Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg er helt på linje - bortset fra at lige præcis plan CE ser jeg gerne ført ud i livet ;)
    Hehe, den kunne godt bruges
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Fenger var ligepludselig ikke til rådighed idag

https://fyens.dk/ob/stor-mystik-om-o...n-i-fredericia

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Fenger var ligepludselig ikke til rådighed idag

https://fyens.dk/ob/stor-mystik-om-o...n-i-fredericia
        Hmmmmm. Lugter af en transfer. Ville nu hellere slippe DD end Fenger denne vinter

Comment

I kategorien: Fortæl os han er på vej væk, uden at fortælle os han er på vej væk......

https://campo.dk/2025/01/30/max-feng...-faerdig-i-ob/

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            I kategorien: Fortæl os han er på vej væk, uden at fortælle os han er på vej væk......

https://campo.dk/2025/01/30/max-feng...-faerdig-i-ob/
            Hvad skal han koste for at det kan betale sig for os at slippe ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvad skal han koste for at det kan betale sig for os at slippe ham?
              Hvor OB kan og vil spare, gør de det. Ihvertfald hvad jeg høre.

Hvis OB kan spare Fengers løn, og få 1-2 millioner ind, tror jeg de alle er glade, og gør jo også plads til akademister

Om jeg er enig, med hvad de gør, og hvad de er igang med? Nej det er jeg ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis OB kan spare Fengers løn, og få 1-2 millioner ind, tror jeg de alle er glade, og gør jo også plads til akademister

Men hvis det er det der skal til for at hente en forstærkning til der også kan spille SL fra næste sæson så kan jeg godt se fordelen ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jamen det er det da, men har de potentialet er det jo sådan det er.
                  Hvor lang tid det kan tage... det er jo ret svævende hvad "lang tid" er. Luca blev vores topscorer i Superligaen sidste forår, som 20 årig, efter at være rykket op i de voksnes rækker året før. Undskyld, men det er jo helt skævt at du kalder det lang tid. Og Ejdums historie er ikke længere.

Jeg er helt enig, det er ikke alle der formår at blive startere, eller endda "bare" en del af periferien omkring start 11'eren.
                  Og selvfølgelig skal der være støtter i korsettet som de unge kan læne sig op af. Jeg er selvfølgelig ikke derude hvor jeg tror alle slår til og vi ikke behøver noget udefra.
                  Det kunne være fint at få en enkelt eller to ind nu, men er det plan C E, så nej tak.

Jeg deler ikke din bekymring, slet ikke den alvorlige bekymring. Der er så mange OB drenge der får de gode oplevelser, spilletid, erfaring, glæde etc. denne sæson, og det er så vigtigt og positivt.

Tiden under BW endte jo også i en katastrofe, nu du bringer ham på banen... men jo, det handler om at finde en balance, og det ved de selvfølgelig også godt i OB. Og det måske vigtigste for balancen er, at vi ikke går ud og ødelægger det hele med køb af Turay's, Helander'e, etc. fordi vi ikke kan få de rigtige. Der vælger vi i stedet vores egne, og det kan jeg kun støtte op om.
                  tror lidt du misforstår mig så. Jeg syntes netop de unge skal have tiden til at udvikle sig, det er trods alt de færreste der som Slotsager går ind på holdet som 17 årige. Jeg mener det er helt fair at Ejdum skal bruge det første år på at vende sig til tempo, livet som prof med alt hvad det indebærer osv.

Min pointe er nok; at er der reelt tid til det når truppen er ved at være så ung som den er? Nu skal de ind og levere. Og det er måske for meget at forvente...MEN jeg ser dem ikke til hverdag - og håber virkeligt at SK og TB har mere fodbold indsigt end jeg har

Men her fra hvor jeg sidder der syntes jeg bare balancen er tippet lidt rigeligt over på akademi siden. Der mangler jeg nogle "stivere" både til foråret - men særligt for at vi kan komme godt fra land efter sommer.

Den helt alvorlige bekymring...reelt tror jeg nok ikke på den. MEN jeg kan dog stadig huske hvor hurtigt og hvor galt det gik sidste år. Ja man har ryddet op og harmonien i truppen virker bedre. Men er man så ved at skabe sig et andet problem ved at kører med den meget smalle trup? Jeg syntes ikke det er helt optimalt...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men hvis det er det der skal til for at hente en forstærkning til der også kan spille SL fra næste sæson så kan jeg godt se fordelen ..
                    det var det jo åbenbart ikke med Manneh...nægter at tro på at pengene er så små så de par basseøre man kan få for Fenger er det der afgør om der kommer en ny mand ind. Og hvem tror man får 2 mill. for Fenger nu? Med ½ år tilbage af kontrakten?? Tænker vi skal under millionen...

