Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://www.transfermarkt.com/marian...spieler/225020
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Havde BW været her, sårh

Bortset fra det, så er det godt nok svært, at gætte på positioner vi får hentet, når vi ikke kender eventuelle afgange. Fakta er, vi ønsker ikke en større trup (TB udtalelse), vi har allerede en tilgang (og den er i den grad godkendt). Personligt tror jeg fokus er omkring en 8’er og/eller en midterforsvarer. Jeg har tænkt på en del, men…

Mit bedste bud på en 8’er er Julius Eskesen.

Og midterforsvarer Jacob Une Larsson, så kan i selv google…..

Jeg tror der er et stort fokus på, at dem vi henter skal være de rette og kan vi ikke overbevise de andre parter i handlen, så bruger vi simpelthen bare dem vi har.

Men hvor jeg dog elsker transfervinduet

Comment

Klynge bliver det i hvert fald nok ikke ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...l-til-udlandet
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Klynge bliver det i hvert fald nok ikke ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...l-til-udlandet
          Nej i bagklogskabens ulideligt klare lys, så har vi ikke meget at være stolte af hvad angår Klynge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Havde BW været her, sårh

Bortset fra det, så er det godt nok svært, at gætte på positioner vi får hentet, når vi ikke kender eventuelle afgange. Fakta er, vi ønsker ikke en større trup (TB udtalelse), vi har allerede en tilgang (og den er i den grad godkendt). Personligt tror jeg fokus er omkring en 8’er og/eller en midterforsvarer. Jeg har tænkt på en del, men…

Jeg tror der er et stort fokus på, at dem vi henter skal være de rette og kan vi ikke overbevise de andre parter i handlen, så bruger vi simpelthen bare dem vi har.

Der sker jo absolut intet indtil videre, sååå...

Comment

https://fyens.dk/ob/se-her-hvilken-u...ransfervinduet

fyens nævnet at vi kigger på Mads Hansen som afløser hvis vi sælger Don Dresden.

Comment

Havde BW været her, sårh

Jeg tror der er et stort fokus på, at dem vi henter skal være de rette og kan vi ikke overbevise de andre parter i handlen, så bruger vi simpelthen bare dem vi har.⁹

1/3 ind i vinduet er der jo ikke sket noget så. Tænker ikke der kommer til at ske det store.

Vi prøvede men det er svært og dyrt og bla bla bla.

Vi er fortrøstningsfulde og vil træne os bedre bla bla bla.

Vi satser på at komme buldrende ud til forårsæsonen bla bla bla.

Men der skal 3 mand ud hvis der skal 1 ind. Pt. Er vi +1 i truppen.
                Kan man mon få 3 mand ud? Kræver nok man bliver enige om at ophæve et par kontrakter.

Holdet er rigeligt stærkt til at rykke op, og foråret er ligegyldigt, men så da gerne man fik hentet noget der kunne forstærke holdet efter sommerferien.

Comment

Online og Kielberg, peace, men jeg synes altså Adam Sørensen er “fair” hentet.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

fyens nævnet at vi kigger på Mads Hansen som afløser hvis vi sælger Don Dresden.
                    Håber det ikke efter hans opførsel på Odense stadion sidste sæson.
                    Han fik en røffel af publikum ved hjørnespark efterfølgende

Comment

Online og Kielberg, peace, men jeg synes altså Adam Sørensen er “fair” hentet.
                      Adam Sørensen ser ud til at blive en klassesigning. Godt arbejde Jimmi Nagel.

Comment

Vi har vidst været kædet sammen med ham tidligere, så det rygte giver vel mening. Han er stadig kun 22 år, så man tænker han trods alt har mulighed for stadig at udvikle sig lidt. Hans udvikling ser dog ud til at være gået i stå, siden han kom frem som 18/19 årig i Midtjylland. 3 mål og 1 assist er stadig hans bedste output. Omvendt så har han stadig ikke fået lov til for alvor at være fast starter som seniorspiller, så måske et halvt år med en masse spilletid og succesoplevelser i 1. division er det han har brug for, for at bevise at han også kan blive en god superligaspiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Adam Sørensen ser ud til at blive en klassesigning. Godt arbejde Jimmi Nagel.
                          Enig, men jo ikke ligefrem, at vi allerede "elsker" vinduet

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Enig, men jo ikke ligefrem, at vi allerede "elsker" vinduet
                            Ja, okay, det var så en generel betragtning på de spekulationer og tanker det medfører, ikke så meget på konkrete handler, det kunne have været præciseret….

Comment

Jeg tror virkelig på Mads Hansen, kan blive rigtig god ved fast spilletid, og håber sådan at Troels og Jimmi prøver.

For mig er det også overraskende man prøver at skyde Max Fenger, men giver god mening, at man forbereder sig på tiden efter ham.

Det tegner vel lidt på at det her vindue bliver mere aktivt end først antaget? Vi skal næsten uanset hvad have en midterforsvar og en midtbanespiller ind, og hvis enten Max eller Don ryger eller begge så skal de erstattes?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg tror virkelig på Mads Hansen, kan blive rigtig god ved fast spilletid, og håber sådan at Troels og Jimmi prøver.

For mig er det også overraskende man prøver at skyde Max Fenger, men giver god mening, at man forbereder sig på tiden efter ham.

Det tegner vel lidt på at det her vindue bliver mere aktivt end først antaget? Vi skal næsten uanset hvad have en midterforsvar og en midtbanespiller ind, og hvis enten Max eller Don ryger eller begge så skal de erstattes?
                                Kunne se at Farzam skrev at Gøteborg havde budt på ham og Nordsjælland overvejet det

Comment

Working...
                                X