Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/troels-bech-mene...fervindue?rss=

ikke så meget nyt men Troels siger at vi ender på en trup på 23-24 spiller
    Ja, skal man prøve at læse mellem linjerne, så kan man læse Slots bliver og vi henter kun spillere, hvor vi er tilfredse med kvaliteten på spilleren og det bliver en, måske to.

Det er offensiven først og fremmest og måske central midtbane, hvis den rette er tilgængelig.

Sådan læser jeg det i hvert fald

Comment

https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...er-pa-timingen

Comment

Og han bliver straks lidt sværere at erstatte …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvis man siger ja til 25 millioner kroner for Luca bliver vi igen til grin i Danmark.
          Så beviser det klubben har resigneret og kun vil være med, ikke vinde.

Comment

Stemmer fra Ådalen melder om skotsk interesse for manneh det kan gå hen og blive travlt de sidste 13 dage

Comment

https://obstemmer.dk/overblik-transferbors-vinter2025/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                Stemmer fra Ådalen melder om skotsk interesse for manneh det kan gå hen og blive travlt de sidste 13 dage
                Kunne være fint nok.

Jeg tror ikke Manneh eller OB er interesseret i en forlængelse alligevel og ryger han nu, så kan vi med "god samvittighed" hente en ny med det samme. I stedet for at fedte med det, som jeg lidt frygter vi kunne finde på.

Comment

Så Manneh, Deedson, Fenger, Slotsager og Mickelson risikerer alle at ryge i det her vindue. Jeg tænker ikke alle bliver solgt, men det kan satme da blive travlt.
                  For slet ikke at tale om at vi jo allerede har “mistet” Bonde.
                  Last edited by Wessels er en mur; i går, 15:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Så Manneh, Deedson, Fenger, Slotsager og Mickelson risikerer alle at ryge i det her vindue. Jeg tænker ikke alle bliver solgt, men det kan satme da blive travlt.
                    Så skal der kvalitet ind ellers risikerer vi at tabe vores pole position om oprykning.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

https://bold.dk/fodbold/nyheder/tiln...a-kjerrumgaard

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        eller også får vi enormt travlt til sommer...selv uden afgange nu burde man hente et par stykker til

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og han bliver straks lidt sværere at erstatte …
                          han er nok umulig at erstatte lige pt. uanset hvad man så får for ham.

- vil alt andet lige være lettere på den anden side af sommerferien når det forhåbentlig hedder superliga igen. Tænker også det har betydning for OBs værdisætning af Luca

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

eller også får vi enormt travlt til sommer...selv uden afgange nu burde man hente et par stykker til
                            Hvis vi nu siger at vi sælger 3 af de nævnte spillere, og der kun kommer én ind. Så er det lige før at jeg kan blive lidt nervøs for foråret

Comment

Jeg hører ikke til dem, der er så nervøse for, hvor mange spillere, der kommer ind. Hvis man ellers tror på William Martin, Juul-Sandberg og Elias Hansborg så hælder jeg faktisk mest til, ikke at slå til, medmindre vi kan finde de rigtige spillere med tårnhøj kvalitet, der VIL Odense.

Så bliver jeg nok mødt af argumentet “jamen vi kan ikke forvente teenagere skal bære et Superliga-hold” og “de er fine breddespillere, men det er ikke dem man regner med skal tage os op i toppen”

Til det vil jeg svare, Ejdum, Kjerrumgaard og Slotsager har jo alle bevist, at med spilletid kan man sagtens udvikle sig til at blive en bærende kraft på rekordtid. Ingen havde set, at Ejdum ville blive så markant en skikkelse, da vi blev skilt ad i Fredericia i Alms sidste kamp. Kigger man på det nu, havde vi aldrig kunnet betale os fra de kvaliteter Ejdum og Kjerrumgaard bidrager med.

Jeg vil sindssygt gerne se topklasse spillere hentet til klubben, men med Ejdum in mente kan jeg godt forstå, hvis man er fristet til at gøre vejen for Juul-Sandberg, Julius Askou og Elias Hansborg meget kortere og håbe på, at vi har fuldgode seniorspillere om et år, vi aldrig havde kunnet hente.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                                Jeg hører ikke til dem, der er så nervøse for, hvor mange spillere, der kommer ind. Hvis man ellers tror på William Martin, Juul-Sandberg og Elias Hansborg så hælder jeg faktisk mest til, ikke at slå til, medmindre vi kan finde de rigtige spillere med tårnhøj kvalitet, der VIL Odense.

Så bliver jeg nok mødt af argumentet “jamen vi kan ikke forvente teenagere skal bære et Superliga-hold” og “de er fine breddespillere, men det er ikke dem man regner med skal tage os op i toppen”

Til det vil jeg svare, Ejdum, Kjerrumgaard og Slotsager har jo alle bevist, at med spilletid kan man sagtens udvikle sig til at blive en bærende kraft på rekordtid. Ingen havde set, at Ejdum ville blive så markant en skikkelse, da vi blev skilt ad i Fredericia i Alms sidste kamp. Kigger man på det nu, havde vi aldrig kunnet betale os fra de kvaliteter Ejdum og Kjerrumgaard bidrager med.

Jeg vil sindssygt gerne se topklasse spillere hentet til klubben, men med Ejdum in mente kan jeg godt forstå, hvis man er fristet til at gøre vejen for Juul-Sandberg, Julius Askou og Elias Hansborg meget kortere og håbe på, at vi har fuldgode seniorspillere om et år, vi aldrig havde kunnet hente.
                                Helt enig. Dog skal man ikke ligge for meget pres på spillernes skuldre, og give dem for meget ansvar til at starte med - det vigtigste er spillernes udvikling, og at de lære senior bolden at kende.

Men høre stadig til dem, som vil have 1-2 kvalitet forstærkninger nu, og til sommer, da bredden ellers bliver alt for lille.

Men jeg er ikke i tvivl om Hansborg, Julius og Juul Sandberg får rigtig meget spilletid her til foråret.

Mon ikke Julius, bliver den midterforsvar med mest spilletid i foråret? Det vil ikke undre mig.

Comment

Working...
                                X