Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://x.com/ThaiFootballs/status/1880909752219365763

Stemmer fra Ådalen havde linket til det her i deres transferblog. Troværdigheden er jo svær at vurdere, men det er da interessant med tanke på at han i efteråret selv åbnede op for en forlængelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Stemmer fra Ådalen havde linket til det her i deres transferblog. Troværdigheden er jo svær at vurdere, men det er da interessant med tanke på at han i efteråret selv åbnede op for en forlængelse
      han kan nok godt se at der er handlet ind på den plads han har haft.. jeg vil sige stort tak for indsatsen, og så håbe vi kan hente nogle transfer kroner i dette vindue.

Comment

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

han kan nok godt se at der er handlet ind på den plads han har haft.. jeg vil sige stort tak for indsatsen, og så håbe vi kan hente nogle transfer kroner i dette vindue.
        Ja, indkøbet af Adam Sørensen har da nok haft en indflydelse. Jeg synes bare Mickelson havde været ideel at holde på, fordi han kan dække begge backs ret så kompetent.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Kunne Hugo Andersson fra Randers være aktuel? Nogen der har set ham spille?
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...anders-spiller
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

han kan da sagtens have været interesseret i en forlængelse med OB - under de rette forudsætninger, og de kan jo have ændret sig. Ikke sikkert OB ville give ham det han ville have - er der ikke også noget forskerordning han ikke kan være på længere. I så fald ville han sikkert ende med at gå ned i løn. Indkøbet af en ny VB kan jo også have spillet ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Svært at være uenig. Men nu gik snakken på Grot og min vurdering at det nok ikke var den perfekte makker til Luca i en 4-4-2
              Det var i forhold til snakken om Grot, da jeg mener han også vil komme med en del kø’ma og jeg mener sagtens han vil kunne fungere sammen med Luca.

Comment

Jeg kan godt forstå at Nico ikke gider være indskiftningsspiller/alt-mulig-mand, når han har været blandt de bedste i den her sæson. Han har efterhånden været her så længe, at forlængelse ville kræve en startplads. Som klub er vi desværre langt fra at spillere med Nicos kvalitet gider sidde på bænken i en superligabundklub, og da slet ikke i Nordicbetligaen. Jeg kan godt se ham som regelmæssig starter i en midterklub i Benelux. Jeg havde ellers gerne set ham blive.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han kan da sagtens have været interesseret i en forlængelse med OB - under de rette forudsætninger, og de kan jo have ændret sig. Ikke sikkert OB ville give ham det han ville have - er der ikke også noget forskerordning han ikke kan være på længere. I så fald ville han sikkert ende med at gå ned i løn. Indkøbet af en ny VB kan jo også have spillet ind.
                  Så vidt jeg ved gælder den forskerordning i 7 år, og så længe har han jo ikke været her endnu, så jeg tænker ikke det spiller ind. Men det er da muligt at hans lønkrav er ret urimelige eller at der er kommet interesse fra fra en mere attraktiv klub. I så fald er der jo ikke så meget at gøre. Jeg ærgrer mig bare lidt, fordi jeg synes det ville være en god gruppe af backs vi kunne have samlet os med Mickelson, Owusu og Sørensen, og jeg tænker der kunne have været masser af spilletid i sigte for Mickelson, også selvom han måske ikke ville starte alle 32 kampe.

Comment

Så vidt jeg ved gælder den forskerordning i 7 år, og så længe har han jo ikke været her endnu, så jeg tænker ikke det spiller ind. Men det er da muligt at hans lønkrav er ret urimelige eller at der er kommet interesse fra fra en mere attraktiv klub. I så fald er der jo ikke så meget at gøre. Jeg ærgrer mig bare lidt, fordi jeg synes det ville være en god gruppe af backs vi kunne have samlet os med Mickelson, Owusu og Sørensen, og jeg tænker der kunne have været masser af spilletid i sigte for Mickelson, også selvom han måske ikke ville starte alle 32 kampe.
                    okay - jamen så det næppe den der gør det.

- men måske han har fået bud der er så attraktive at OB ikke kan eller vil matche dem.

Jeg har aldrig troet på at vi ville have både Owusu og Mickelson fra næste sæson. Vi skulle have en rigtig vb ind, det ser ud til vi har fået det. Owusu på HB og så talenter som backups.

Jeg havde gerne beholdt Mickelson også - men har aldrig set det som værende en reel mulighed.

Vi får se - han har så vidt vides ikke skrevet med nogen endnu...

Comment

Tipsbladet skriver OB flere gange har afvist bud på Don Deedson fra en klub i Frankrig.

Vil håbe han bliver solgt, hvis vi har en fuldgod erstatning klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Tipsbladet skriver OB flere gange har afvist bud på Don Deedson fra en klub i Frankrig.

Vil håbe han bliver solgt, hvis vi har en fuldgod erstatning klar.
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-don-deedson

det er vel bare et spørgsmål om de kommer med det rigtige bud .. OB har næppe travlt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

det er vel bare et spørgsmål om de kommer med det rigtige bud .. OB har næppe travlt ..
                          Lige præcis, vi har ikke travlt. Vi har råd til at vente til at få tilbudt det vi ønsker at få for ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han skal selvfølgelig ikke foræres væk med 2 1/2 år tilbage. Der skal være råd til en fuldgod erstatning. Kunne evt være Jay Grot.
                            Vi må se hvor dygtig en sælger TB er. Alternativt må DD blive her til næste vindue.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han skal selvfølgelig ikke foræres væk med 2 1/2 år tilbage. Der skal være råd til en fuldgod erstatning. Kunne evt være Jay Grot.
                              Vi må se hvor dygtig en sælger TB er. Alternativt må DD blive her til næste vindue.
                              https://www.footmercato.net/a4000312...don-deedson-sb

League2!!

En hurtig Google translate gør nok en klub ked af det senere hvis de tror OB er mestre fordi man ligger nr. 1 i 1. div.

”Hvis navnet på sidstnævnte ikke har filtreret, har det franske hold allerede givet flere tilbud til den nuværende leder af det danske mesterskab. Som en påmindelse scorede den indfødte Tabarre, haitiansk landsholdsspiller (16 landskampe, 6 mål), 5 mål og leverede 6 assists i 17 kampe i alle turneringer.​”

Der gætter på Dunkerque der pt. ligger til oprykning men en kommentar skriver at Getafe kigger på ham .. vist nok ..
                              Last edited by Plum; 20-01-2025, 20:45.

Comment

https://fyens.dk/ob/troels-bech-mene...fervindue?rss=

ikke så meget nyt men Troels siger at vi ender på en trup på 23-24 spiller

Comment

Working...
                                X