Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Bittert at vi ikke er med og så til den pris.
    En spiller der beviseligt har Superliga niveau og stadig med noget uforløst potentiale.
    Jeg synes egentlig også han havde været en interessant spiller at få ind. Men hvis man kigger på hans output i Superligaen, så er det mildest talt undervældende.

Comment

En spiller der beviseligt har Superliga niveau og stadig med noget uforløst potentiale.
      Jeg tænker da helt sikkert, at vi har været med inde over.

Brann har lige solgt den selvsamme kantspiller, vi kiggede på for et år siden, til Bogø/Glimt, hvilket har givet Brann musklerne til at hente Mads Hansen.

Mads skal sikkert spille sjovere kampe til en højere løn, end i OB. Vores sted i hierakiet er desværre ikke der, hvor vi slår Brann i en direkte duel om spillere.

Comment

Til den pris har OB ikke været interesseret i ham overhovedet.
        Det må jeg sige jeg er svært tilfreds med

Comment

Nogen gode bud på en angriber ?

Jeg kan hoste op med den oplagte (i hvert fald som forslag) Jay-Roy Grot og så Stephen Odey. Han ser ikke ud til at være fast i Randers, så man skal selvfølgelig lige vide hvorfor det gør sig gældende, men synes han har været god når vi har mødt Randers.

Comment

Utrecht bejler til slotsager og ob leder efter den helt rigtige angrebs profil ifølge bold

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...kken-i-utrecht

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Nogen gode bud på en angriber ?

Jeg kan hoste op med den oplagte (i hvert fald som forslag) Jay-Roy Grot og så Stephen Odey. Han ser ikke ud til at være fast i Randers, så man skal selvfølgelig lige vide hvorfor det gør sig gældende, men synes han har været god når vi har mødt Randers.
              Gad godt Grot(sig det 10 gange hurtigt). Men kan man spille ham og Luca samtidig?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Gad godt Grot(sig det 10 gange hurtigt). Men kan man spille ham og Luca samtidig?
                Har samme tanke, men også den tanke der hedder, at så kan vi skyde Luca afsted om 6-18 måneder, uden det gør helt vildt ondt.

Comment

OB har angiveligt overvejet Benjamin Tiedemann,som spiller i AIK, som midterforsvar forstærkning.

Midtbanen, stoler man som den er lige nu på.
                  Man vil ikke gøre vejen længere for talenterne, til førsteholdet.
                  Ifølge Bolds nye + artikel

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Har samme tanke, men også den tanke der hedder, at så kan vi skyde Luca afsted om 6-18 måneder, uden det gør helt vildt ondt.
                    Det er jo noget FCK kan. Ikke en klub som OB desværre. Hvis vi skal tiltrække spillere som ham er han nød til at føle sig som en 1. Prioritering
                    Det tror jeg vi får svært ved desværre

Men der kommer unægteligt til at ske en hel masse i OB de næste 14 dage

Comment

Det er jo noget FCK kan. Ikke en klub som OB desværre. Hvis vi skal tiltrække spillere som ham er han nød til at føle sig som en 1. Prioritering

Er du frisk på et antal handler ud/ind?

Comment

Det er jo tilladt at have flere gode spillere til samme plads - skabe noget konkurrence, mulighed for at skifte ind og ud hvis en ikke lige rammer dagen...eller når/hvis der opstår skader/karantæner.

- OG som en anden nævner, så er vi ikke helt så sårbare skulle Luca blive solgt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er du frisk på et antal handler ud/ind?
                          Aner ikke noget som helst. Men 3 ud og 1 ind vil være mit gæt hvis det skal være præcise tal

Comment

Vores hold har brug for noget mere "Kø'ma" både offensivt og defensivt. Vi skal helt væk fra det med at alle superligahold kan spise os på et stykke rugbrø, som Carsten Hemmingsen ville kalde det.

Comment

Aner ikke noget som helst. Men 3 ud og 1 ind vil være mit gæt hvis det skal være præcise tal
                              Nok heller ikke helt ved siden af. Kommer nok meget an på hvem der ryger ud.
                              Men håber ikke der bliver solgt fra grundstammen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nok heller ikke helt ved siden af. Kommer nok meget an på hvem der ryger ud.
                                Men håber ikke der bliver solgt fra grundstammen.
                                næ men lyder jo til Fenger og Don D - og det er da start 11 spillere der ryger ud så

Comment

Working...
                                X