Comment

Skulle ikke undre mig om Fengers kontrakt ophæves, da Deedsons handel er gået i vasken, og man bare absolut vil spare lønkroner, så der ikke kommer nogen erstatning ind for Fenger.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det var det jo åbenbart ikke med Manneh...nægter at tro på at pengene er så små så de par basseøre man kan få for Fenger er det der afgør om der kommer en ny mand ind. Og hvem tror man får 2 mill. for Fenger nu? Med ½ år tilbage af kontrakten?? Tænker vi skal under millionen...
                        Vinduet er da åbent endnu og både Gomez og Myhra kom helt til sidst … har ikke opgivet endnu men F5 knappen er allerede ved at være slidt ..
                        Hvordan var det med Bonde?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror lidt du misforstår mig så. Jeg syntes netop de unge skal have tiden til at udvikle sig, det er trods alt de færreste der som Slotsager går ind på holdet som 17 årige. Jeg mener det er helt fair at Ejdum skal bruge det første år på at vende sig til tempo, livet som prof med alt hvad det indebærer osv.

Min pointe er nok; at er der reelt tid til det når truppen er ved at være så ung som den er? Nu skal de ind og levere. Og det er måske for meget at forvente...MEN jeg ser dem ikke til hverdag - og håber virkeligt at SK og TB har mere fodbold indsigt end jeg har

Men her fra hvor jeg sidder der syntes jeg bare balancen er tippet lidt rigeligt over på akademi siden. Der mangler jeg nogle "stivere" både til foråret - men særligt for at vi kan komme godt fra land efter sommer.

Den helt alvorlige bekymring...reelt tror jeg nok ikke på den. MEN jeg kan dog stadig huske hvor hurtigt og hvor galt det gik sidste år. Ja man har ryddet op og harmonien i truppen virker bedre. Men er man så ved at skabe sig et andet problem ved at kører med den meget smalle trup? Jeg syntes ikke det er helt optimalt...
                          Okay så.... men altså når du skriver "især når vi ser hvor lang tid det kan tage" så kan jeg ikke lige se hvordan jeg ellers skulle forstå det, end at du mener dine eksempler tog lang tid... men nok om den del så.

Jeg mener allerede at ungdommen generelt har leveret som forventet, nogen måske endda mere, men det er da selvfølgelig klart, det er jo ikke den del af ungdommen som har været oppe og snuse her i træningskampene, som om 6 måneder skal ind og bære en tilværelse i Superligaen, eller skal bære det den resterende tid i 1. Division.

Det er jeg enig i, den er bestemt tippet meget over, og det er da også et helt reelt spørgsmål, om det er eller bliver for meget. Omvendt er det nu vi har den bedste af alle muligheder for at tippe den langt over. Og stivere er der trods alt stadig i korsettet, på og udenfor banen. Der kan hurtigt nævnes mere end en håndfuld.

Vi spiller i 1. Division, bortset fra modstanden så er alt andet blevet sværere for OB. Det er ikke optimalt. Men jeg synes sgu vi gør det ret godt.!

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vinduet er da åbent endnu og både Gomez og Myhra kom helt til sidst … har ikke opgivet endnu men F5 knappen er allerede ved at være slidt ..
                            Hvordan var det med Bonde?
                            har jeg heller ikke. Men med de udmeldinger OB kommer med...så lugter det ikke ligefrem af der sker noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis vi havde haft en rigtig træner så havde han ikke accepteret det der. Men nu har vi en der acceptere alt bare for at få lov til at beholde jobbet.

Comment

Jeg er dybt skuffet over Troels B og hans manglende købsaktivitet i vinduet. At tro vi måske klarer oprykning og senere forbliven i SL med mange urutinerede akademispillere på vigtige positioner er håbløst absurd.
                                Jeg tror desværre, at han vil "fedte" vinduet hjem med spareprogram og et par yderligere salg og intet køb, og dermed gøre far (NT) økonomisk tilfreds. Husk på, at TB ret tidligt efter sin ansættelse udtalte, at hans første prioritet var at ændre kulturen overalt i OB, og at hvis det så også kunne medføre en oprykning allerede i 2025 tog vi det med, men det var ikke 1. prioritet.
                                Jeg indrømmer gerne, at min tillid til TB og hans beslutninger kan ligge på et meget lille sted

Comment

Working...
                                X