dreng, og er jeg er selvsagt ærgerlig over det her dystopiske forløb, men ud over nogle billige udsagn i medierne for snart lang tid siden, så har jeg ikke set noget fra Slots og Co, der indikerer stor kærlighed til klubben.
                            Baseret de info jeg har fra flere omkring klubben

Comment

Adios Slots - han skifter åbenbart straks

https://fyens.dk/ob/spansk-medie-erf...fbbd67bad59-14
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Adios Slots - han skifter åbenbart straks

https://fyens.dk/ob/spansk-medie-erf...fbbd67bad59-14
                                Som det skal være i den situation vi er kommet i. De må slippe de millioner det nu koster

Comment

Working...
                                X