Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg ved godt den gør nas at høre men Slotsager blev en case for OB og på den baggrund hypet helt enormt.

Hvilke specifikke evner er det han besidder, som skulle berettige en høj salgsværdi ... hvad er Slotsager specielt god til?
    Den gør nu ikke spor nas.

Tænker det var præstationerne som 17 årig i superligaen, der gjorde hele Danmark og Europa fik øjnene op for ham.
    Det er trods alt ikke så ofte man ser en 17 årig i midterforsvaret i nogen ligaer.

Det han i mine øjne er god til, er roen på bolden, overblikket og en sikker pasningsfod for en så ung spiller.
    Han går sjældent i panik når forsvaret er under pres.

Men jeg synes det er ærgerligt han ikke har fået mere spilletid i efteråret så han kunne udvikle sig yderligere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Den gør nu ikke spor nas.

Tænker det var præstationerne som 17 årig i superligaen, der gjorde hele Danmark og Europa fik øjnene op for ham.
      Det er trods alt ikke så ofte man ser en 17 årig i midterforsvaret i nogen ligaer.

Det han i mine øjne er god til, er roen på bolden, overblikket og en sikker pasningsfod for en så ung spiller.
      Han går sjældent i panik når forsvaret er under pres.

Men jeg synes det er ærgerligt han ikke har fået mere spilletid i efteråret så han kunne udvikle sig yderligere.
      Jeg vil jo netop mene at det der, som 17-årig, var han blev gjort til en case, alene det at han spillede hævede værdien og opmærksomheden, men han kunne jo ikke begå sig som f.eks Okore for FCN for en del år siden, Lukas Andersen for Aab, eller Eriksen i Ajax. ... jeg vil mene at det i højere grad var på baggrund af at der skulle bygges et salgsargument, end at det var niveauet der gav spilletiden.

Jeg er da enig i at han ikke er decideret dårlig teknisk, som mange forsvarere er, men ser ham heller ikke som en ny Andreas Christensen ... om han er specielt rolig og pasningsstærk har jeg ikke sådan specifikt bidt mærke i, men jeg ser i hvert fald en spiller som ikke er specielt hurtig og også ret let bliver overvundet i en fysisk duel.

Helt fra starten har jeg ikke set det vilde her, vil jeg bare sige.

Minteh har ekstreme kompetencer og det var let at se hvorfor han skulle spille, men Slotsager vil jeg mene var et projekt for jer, et salgsprojekt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
      X